Konto Samodzielniaka
Wniosek Dobry start możesz bezpłatnie złożyć za pośrednictwem bankowości internetowej bez wychodzenia z domu
Jeśli jesteś użytkownikiem systemu bankowości internetowej GOonline
możesz złożyć bezpłatny wniosek o świadczenie Dobry Start.
Wniosek mogą złożyć użytkownicy bankowości internetowej GOonline, z wyjątkiem Klientów, którzy otworzyli konto osobiste za pośrednictwem przelewu aktywacyjnego (w takim przypadku, przed wypełnieniem wniosku, wymagana jest wizyta w oddziale w celu osobistego potwierdzenia tożsamości).
Termin składania wniosku: od 1 lipca do 30 listopada 2024 r.
Program Dobry start to świadczenie w wysokości 300 zł przysługujące raz w roku wszystkim uczniom rozpoczynającym rok szkolny bez względu na dochód rodziny.
w lewym menu i wybierz Wniosek Dobry start
postępując zgodnie ze wskazówkami w systemie
podany we wniosku otrzymasz Urzędowe Potwierdzenie Odbioru (UPO)
Dla prawidłowo wypełnionych i kompletnych wniosków Dobry start złożonych:
do 31 sierpnia br. - świadczenie zostanie wypłacone do 30 września br.
od 1 września do 30 listopada br. - świadczenie będzie wypłacone w ciągu 2 miesięcy od dnia złożenia wniosku
W bankowości internetowej GOonline w każdej chwili możesz sprawdzić status swojego wypełnionego wniosku Dobry start.
Statusy prezentowane w potwierdzeniu wysłania wniosku:
Przetwarzany - trwa przesyłanie wniosku do systemu ZUS.
Dostarczony - wniosek Dobry start został przesłany do systemu ZUS.
Błąd dostarczenia - wniosek nie został dostarczony do systemu
ZUS. Wyślij wniosek jeszcze raz.
W ciągu 24 godzin od wypełnienia, status wniosku powinien zmienić się na „dostarczony”. Jeśli wyświetli się status „błąd dostarczenia”, wtedy wymagane jest ponowne wypełnienie i wysłanie wniosku online.
Pamiętaj, aby wydrukować i zachować wypełniony wniosek po jego wysłaniu!
Pamiętaj o dokładnym sprawdzeniu poprawności wprowadzonych danych. Bank nie dokonuje weryfikacji formalnej i merytorycznej danych podanych we wniosku oraz załączników i nie posiada informacji dotyczących dalszej obsługi wniosku przez ZUS.
Szczegółowe informacje dotyczące Wniosku Dobry start możesz także znaleźć na stronie internetowej ZUS
oraz pod numerem specjalnej infolinii 22 290 22 02 (dostępnej w dni robocze (pn.-pt.) w godz. 8.00 -15.00).
Pamiętaj, aby dokładnie sprawdzić poprawność wprowadzonych danych, ponieważ Bank BNP Paribas Bank Polska S.A. nie dokonuje weryfikacji formalnej i merytorycznej danych podanych we wniosku oraz załączników i nie posiada informacji dotyczących wniosku obsługiwanego przez wybrany Organ gminy prowadzący postępowanie w sprawie świadczenia wychowawczego Dobry start
Dokumenty wygenerowane z systemu GOonline nie stanowią potwierdzenia złożenia wniosku o świadczenie 300+.