Drogi Kliencie – TY też masz wpływ!
Pani Katarzyna z Przemyśla, zadzwoniła do nas z informacją że ma problem z zalogowaniem się do bankowości GOonline. Po kilku próbach wprowadzenia loginu i hasła zalogowanie nie następowało i nie było wiadomo gdzie tkwi problem, Pani Katarzyna kilkukrotnie wpisywała niepoprawnie hasło, bo nie zauważyła, że ma włączony CAPSLOCK, nawet nie zauważyła, że zablokowała dostęp do bankowości
Nasi eksperci szybko wzięli się do pracy i mamy nowe rozwiązanie! Teraz w GOonline podczas logowania pojawiają się podpowiedzi na co należy zwrócić uwagę aby logowanie przebiegło bez problemów. Dodatkowo, kiedy zdarzy się zablokowanie dostępu, Klient niezwłocznie otrzymuje sms z tą informacją i linka do samodzielnego odblokowania. I jeszcze jeden plus – jeżeli Klient będzie potrzebował wsparcia to pomoże mu Doradca przez video-chat. Jest też bardzo bezpiecznie, bo skoro wysyłamy sms to w przypadku potencjalnej chęci zalogowania przez kogoś nieuprawnionego, każdy z naszych Klientów może od razu zareagować.