Jak zalogować się do GOonline?
Wejdź na stronę: https://goonline.bnpparibas.pl, wpisz identyfikator/login i zaloguj się w sposób, który wcześniej wybrałeś.
W przypadku pierwszego logowania masz do wyboru hasło tradycyjne, bądź maskowane, konieczne jest także wpisanie kodu autoryzacyjnego otrzymanego SMS-em. Chcesz zmienić sposób logowania? Zrobisz to po wejściu w Ustawienia. Będziesz tam mógł wybrać np. logowanie aplikacją mobilną.
Hasło tradycyjne a maskowane
Hasło tradycyjne to rodzaj hasła, które wprowadzasz w całości za każdym razem. Musisz wpisać wszystkie znaki w dokładnie takiej samej kolejności jak podczas jego pierwotnego utworzenia. Hasło maskowane wymaga natomiast podania losowo wybranych znaków. Oznacza to, że za każdym razem wpisujesz tylko kilka z nich.
Jak potwierdzić logowanie w GOonline?
Podczas jednoetapowego logowania do GOonline hasłem tradycyjnym lub maskowanym możesz zostać poproszony o potwierdzenie tożsamości za pomocą jednego z dwóch sposobów:
- jednorazowym kodem SMS (przepisz go).
- w aplikacji mobilnej GOmobile (zatwierdź, że to Ty próbujesz zalogować się w GOonline).
Gdzie znajdę login do Banku BNP Paribas?
Twój login (identyfikator) do GOonline jest w dokumentach oraz umowach, które otrzymałeś z banku.
Co zrobić, jeżeli go nie pamiętasz? Wystarczy, że klikniesz Przypomnij login, a następnie wpiszesz swój e-mail. Pamiętaj, by był to adres podany podczas rejestracji.
Jak zalogować się do Banku BNP Paribas?
Żeby zalogować się do bankowości internetowej Banku BNP Paribas:
1. Wejdź na stronę: https://goonline.bnpparibas.pl/ i wpisz identyfikator lub login. Kliknij Dalej.
2. Zaloguj się zgodnie z wybraną wcześniej metodą logowania:
- jednoetapowo (hasło tradycyjne, maskowane lub aplikacja mobilna);
- dwuetapowo (hasło tradycyjne / maskowane + autoryzacja kodem SMS lub w aplikacji).
Chcesz zmienić sposób logowania? Wejdź Profil osobisty > Ustawienia > Bezpieczeństwo i hasło.
3. Jeśli zostaniesz poproszony o dodatkowe potwierdzenie tożsamości, zrób to w aplikacji lub wpisując jednorazowy kod otrzymany SMS-em. Spodziewaj się takiej prośby, zwłaszcza jeśli logujesz się jednoetapowo, a nie robiłeś tego od co najmniej 180 dni.
Jak odblokować GOonline?
Jeżeli chcesz zresetować dostęp do GOonline, postępuj według poniższych wskazówek.
1.Wpisz swój login i kliknij Odblokuj dostęp.
2. Wprowadź poniższe dane.
3. Dokonaj autoryzacji (zgodnie z wybraną przez Ciebie metodą autoryzacji).
4. Zdefiniuj nowe hasło.
W razie pytań, skontaktuj się z nami. Do wyboru masz kilka opcji:
- czat (w dni robocze w godzinach 6.00-21.30);
- videoczat (w dni robocze w godzinach 7.00-17.00);
- infolinia – 500 990 500, 48 22 134 00 00 (24/7);
- wizyta w najbliższej placówce Banku BNP Paribas.