BNP Paribas w czasie pandemii – pomagamy i dbamy o bezpieczeństwo
Pandemia koronawiursa wpływa na życie społeczne i gospodarcze. BNP Paribas, jako bank odpowiedzialny, dokłada wszelkich starań, żeby dbać o bezpieczeństwo klientów i pracowników. Wprowadziliśmy szereg udogodnień związanych z korzystaniem z naszych usług i wspieramy działania związane z walką z pandemią.
Bezpieczeństwo to podstawa, czyli #zostanwdomu
W ramach akcji #zostanwdomu BNP Paribas prowadzi kampanię informacyjną promującą zachowanie dystansu społecznego. Aktualności na temat akcji regularnie publikujemy na specjalnej stronie.
Zachęcamy do korzystania z bankowości internetowej i mobilnej, w tym z narzędzi GOonline oraz GOmobile. Pozwalają one wygodnie bankować z domu, dając dostęp do wielu funkcji związanych z kontrolą finansów, oszczędnościami i zarządzaniem kartami. Za ich pośrednictwem można też składać wnioski, np. o kredyt. Pomogą też w dokonywaniu transakcji online.
Żeby zasilić konto gotówką, nie musisz udawać się do placówki. Możesz skorzystać z wpłatomatu, a pieniądze po chwili pojawią się na Twoim rachunku.
Jeśli wizyta w placówce jest konieczna, zachęcamy do skorzystania z opcji rezerwacji wizyty za pośrednictwem serwisu BOOKSY. Dzięki temu, Twoja rozmowa z naszym specjalistą odbędzie się o konkretnej godzinie, bez konieczności czekania.
W naszych oddziałach obowiązują zasady bezpieczeństwa związane z zachowaniem dystansu. Placówki są regularnie dezynfekowane i zamontowaliśmy w nich dozowniki z płynem odkażającym.
Jeżeli wskutek pandemii utraciłeś główne źródło dochodu, możesz skorzystać z wakacji kredytowych. Odroczenie rat pozwala na spłatę w późniejszym terminie.
Wsparcie dla przedsiębiorców w dobie pandemii
Tak samo, jak w przypadku klientów indywidualnych, również klientów biznesowych zachęcamy do korzystania z bankowości internetowej i mobilnej, m.in. przy wykorzystaniu systemu BiznesPl@net oraz aplikacji GOmobile Biznes.
W celu wydania dyspozycji, złożenia wniosków i uruchomienia zleceń, proponujemy skorzystać ze Strefy Obsługi Biznesu (dla przedsiębiorców) oraz Centrum Obsługi Biznesu (dla korporacji). Nasi konsultanci udzielą wszelkiego potrzebnego wsparcia mailowo lub telefonicznie. Oferujemy też zdalne zawieranie umów ubezpieczeniowych. Całkowicie online można także załatwić formalności dotyczące pakietu z terminalem płatniczym POS.
Bank BNP Paribas w okresie ich obowiązywania prowadził też projekty związane ze wsparciem przedsiębiorców: odroczenie spłaty rat oraz przyjmowanie wniosków związanych z Tarczą Finansową PFR.
BNP Paribas wspiera walkę epidemią
BNP Paribas nie tylko zachęca do zachowania dystansu społecznego i korzystania z wygodnego bankowania bez wychodzenia z domu lub biura w ramach akcji #zostanwdomu. Od początku trudnej sytuacji, prowadzimy szereg działań wspierających walkę z pandemią w Polsce.
Przekazaliśmy środki na przeprowadzenie 1000 testów na obecność wirusa. Ponadto, zakupiliśmy 20 000 maseczek, które są przekazywane do ośrodków medycznych.
Bank został partnerem programu Badamy-Wspieramy. W jego ramach sfinansowaliśmy 500 testów na obecność koronawirusa dla pracowników służb medycznych.
BNP Paribas, wraz z Alab Laboratoria i przy wsparciu Krajowej Izby Diagnostów Laboratoryjnych, prowadzi też projekt mający wesprzeć publiczne ośrodki medyczne. Bank zasponsorował 500 testów dla pracowników laboratoriów diagnostycznych.
W dobie pandemii ważna jest także komunikacja. Bank przekazał darowiznę na rozwój bezpłatnej platformy www.wsparciedlaszpitala.pl. Narzędzie to wspomaga szpitale w informowaniu o swoich potrzebach oraz podpowiada osobom i instytucjom chcącym pomagać, co jest tak naprawdę potrzebne placówkom medycznym.
Centrala BNP Paribas dba też o swoich bezpośrednich sąsiadów. W kantynie naszej siedziby przygotowywane są posiłki, które są przekazywane medykom ze Szpitala Wolskiego w Warszawie.
https://www.bnpparibas.pl/blog/k/finanse-osobiste/poradniki
Grupą szczególnego ryzyka w związku z COVID-19 są osoby starsze. Jako partner strategiczny akcji Szlachetna Paczka Stowarzyszenia Wiosna, wspieramy projekt specjalnej infolinii “Dobre Słowa – pomoc dla seniorów”. Dzięki niej, osoby starsze mogą liczyć na fachową pomoc psychologów, terapeutów i wolontariuszy. Dodatkowo, BNP Paribas pomaga w ramach akcji dostarczania produktów żywnościowych seniorom, prowadzonej przez Stowarzyszenie mali braci Ubogich.
Dzięki darowiźnie BNP Paribas udało się przedłużyć działanie Antydepresyjnego Telefonu Zaufania Fundacji Itaka. Zamiast 4 godzin, działa on teraz przez 15 godzin tygodniowo przez 12 miesięcy.
W dobie pandemii nie można zapomnieć też o osobach wymagających stałego wsparcia w walce o zdrowie, na których może się negatywnie odbić obciążenie służby zdrowia związane z koronawirusem. Dlatego zasililiśmy zbiórkę Fundacji Onkologicznej Alivia na zakup środków ochronnych.
W okresie przymusowej izolacji istotne jest wsparcie osób wykluczonych cyfrowo. Bank BNP Paribas zaangażował się wraz z Orange w inicjatywę zakupu 500 laptopów z routerami dla uczniów oraz kolejnych 250 komputerów dla potrzebujących.20