Marketing internetowy dla małych firm – zapraszamy na cykl webinarów
Wszystkie webinary mają swoją premierę o godz. 10.00
Dlaczego warto mieć stronę internetową i jak nie płacić za nią krocie – 29.05.2020
- Jakie funkcje spełnia strona internetowa
- Jak upewnić się, że zamówiona strona internetowa ma dobry stosunek jakości do ceny?
- Jak zwiększyć ilość Klientów pozyskiwanych poprzez stronę internetową
Firma: Internetica
Prowadzący:
Rafał Gawor – Specjalista SEO, z marketingiem internetowym związany od ponad 10 lat. Od 5 lat pracuje w Internetica, dostarczając strategicznego spojrzenia na realizowane projekty
Łukasz Iwanek – Właściciel agencji Internetica, od 13 lat obsługującej podmioty z sektora MŚP w zakresie marketingu w Google, Szef Grupy Roboczej SEM w IAB Polska.
Pozycjonowanie w wyszukiwarkach dla małej firmy – od czego zacząć – 01.06.2020
- Czym jest SEO – optymalizacja stron www pod wyszukiwarki internetowe, Google i inne wyszukiwarki
- Optymalizacja techniczna – tworzenie stron internetowych zgodnie z założeniami SEO, znaczenie mobile, szybkość ładowania strony i inne czynniki rankingowe
- Content – tworzenie tytułów i opisów stron, stosowanie słów kluczowych
- Linkowanie – jak budować swoją obecność w sieci za pomocą artykułów, bloga firmowego i inne sposoby linkowania, wykorzystanie buzz marketingu
- Budowanie świadomości marki – ocena wiarygodności strony, wizytówka Google Moja Firma, dane kontaktowe firmy w różnych miejscach w sieci
- Analiza strony – wykorzystanie Google Anatytics (analiza danych o ruchu na stronie i ocena efektów uzyskiwanych dzięki pozycjonowaniu) i Google Search Console (monitorowanie strony w wynikach wyszukiwania)
Firma: Result Media
Prowadzący:
Michał Gierat, SEO Specialist Result Media. Zwolennik technik white hat seo, pasjonat analityki internetowej, z wykształcenia informatyk, specjalizuje się w optymalizacji technicznej. Doświadczenie zdobywał między innymi jako freelancer oraz Team Leader sekcji SEO w dużej agencji interaktywnej, obsługując między innymi klientów z branży e-commerce, kulinarnej i finansowej. Dla klientów Result Media z sektora MŚP przygotowuje audyty stron internetowych oraz strategie pozycjonowania i linkowania.
Kampanie online w marketingu – dla kogo i po co? – 03.06.2020
- Dlaczego warto prowadzić działania reklamowe w sieci?
- Dlaczego strategia marki oraz strategia komunikacji to nr 1 w działaniach online?
- Grupa docelowa – od czego zacząć?
- Quo vadis w internecie – czyli weryfikacja celów i zamierzeń.
Co dla kogo i z czym, czyli najlepsze rozwiązania reklamowe i kanały komunikacji.
Firma: Agencja JU:, Grupa Digitree Group
Prowadzący:
Mateusz Korobacz, Senior Account Manager Team Leader – w JU: odpowiada za analizę klienta, budowanie relacji i prowadzenie kluczowych klientów w zakresie planowania i koordynowania kampanii marketingowych. Realizuje projekty dla przedstawicieli takich branż jak: FMCG, sport, biżuteria, fashion, handel, energia.
Jak zdobyć większa liczbę klientów dzięki content marketingowi – o czym pisać, skąd czerpać inspiracje? – 08.06.2020
Jak budować trwałe i dobre relacje z odbiorcą? Jak tworzyć angażujące treści? Czym jest treść? I po co nam ten cały content marketing? To tylko niektóre tematy, które poruszę podczas webinaru. A po co nam to wszystko? Przede wszystkim po to, aby poznać naszego odbiorcę, budować z nim relacje, zdobyć jego zaufanie i zaproponować mu produkt czy usługę, która rozwiązuje jego problem.
- Czym jest content marketing?
- Jakie zadania realizuje content marketing?
- Formy contentu i kanały dystrybucji.
- Trendy w content marketingu.
- Strategia content marketingowa
- Do kogo chcemy trafić? Odkrywamy potrzeby grupy docelowej
- Cele działań contentowych
- Jak mierzyć efektywność content marketingu?
- Zdjęcia i video w strategii content marketingowej
- Komunikacja wizualna jako element contentu
- Typy treści i kanały dystrybucji – zdjęcia, gify, infografika, memy, live, youtube
- Harmonogram publikacji a Real Time Marketing
Firma: ONE House sp. z o.o.
