Otwarta na Dzisiaj
Dla ceniących ekonomiczne rozwiązania
Czy wiesz, że płatność kartą może uchronić Cię przed utratą pieniędzy, gdy zakupisz towary
i ich nie otrzymasz lub zamówione usługi nie zostaną zrealizowane?
Płacąc za zakupy kartami kredytowymi lub debetowymi, w razie problemów z towarem lub usługą możesz skorzystać z procedury chargeback, na zasadach określonych przez regulacje wewnętrzne właściwej organizacji płatniczej (Mastercard, VISA), w terminie do 120 dni od dnia wykonania transakcji / realizacji usługi.
Chargeback umożliwia odzyskanie środków z tytułu kwestionowanej transakcji w przypadku nieskutecznych prób dochodzenia swoich praw bezpośrednio u sprzedawcy. Dlatego przed złożeniem wniosku w banku skontaktuj się z usługodawcą lub sklepem.
Jeśli nie uda Ci się samodzielnie wyjaśnić sprawy skontaktuj się z nami.
PRZYKŁADOWE SYTUACJE, W KTÓRYCH MOŻEMY ZAINICJOWAĆ PROCEDURĘ CHARGEBACK:
Zadzwoń do nas
+48 500 990 500
+48 22 134 00 00
W dni robocze w godz. 8.00-20.00
Opłata za połączenie według cennika Operatora
Przejdź do oddziału
Zarezerwuj spotkanie z Doradcą na konkretną godzinę.
Umów się na wygodny dla Ciebie termin i oszczędzaj swój czas!
- co było przedmiotem transakcji,
- kiedy kontaktowałeś się z usługodawcą, w jaki sposób się to odbyło (telefon, mail) i jaki był efekt kontaktu z usługodawcą.
Ważne!
Możemy poprosić również o inne dokumenty, jeżeli będzie to konieczne do rozpoczęcia procedury chargeback.
Szczegóły na ten temat znajdziesz poniżej.
Wysyłamy Twój wniosek do instytucji, która rozlicza danego usługodawcę. Gdy otrzymamy ich stanowisko, przekażemy Ci informację o wyniku złożonego wniosku (odrzuceniu lub uznaniu).
Pamiętaj, że jedynie inicjujemy procedurę chargeback, działając jako pośrednik między Tobą i organizacją płatniczą, której regulacje wewnętrzne określają warunki i zasady ewentualnego zwrotu środków.
Procedura Chargeback trwa zgodnie z terminami, które obowiązują w regulacjach międzynarodowych organizacji kartowych:
Termin liczy się od dnia przekazania wniosku Chargeback.