Działając jako agent ubezpieczeniowy Cardif na podstawie przeprowadzonej analizy Twoich potrzeb i po spełnieniu warunków niezbędnych do zawarcia umowy ubezpieczenia zaproponujemy Ci precyzyjnie dopasowany produkt ubezpieczeniowy. Suma ubezpieczenia w przypadku tego produktu może wynosić 150.000 zł lub 200.000 zł.
Plan na Wypadek to indywidualne ubezpieczenie od skutków nieprzewidzianych zdarzeń losowych stworzone przez Cardif dla Klientów Banku. To ubezpieczenie jest dla każdego, bez względu na wykonywany zawód czy stan zdrowia. Umowę, po spełnieniu warunków określonych w warunkach ubezpieczenia, można w prosty, przy minimum formalności, zawrzeć w każdym oddziale Banku.
Plan na Wypadek obejmuje takie zdarzenia na skutek nieszczęśliwych wypadków, w wyniku których nastąpiły:
- trwały uszczerbek na zdrowiu ubezpieczonego w następstwie złamania kości,
- pobyt w szpitalu w następstwie nieszczęśliwego wypadku
- śmierć w następstwie nieszczęśliwego wypadku
- śmierć w następstwie wypadku komunikacyjnego.
Korzyści
Wyłączenia odpowiedzialności
Odpowiedzialność Ubezpieczyciela jest wyłączona, gdy zajście Zdarzenia nastąpiło w związku przyczynowym z: |
Zgon w następstwie NW |
Zgon w następstwie NW komunikacyjnego |
Pobyt w Szpitalu w następstwie NW | Trwały Uszczerbek na Zdrowiu |
|
X | |||
|
X | X | X | X |
|
X | X | X | X |
|
X | X | X | X |
|
X | X | X | X |
|
X | |||
|
X | X | X | |
|
X | |||
|
X | X | ||
|
X | X |
JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ?
Reklamacja związana ze świadczonymi przez Cardif usługami może być złożona:
- w formie elektronicznej - za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie www.cardif.pl lub za pomocą poczty elektronicznej na adres reklamacje@cardif.pl
- telefonicznie pod numerem telefonu wskazanym na stronie www.cardif.pl
- w formie pisemnej - osobiście albo przesyłką pocztową na następujący adres:
Cardif - Assurances Risques Divers S.A. Oddział w Polsce
ul. Grzybowska 78
00-844 Warszawa
- za pośrednictwem Agenta, w każdej placówce BNP Paribas Bank Polska SA obsługującej Klientów.
Rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi nastąpi bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, jeżeli udzielenie odpowiedzi w powyższym terminie nie jest możliwe, Klient zostanie w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji powiadomiony o przyczynach opóźnienia, okolicznościach podlegających dalszemu wyjaśnianiu oraz o przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 60 dni od daty wpływu reklamacji.
JAK ZAMÓWIĆ?
W oddziale Banku
Teraz masz także możliwość rezerwacji spotkania z Doradcą na konkretną godzinę.
Umów się na wygodny dla Ciebie termin i oszczędzaj swój czas!