Oglądaj webinar PIERWSZE KROKI W ECOMMERCE
ZACHĘCAMY DO ZADAWANIA PYTAŃ W KOMENTARZACH POD TYM TEKSTEM ↓
Werbinar “Pierwsze kroki w E-commerce*” poprowadzą:
Radosław Pawlak – Symetria
Arkadiusz Bulc – Blue Media S.A
Artur Halik – shoper.pl
Dominik Łyp – InPost
Nasi eksperci opowiedzą między innymi o tym jak zdobywać i budować informację o klientach, na co zwracać uwagę w komunikacji z nimi i na co nasi klienci zwracają uwagę surfując w internecie.
Chciałbyś zdobyć więcej wiedzy z zakresu E-commerce? Zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy >>>
* E-Commerce to pojęcie pochodzące z języka angielskiego, które oznacza e-handel, czyli handel elektroniczny. Polega na zawieraniu transakcji związanych z działalnością gospodarczą, które są realizowane za pomocą nowoczesnych rozwiązań technologicznych i telekomunikacyjnych.
Najbardziej spopularyzowaną formę E-Commerce stanowią sklepy internetowe, dzięki którym możliwe jest obniżenie kosztów prowadzenia działalności ze względu na brak konieczności wynajmu lub kupna lokalu służącego za punkt sprzedaży. Działania związane z handlem elektronicznym obejmują nie tylko samą wymianę towarów i usług, ale również akcje promocyjne oraz marketingowe. Są to wszystkie czynności związane z bezpośrednim zawieraniem transakcji handlowych, jak i prowadzące do nich, z wykorzystaniem środków teleinformatycznych.n Do popularnych form handlu elektronicznego należą: sklepy internetowe, portale aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe. Przedsiębiorstwa oraz instytucje korzystają także z platform przetargowych lub transakcyjnych. Największą w Polsce platformą e-handlową jest Allegro.
( źr. wikipedia; źr. marketingwsieci.pl)