Startujemy już 6 sierpnia!

Naszym koleżankom i kolegom z Banku chcemy dostarczyć doskonałej jakości usługi z zakresu UX. Z drugiej strony, naszym celem jest wykształcenie tak poszukiwanych na rynku praktyków z zakresu UX. W działaniu będzie nas wspierała firma Mobee Dick Otwiera się w nowym oknie..

  • Chcemy, żeby nasza organizacja poczuła wartość dobrego UX, a podstawowe narzędzia projektantów – badania, prototypowanie i testy stały się standardem przy każdym projekcie. UX ma stać się wstępem do każdego projektu, nie wisienką na torcie.
  • Akademia pozwoli nam zaoferować coś zupełnie nowego – stały dostęp wszystkich jednostek banku do dobrze zrealizowanych badań, prototypów aplikacji lub usług. Chcemy przy okazji tworzyć dobre standardy i możliwości rozwoju w środowisku UX w Polsce – każda osoba, która będzie uczestniczyła w naszym programie będzie mogła pochwalić się doświadczeniem pracy w dużej organizacji przy prawdziwych projektach.
  • Z jednej strony Akademia UX dedykowana jest pracownikom banku, którzy pilne potrzebują świetnej jakości usług z zakresu UX.
  • Z drugiej, zapraszamy studentów i absolwentów kierunków powiązanych z szeroko rozumianym UX, którzy szukają doświadczenia zawodowego. Zakładamy wszystkie profile pracy – skupione bardziej na badaniach, projektowaniu interfejsów czy usług.
  • W pilotażowej edycji programu chcemy zrealizować kilkanaście projektów (warsztaty kreatywne, warsztaty biznesowe, badania koncepcji, badania etnograficzne, badania ankietowe, testy A/B, testy użyteczności, audyty eksperckie, makiety rozwiązania internetowego, projekt graficzny rozwiązania internetowego, prezentacja multimedialna).
  • Finał pilotażowej edycji programu: koniec grudnia 2019 roku.