Bank zmieniającego się świata

Odwoływanie Pełnomocnictw dla Klienta Indywidualnego w GOonline

Odwoływanie Pełnomocnictw dla Klienta Indywidualnego w GOonline

Jako Klient Indywidualny otrzymujesz możliwość odwoływania nadanych wcześniej pełnomocnictw do swojej kartoteki lub do wybranych rachunków (pełnomocnictwa ogólne i rodzajowe) poprzez przycisk „Odwołaj pełnomocnictwo”. Operację można przeprowadzić w dni robocze.

Po wybraniu opcji „Odwołaj pełnomocnictwo” w systemie prezentowane są informacje na temat odwoływanego pełnomocnictwa. Jeśli dla Pełnomocnika, którego pełnomocnictwo chcemy odwołać została wydana karta, to zostanie na tym etapie zamknięta.

Pełnomocnictwo jest aktywne do momentu  otrzymania potwierdzenia z Banku o jego odwołaniu. Taka informacja jest przekazywana w bankowości internetowej oraz na maila. Odwołane pełnomocnictwo nie będzie widoczne w zakładce Pełnomocnictwa.

POPRZEDNI ARTYKUŁ

Nowe funkcjonalności w GOonline

Nowe funkcjonalności w GOonline

Informujemy o nowych funkcjonalnościach dostępnych w GOonline od dnia 28 października 2021 roku. Najważniejsze z nich to:  Zmiana numeru telefonu…

Czytaj więcej

NASTĘPNY ARTYKUŁ

Zmiana numeru telefonu do kontaktu w GOonline

Zmiana numeru telefonu do kontaktu w GOonline

Od teraz możesz zmienić numer telefonu do kontaktu poprzez GOonline Wystarczy, że zalogujesz się do bankowości internetowej, przejdziesz do zakładki…

Czytaj więcej