Bank zmieniającego się świata

Czat BNP Paribas – załatw sprawy bankowe bez wychodzenia z domu

młoda kobieta z laptopem, korzystająca z czatu z konsultantem w BNP Paribas

Masz pilną sprawę lub pytanie i chcesz szybko skontaktować się z naszym bankiem?  Skorzystaj z czatu online, nowoczesnego i wygodnego narzędzia, które pozwala na błyskawiczną komunikację z konsultantem – prosto z domu, pracy czy podczas podróży.

Jak skorzystać z czatu BNP Paribas?

Nie musisz być Klientem naszego banku, aby skorzystać z czatu. Jeśli interesujesz się naszą ofertą i chcesz dowiedzieć się więcej np. o koncie osobistym lub karcie kredytowej, możesz przejść do czatu ze strony głównej. W tym celu wejdź w zakładkę Kontakt, a następnie zjedź niżej i kliknij kafelek „Rozpocznij czat”. Możesz też kliknąć przycisk poniżej:

Rozpocznij czat

Jeśli masz sprawę związaną z obsługą Twojego konta lub innego produktu, zaloguj się do bankowości internetowej GOonline i kliknij zieloną ikonkę dymków znajdującą się w prawym, dolnym rogu strony. Wybierz temat rozmowy i poczekaj chwilę na kontakt z naszym konsultantem.

Możesz też wygodnie połączyć się z nami za pomocą aplikacji GOmobile. W tym celu zaloguj się do aplikacji, a następnie naciśnij ikonę wiadomości – znajduje się w górnym pasku.

Łatwy dostęp do historii czatu w GOonline i GOmobile

Masz zawsze pod ręką pełną historię swoich rozmów. Wszystkie czaty z konsultantem banku przeprowadzone przez GOonline lub GOmobile są automatycznie zapisywane, dzięki czemu w każdej chwili możesz wrócić do wcześniejszych ustaleń lub przypomnieć sobie otrzymane informacje.

Co więcej, historia konwersacji jest dostępna zarówno w bankowości internetowej GOonline, jak i w aplikacji mobilnej GOmobile. Niezależnie od tego, z której platformy korzystałeś do komunikacji z naszymi ekspertami, Twoje rozmowy będą zawsze dostępne po zalogowaniu.

Godziny dostępności konsultantów

Konsultanci na naszym czacie bankowym są dla Ciebie dostępni:

  • w dni robocze od 6:00 do 21:30,
  • w weekendy od 9:00 do 16:30.

W czym możemy Ci pomóc?

Korzystając z czatu BNP Paribas, załatwisz wiele spraw bankowych bez wychodzenia z domu. To szybkie i bardzo proste rozwiązanie, gdy:

  • masz pytania o swoje konto lub wykonane transakcje,
  • nie wiesz, jak złożyć wniosek o konto lub jakie dokumenty będą Ci potrzebne,
  • szukasz informacji o produktach i usługach naszego banku,
  • chcesz poznać szczegóły aktualnej promocji,
  • chcesz porozmawiać o zaległościach na kredycie, karcie kredytowej lub koncie,
  • potrzebujesz pomocy technicznej przy obsłudze bankowości elektronicznej czy aplikacji mobilnej.

Pamiętaj jednak, że ze względów bezpieczeństwa, niektóre operacje, takie jak zmiana danych osobowych czy zlecenie przelewu, wymagają innych kanałów kontaktu z bankiem.

POPRZEDNI ARTYKUŁ

raport bik - osoba analizująca dokumenty finansowe przy biurku. W jednej ręce trzyma telefon, a drugą ręką wskazuje na wykresy na papierze.

BIK – co to jest i jakie informacje o Tobie zbiera?

Biuro Informacji Kredytowej (BIK) to instytucja, która powstała 20 lat temu z inicjatywy Związku Banków Polskich.  Jej celem jest zbieranie,…

Czytaj więcej

NASTĘPNY ARTYKUŁ

Rynek kapitałowy: pierwotny i wtórny

Rynek kapitałowy: pierwotny i wtórny

05-12-2018 Rynek kapitałowy dzielimy ze względu na dokonywane na nim przepływy finansowe: na rynek pierwotny i wtórny.

Czytaj więcej