Bank zmieniającego się świata

Moja historia w BNP Paribas Bank Polska

Moja historia w BNP Paribas Bank Polska

Swoim doświadczeniem, związanym ze zmianą stanowiska pracy w BNP Paribas Polska, podzieliła się z nami Karolina, Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży MSP i Komunikacji, Biuro Wsparcia Sieci i Komunikacji w BNP Paribas Bank Polska S.A.

Na przełomie lutego i marca 2020 roku, dotarło do mnie, że już nie odnajduję się na swoim stanowisku – Doradcy Klienta. Do tej pory zajmowałam się sprzedażą produktów bankowych klientom detalicznym. Lubiłam tę pracę, ale po pewnym czasie przestała dawać mi tę satysfakcję jak na początku. Plany, rankingi, cele, rozliczanie planów sprzedażowych to wymagająca praca i wykonywałam ją najlepiej jak potrafię, ale nadszedł czas na zmianę.

 

Wewnętrzna rekrutacja

Poszukiwanie nowej pracy zaczęłam wewnątrz organizacji. W niedługim czasie otrzymałam dwa telefony z zaproszeniem na rozmowę o pracę. Były to bardzo ciekawe propozycje.

Jedna z rozmów rekrutacyjnych szczególnie zapadła mi w pamięci – z moją obecną menedżerką. Byłam bardzo pozytywnie nastawiona, ponieważ okazało się, że obowiązki na stanowisku wymagają umiejętności kreatywnego myślenia i pracy twórczej. Nowe wyzwania, współpraca z ludźmi, tworzenie treści oraz praca przy projektach i eventach.

Przechodziło mi przez myśl, że to mógłby być mój nowy zespół.  Bardzo chciałam zmiany. To sprawiło, że decyzję podjęłam od razu.

Po pewnym czasie euforię zastąpiły wątpliwości. Jednak przeważyło przekonanie, że w tak kreatywnej jednostce, mój rozwój będzie większy. Dostałam szansę na współpracę z różnymi jednostkami banku, zdobycie innych kompetencji i wiedzy merytorycznej na wielu płaszczyznach. Ostateczną decyzję, o zmianie stanowiska, pomogło mi podjąć kilka bliskich osób.

https://www.bnpparibas.pl/blog/poradnik-hr-diagnoza-zawodowa-czesc-pierwsza

Prima Aprilis

1 kwietnia 2021 roku, w Prima Aprilis, objęłam nowe stanowisko – Specjalisty ds. Wsparcia Sprzedaży MSP i Komunikacji. Stałam się częścią wspaniałego zespołu „Atomówek”. – dziewczyny wspierały mnie w pierwszych miesiącach na nowym stanowisku.

Dlaczego „Atomówki”? To wspaniały zespół, który jest w stanie podołać wszystkim wyzwaniom, jakie otrzyma i to na najwyższym poziomie.

 

Pozytywne zmiany

Zmianę stanowiska uważam za przełom w życiu zawodowym. Zmiana obszaru pracy z Bankowości Detalicznej na Obszar Bankowości MSP i Korporacyjnej była istotna, jeśli chodzi o specyfikę zadań i sposób pracy.

Dobrze pamiętam pierwsze dni na nowym stanowisku. Adrenalinę, niepewność, ale i ekscytację.  W końcu wszystko co robiłam, było dla mnie nowe. W zespole współpracujemy z entuzjazmem i jesteśmy zadowoleni z efektów naszych działań.

Hybrydowy model pracy

Warto dodać, że pracę na nowym stanowisku rozpoczęłam, kiedy zaczęła się pandemia. Z tego powodu bezpośredni kontakt z innymi pracownikami został ograniczony do niezbędnego minimum.

Dbamy o spotkania i rozmowy online, ale to nie to samo, co rozmowa face to face. Z niektórymi  Koleżankami i Kolegami, z którymi współpracuję, jeszcze na żywo się nie widziałam. Taka forma pracy stała się już naszą codziennością. Liczę, że pandemia się wkrótce skończy i wszyscy będziemy mogli uścisnąć sobie dłonie, swobodnie spotykać się, pracować i rozmawiać twarzą w twarz.

Przyszłość

Jestem bardzo zadowolona z podjętej decyzji i ze zwrotu akcji w mojej karierze zawodowej. To co robię sprawia mi ogromną przyjemność. Zadania na nowym stanowisku rozwinęły wiele moich kompetencji. Codziennie zdobywam nową wiedzę, a dzięki różnym projektom komunikacyjnym i marketingowym rozwinęłam np. mój talent plastyczny.

POPRZEDNI ARTYKUŁ

Women Up. Zakończenie pierwszej edycji programu

Women Up. Zakończenie pierwszej edycji programu

19 listopada 2021 r. odbyło się uroczyste zakończenie zakrojonego na dużą skalę, unikatowego programu rozwojowego dla kobiet pracujących w Banku…

Czytaj więcej

NASTĘPNY ARTYKUŁ

Wojciech Sawicki w zespole, który zmienia świat. W zespole BNP Paribas Bank Polska

Wojciech Sawicki w zespole, który zmienia świat. W zespole BNP Paribas Bank Polska

Zastanawialiście się kiedyś nad tym jak swoje sprawy w instytucjach załatwia osoba niewidoma, g/Głucha, sparaliżowana od stóp do głów? Trudno…

Czytaj więcej