Prowadzący:
Paweł Lewandowski – Head of digital. Posiada 15-letnie doświadczenie w branżach: marketing, e-commerce, sprzedaż, project management. Osoba interdyscyplinarną i innowacyjną, która kreuje rozwiązania, a nie kopiuje już istniejące. Łącząca wiedzę i doświadczenia z wyżej wymienionych branż. Szerokie doświadczenie zdobywała w wielu dziedzinach, od mediów po branżę medyczną.W pracy łączy zainteresowania tekstem, filmem, fotografią, grafiką i muzyką. Prywatnie – tata Aleksandra.
Realizował projekty, min. Polskiego Towarzystwa Urologicznego, Ministerstwa Zdrowia, NCK, Ministerstwa Kultury, Biura Obchodów Chopin2010, Grupy LuxMed, Medicover, Porozumienia Zielonogórskiego, IPSEN, Elsevier, ITI Neovision, Multikino, MGM Channel, nSport, ING Bank, czy Grupy PWN.
Google Ads – Optymalizacja treści reklamowych dla małego biznesu – 10.06.2020
W czasie webinaru uczestnicy dowiedzą się:
- w jaki sposób tworzyć skuteczne przekazy reklamowe w Google Ads
- co brać pod uwagę przy ocenie skuteczności reklam
- dlaczego optymalizacja komunikatów reklamowych jest ważna i jaki ma wpływ na skuteczność prowadzonej kampanii
Firma: Google Polska
Prowadzący:
Paweł Bilczyński – z marketingiem związany zawodowo od ponad dziesięciu lat, doświadczenie zdobywał zajmując się komunikacją marketingową ogólnopolskich spółek – operatora międzynarodowych linii autokarowych oraz jednego z największych polskich operatorów logistycznych. Marketingiem internetowym zajmuje się od 2010 roku, posiada Certyfikaty Google Ads. W jednej z wiodących agencji marketingu internetowego był odpowiedzialny za tworzenie i realizację optymalnej strategii SEM, komunikację i prawidłowy przebieg wszelkich podejmowanych działań w zakresie współpracy przy kampaniach dla klientów z branży finansowej i odzieżowej. Od początku swojej pracy edukował i szkolił swoich klientów, po to żeby lepiej rozumieli świat reklamy internetowej. Od 2015 roku jest zaangażowany w organizację projektu Google Internetowe Rewolucje, w czasie którego tysiące polskich przedsiębiorców z sektora MŚP skorzystało ze współpracy z dedykowanymi doradcami w zakresie marketingu internetowego. Od 2015 do 2018 roku, do czasu wygaszenia tego program w Polsce prowadził szkolenia jako Certyfikowany Trener Google AdWords.
Jak wykorzystać media społecznościowe – w szczególności Facebooka i Instagrama do budowania wizerunku firmy oraz pozyskania nowych klientów – 15.06.2020
1. Siła wybranych Social mediów i dlaczego warto tam być
2. jak budować wizerunek firmy
3. jak znaleźć i prowadzić skuteczna komunikacja do swojej grupy docelowej
4. przegląd najważniejszych rodzajów kampanii na FB i IG – co warto a czego nie warto wykorzystywać
5. Kreacja czyli jak się pokazać w SM
6. Jak sprzedawać i mierzyć wyniki kampanii na Fb i IG
Firma: Business Factory
Prowadzący:
Agnieszka Chabrzyk – Digital & Marketing Executive, osoba posiadająca szerokie strategiczne oraz biznesowe doświadczenie zwłaszcza w obszarze strategicznego marketingu, digital, sprzedaży oraz big data, zdobyte zarówno w strukturach Polskich jak i międzynarodowych: po stronie klienta oraz agencyjnej. W latach 2014-2016 pracowała w Facebooku w regionie CEE. Wcześniej zarządzała marketingiem i sprzedażą w firmach z branży Telco (Plus GSM, Orange, Tele2) oraz Finance (Axa, Aviva). Obecnie zarządza polskim oddziałem partnera ad techowe’go – Business Factory, dostawcy technologii ROI Hunter, jedynego oficjalnego na Region Środkowo – Wschodniej Europy Facebook Marketing Partnera. Od kilku lat występuje na wybranych konferencjach oraz wydarzeniach branżowych inspirując marketerów do nowego myślenia o social mediach. Regularnie prowadzi specjalistyczne szkolenia w zakresie social branding & social selling.
