Myślimy zmianą, by skutecznie wspierać Twoją firmę
19 lutego ruszyła kampania „ Myślimy zmianą” skierowana do przedsiębiorców z sektora MŚP i korporacji. BNP Paribas pragnie w ten sposób uświadomić Klientom, że trzyma rękę na pulsie i reaguje na otaczającą nas rzeczywistość i zmiany jakie w niej zachodzą.
Idea kampanii opiera się na haśle „Myślimy zmianą”, które odnosi się do ogólnej jak i aktualnej rzeczywistości biznesowej. Jako Bank zmieniającego się świata myślimy zmianą, obserwujemy jak zachowuje się rynek, motywujemy do rozwoju i wdrażania zmian, tak aby nasi Klienci mogli dostosować zarządzanie firmą do zmieniającego się świata i technologii. Chcemy budować świadomość marki, która nie stoi w miejscu i potrafi reagować na zmiany, posiada nowoczesne narzędzia oraz jest dla Klientów bezpiecznym wsparciem w biznesie.
– Poprzez tę kampanię chcemy budować świadomość marki, która nie stoi w miejscu, umiejętnie reaguje na zmiany, oferuje nowoczesne rozwiązania i jest dla Klientów bezpiecznym wsparciem w biznesie – wyjaśnia Agnieszka Konarzewska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej
Bank reagując na covid-19 niemal natychmiast uruchomił szerg narzędzi sprawdzajacych się w zdalnym prowadzeniu firmy, takie jak m.in. możliwość prostego i bezpiecznego podpisywania dokumentów przez platformę Autenti, składanie dyspozycji i wniosków poprzez bankowość internetową BiznesPl@net bez konieczności wizyt w placówce banku oraz pełna mobilność w zarządzaniu finansami firmy dzięki aplikacji GOmobile Biznes. BNP Paribas promuje także transformację energetyczną poprzez finansowanie instalacji fotowoltaicznych dla organizacji, które chcą przejść na odnawialne źródła energii.
Kampania wystartowała pod koniec listopada 2020 roku w prasie i radiu. Od lutego 15-sekundowy spot emitowany jest także w kilkunastu kanałach głównych stacji telewizyjnych. Poprzez platformy VOD spot trafi także do określonej grupy docelowej użytkowników internetu.
Strategia kampanii została opracowana przez agencję Opus B, która była odpowiedzialna również za kreację oraz realizację działań ATL, BTL i digital. Agencja Havas Media odpowiada za zakup mediów.
Czytaj także:
https://www.bnpparibas.pl/blog/bank-bnp-paribas-partnerem-tytularnym-miedzynarodowego-festiwalu-filmow-ekologicznych-green-film-festival