Czat BNP Paribas – załatw sprawy bankowe bez wychodzenia z domu
Masz pilną sprawę lub pytanie i chcesz szybko skontaktować się z naszym bankiem? Skorzystaj z czatu online, nowoczesnego i wygodnego narzędzia, które pozwala na błyskawiczną komunikację z konsultantem – prosto z domu, pracy czy podczas podróży.
Jak skorzystać z czatu BNP Paribas?
Nie musisz być Klientem naszego banku, aby skorzystać z czatu. Jeśli interesujesz się naszą ofertą i chcesz dowiedzieć się więcej np. o koncie osobistym lub karcie kredytowej, możesz przejść do czatu ze strony głównej. W tym celu wejdź w zakładkę Kontakt, a następnie zjedź niżej i kliknij kafelek „Rozpocznij czat”. Możesz też kliknąć przycisk poniżej:
Jeśli masz sprawę związaną z obsługą Twojego konta lub innego produktu, zaloguj się do bankowości internetowej GOonline i kliknij zieloną ikonkę dymków znajdującą się w prawym, dolnym rogu strony. Wybierz temat rozmowy i poczekaj chwilę na kontakt z naszym konsultantem.
Możesz też wygodnie połączyć się z nami za pomocą aplikacji GOmobile. W tym celu zaloguj się do aplikacji, a następnie naciśnij ikonę wiadomości – znajduje się w górnym pasku.
Łatwy dostęp do historii czatu w GOonline i GOmobile
Masz zawsze pod ręką pełną historię swoich rozmów. Wszystkie czaty z konsultantem banku przeprowadzone przez GOonline lub GOmobile są automatycznie zapisywane, dzięki czemu w każdej chwili możesz wrócić do wcześniejszych ustaleń lub przypomnieć sobie otrzymane informacje.
Co więcej, historia konwersacji jest dostępna zarówno w bankowości internetowej GOonline, jak i w aplikacji mobilnej GOmobile. Niezależnie od tego, z której platformy korzystałeś do komunikacji z naszymi ekspertami, Twoje rozmowy będą zawsze dostępne po zalogowaniu.
Godziny dostępności konsultantów
Konsultanci na naszym czacie bankowym są dla Ciebie dostępni:
- w dni robocze od 6:00 do 21:30,
- w weekendy od 9:00 do 16:30.
W czym możemy Ci pomóc?
Korzystając z czatu BNP Paribas, załatwisz wiele spraw bankowych bez wychodzenia z domu. To szybkie i bardzo proste rozwiązanie, gdy:
- masz pytania o swoje konto lub wykonane transakcje,
- nie wiesz, jak złożyć wniosek o konto lub jakie dokumenty będą Ci potrzebne,
- szukasz informacji o produktach i usługach naszego banku,
- chcesz poznać szczegóły aktualnej promocji,
- chcesz porozmawiać o zaległościach na kredycie, karcie kredytowej lub koncie,
- potrzebujesz pomocy technicznej przy obsłudze bankowości elektronicznej czy aplikacji mobilnej.
Pamiętaj jednak, że ze względów bezpieczeństwa, niektóre operacje, takie jak zmiana danych osobowych czy zlecenie przelewu, wymagają innych kanałów kontaktu z bankiem.