Dzwoni do Ciebie przedstawiciel banku i informuje o zmianie w systemie. By zapewnić dalsze poprawne działanie konta, musi zweryfikować Twoje hasło do bankowości elektronicznej. Prosi Cię o podanie go w trakcie rozmowy. Co robisz?

Pytanie 5 z 5

Dzwoni do Ciebie przedstawiciel banku i informuje o zmianie w systemie. By zapewnić dalsze poprawne działanie konta, musi zweryfikować Twoje hasło do bankowości elektronicznej. Prosi Cię o podanie go w trakcie rozmowy. Co robisz?

Pytanie 5 z 5



Brawo! Pamiętaj! Pracownik banku nigdy nie prosi o  dane do logowania, dostęp do Twojego urządzenia czy też instalacje dodatkowych aplikacji.

Takie pytanie to wyraźny znak, że mamy do czynienia z próbą oszustwa. Czujność i zgłaszanie takich incydentów bankowi – to podstawa skutecznej walki z przestępcami.

Niestety, nie jest to właściwa odpowiedź. Pamiętaj! Pracownik banku nigdy nie prosi o dane do logowania, dostęp do Twojego urządzenia czy też instalacje dodatkowych aplikacji. 

Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat bezpiecznej bankowości elektronicznej, odwiedź naszą stronę:
https://www.bnpparibas.pl/bezpieczenstwo