Bank zmieniającego się świata
Oferta

Produkt dla Klientów Banku w ramach działalności przejętej przez BNP Paribas Bank Polska S.A. w wyniku podziału podmiotu o numerze KRS 14540.

Pełna ochrona Ciebie i Twojej rodziny od nieprzewidzianych zdarzeń losowych. Po każdym roku wpłacania składki, wzrasta suma ubezpieczenia.

Ubezpieczenie Spokojny Sen obejmuje takie zdarzenia na skutek nieszczęśliwych wypadków, w wyniku których nastąpiły:

  • uszczerbek na zdrowiu w wyniku złamania,
  • hospitalizacja,
  • całkowita i trwała niezdolność do pracy,
  • trwałe inwalidztwo,
  • śmierć,
  • śmierć w wyniku wypadku komunikacyjnego.

Korzyści

WARIANTY UBEZPIECZENIA

Ubezpieczenie dostępne jest w Pakiecie Standard lub Premium. W każdym z tych pakietów możesz wybrać opcję ubezpieczenia indywidualnego lub rodzinnego.

SUMA UBEZPIECZENIA

Suma ubezpieczenia już w 4. roku trwania ubezpieczenia może wynieść aż 100 000 PLN (w Pakiecie Standard) lub aż 200 000 PLN (w Pakiecie Premium), ponieważ za każdy rok wpłacania składki w tej samej wysokości suma ta będzie ulegała powiększeniu aż o 10 000 PLN.

JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ?

 

Reklamacja związana ze świadczonymi przez UNIQA usługami może być złożona:

 

  • w formie elektronicznej - za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie www.uniqa.pl lub za pomocą poczty elektronicznej na adres reklamacje@uniqa.pl
  • ustnie - telefonicznie (w UNIQA Contact Center pod numerem telefonu 801 597 597 (dla telefonów stacjonarnych) lub +48 42 66 66 500 (dla tel. komórkowych), w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-19.00 oraz w soboty w godzinach 8.00-16.00 ) albo osobiście do protokołu podczas wizyty klienta w jednostce UNIQA obsługującej klientów
  • w formie pisemnej - osobiście, w jednostce UNIQA obsługującej klientów, albo przesyłką pocztową na następujący adres:


UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
ul. Gdańska 132
90-520 Łódź
Departament Centrum Klienta - Dział Obsługi Umów
.

 

Rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi nastąpi bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, jeżeli udzielenie odpowiedzi w powyższym terminie nie jest możliwe, Klient zostanie w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji powiadomiony o przyczynach opóźnienia, okolicznościach podlegających dalszemu wyjaśnianiu oraz o przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 60 dni od daty wpływu reklamacji.

 

Odpowiedź na reklamację będzie udzielona:

W postaci papierowej

Za pomocą innego trwałego nośnika informacji

Pocztą elektroniczną, o ile klient złożył taki wniosek

JAK ZAMÓWIĆ?

W oddziale Banku

Znajdź oddział

Dokumenty do pobrania

 
Karta Produktu Spokojny Sen
 
Ogólne Warunki Ubezpieczenia Spokojny Sen
 
Dokument zawierający informacje o produkcie ubezpieczeniowym Ubezpieczenie Spokojny Sen

 

 
Informacja o agencie

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń