Odwoływanie Pełnomocnictw dla Klienta Indywidualnego w GOonline
Jako Klient Indywidualny otrzymujesz możliwość odwoływania nadanych wcześniej pełnomocnictw do swojej kartoteki lub do wybranych rachunków (pełnomocnictwa ogólne i rodzajowe) poprzez przycisk „Odwołaj pełnomocnictwo”. Operację można przeprowadzić w dni robocze.
Po wybraniu opcji „Odwołaj pełnomocnictwo” w systemie prezentowane są informacje na temat odwoływanego pełnomocnictwa. Jeśli dla Pełnomocnika, którego pełnomocnictwo chcemy odwołać została wydana karta, to zostanie na tym etapie zamknięta.
Pełnomocnictwo jest aktywne do momentu otrzymania potwierdzenia z Banku o jego odwołaniu. Taka informacja jest przekazywana w bankowości internetowej oraz na maila. Odwołane pełnomocnictwo nie będzie widoczne w zakładce Pełnomocnictwa.