Nie stać Cię na utratę klienta. Must have zasad e-mail marketingu na bazach własnych i automatyzacji komunikacji – 17.06.2020
Z webinaru dowiecie się:
- Dlaczego komunikacja z klientem jest tak ważna
- Jak ustawić e-mailową komunikację informacyjną, sprzedażową oraz transakcyjną
- Jakie są zasady e-mail marketingu
- Dlaczego automatyzacja komunikacji oszczędzi Twój budżet
- Jak wysłać poprawny SMS jako uzupełnienie e-mail marketingu
Firma: SAREsystem i SAREhub
Prowadzący:
Daniel Werner (Head of PR & Marketing) – obecnie pełni rolę CEO spółki Cashback services sp. z o.o., odpowiadając za rozwój technologiczny i sprzedażowy m. in. projektów zrabatowani.pl i zaangazowani.pl – serwisu cashbackowego działającego na rynku polskim oraz Head of PR & Marketing SAREsystem i SAREhub – narzędzi do Marketing Automation. Posiada 10-letnie doświadczenie w branży FMCG i zajmował różne stanowiska sprzedażowe w wielu topowych firmach w Polsce. W Grupie Digitree Group jest od 2015 roku, początkowo w roli Brand Managera projektu zrabatowani.pl, tworząc go od podstaw. Przed podjęciem pracy ze zrabatowani.pl Daniel pracował w firmie Żabka Polska, wspierając ajentów we wprowadzaniu globalnej strategii marki. Prywatnie fan fotografii, motocykli i książkowych kryminałów.
Marketing Automation – czyli kilka prostych rozwiązań, które zaoszczędzą czas i pieniądze Twojej firmy – 22.06.2020
Jak rozumieć Marketing Automation? Czy to tylko pusty buzzword? Czy może zbiór narzędzi, które pozwolą Ci osiągnąć poprawę efektywności działań?
Zapraszam na webinar, podczas którego omówię zagadnienie Marketing Automation, oraz przedstawię kilka przykładów zastosowań, które zaoszczędzą Twój czas i pieniądze.
Firma: Mindshare
Prowadzący:
Anna Rama: członek Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska oraz ekspert onlinowy z kilkunastoletnim doświadczeniem, zdobytym zarówno po stornie agencji mediowych jak i marketerów. Przez ostatnie lata odpowiedzialna za digitalowy rozwój największych marek FMCG (Unilever, L’oreal) oraz zarządzanie zespołem specjalistów z obszarów paid social & search, programmatic oraz ecommerce.
Obecnie jako Audience & Data Strategy Head odpowiada za rozwój tych obszarów dla klientów Mindshare.
5 najnowszych trendów w mobile marketingu, które możesz wykorzystać w dobie kryzysu – 24.06.2020
- Dlaczego mobile jest tak ważny
- Zadbaj o jak najlepsze doznania i doświadczenia
- Idź z duchem czasu (pionowe video, transmisje na żywo, customer care w telefonie)
- Planuj i bądź przygotowany (poszerzona rzeczywistość, wyszukiwanie głosowe)
- Wykorzystaj efekt ROPO
- Komunikacja H2H
Firma: IMAGINE
Prowadzący:
Filip Iwański (CEO IMAGINE) rozpoczął swoją przygodę ze światem digital już w 2001 roku, kiedy podjął pracę jako Graphic Designer. W 2009 założył agencję digital IMAGINE, która pomaga swoim partnerom spełniać cele biznesowe, strategiczne, komunikacyjne i marketingowe. Przez 11 lat działania IMAGINE, dostarczał rozwiązań i współpracował z takimi markami, jak: Orange, Smyk, Sephora, Getin Bank, mBank, Atlas czy Mitsubishi. Obecnie jego firma skupia się na takich obszarach, jak projektowanie doświadczeń klientów (UX), projektowanie graficzne (UI) i development. W portfolio realizacji IMAGINE znajdują się aplikacje mobilne, strony i serwisy www, eKatalogi, wdrożenia dla eCommerce czy audyty UX.
Pasjonat designu oraz prostoty w projektowaniu. Absolwent ASP w Łodzi. Prywatnie szczęśliwy tata dwóch córek.
Jak połączyć wszystkie działania digital marketingu, aby wzmocnić swój biznes? – 29.06.2020
W czasie webinarium odpowiemy na pytania i zagadnienia:
1. Określanie priorytetów w działaniach digital
2. Definiowanie mierników i czynników sukcesu w aktywnościach online
3. Złote zasady unikania błędów w czasie wdrażania digital marketingu
W czasie webinarium uczestnicy dowiedzą się jak zintegrować wiedzę zdobytą na wcześniejszych webinarach BNP Paribas i od czego zacząć swoją aktywność online.
Firma:
F11 Agency
Prowadzący:
Anna Robotycka, Managing Partner – twórca i właściciel agencji F11 uznanej za najlepszą agencję interaktywną 2019 (ciągła zmiana), 2018 (transformacja), 2016, 2015 (social media) według Media i Marketingu Polska. Ma blisko 20-letnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych marek, także na rynkach europejskich. Ekspertka zarządzania kryzysowego. Współpracowała z takimi markami jak Bosch, Citi Handlowy, Maspex, Mlekpol, Plus, Grupa Azoty, Raiffeisen Polbank, SEAT.