Konto Otwarte na Biznes
za wydanie karty
Karta kredytowa dla firm Mastercard Business Standard, to karta umożliwiająca dostęp do stałej linii kredytowej. Ułatwia finansowanie bieżących wydatków firmy bez konieczności posiadania własnych środków. Karta rozliczana jest w miesięcznych cyklach rozliczeniowych. Klient ma możliwość spłaty zadłużenia po zakończeniu cyklu rozliczeniowego.
Usługa 3D Secure
Dedykowana dla transakcji realizowanych w Internecie. Podczas płatności kartą w sklepie internetowym, posiadającym zabezpieczenie 3D Secure, wysyłane jest na telefon komórkowy jednorazowe hasło 3D Secure, z prośbą o jego wprowadzenie na specjalnie do tego przygotowanej i zabezpieczonej stronie.
Korzyści:
Bank BNP Paribas dba, aby korzystanie z naszych karty płatniczych było bezpieczne, dlatego wyposażyliśmy je w szereg mechanizmów ochronnych. W tym miejscu wyjaśniamy też czym jest skimming i jak się przed nim bronić.
Potwierdź 6 pierwszych cyfr swojej karty płatniczej i aktywuj pakiet ubezpieczeniowy. Zostaniesz poproszony(a) o podanie swoich danych jako użytkownika karty i danych firmy oraz o potwierdzenie, że przeczytałeś( aś) warunki ubezpieczenia.
Kiedy aktywacja się powiedzie, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
Ubezpieczenie dotyczy wypłat z bankomatów na całym świecie i zakupów online do użytku biznesowego, jak i prywatnego, w tym w ramach prezentu, dokonanych w e sklepach zarejestrowanych w Polsce i opłaconych zakwalifikowaną do ubezpieczenia kartą biznesową Mastercard. Mają zastosowanie Szczególne Warunki Ubezpieczenia
W bankowości internetowej GOonline
Zaloguj się na goonline.bnpparibas.pl
Wybierz z menu: Moje Finanse > Karty > Aktywuj > Nadaj PIN
W bankowości internetowej GOonline Biznes
Zaloguj się do GOonline Biznes
Wybierz z menu: Karty> Dane Karty > Aktywuj kartę > Ustal PIN
W aplikacji mobilnej GOmobile
Pobierz nową wersję aplikacji GOmobile na swój telefon
Zaloguj się do niej, wybierz z menu:
Finanse > Karty > Aktywuj > Nadaj PIN
W Centrum Telefonicznym
zadzwoń pod numer +48 500 970 345
(opłata za połączenie według cennika operatora)
Opłata interchange to opłata uiszczana przez agenta rozliczeniowego na rzecz banku wydającego kartę z tytułu płatności tą kartą.
Jeżeli bankomat nie oddał karty, należy ją zastrzec i zamówić nową w jej miejsce.
Zastrzeżenie karty możliwe jest w:
•aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zastrzeż kartę)
•bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj trwale – Zastrzeż)
•na infolinii banku pod numerem: +48 500 970 345 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu);
•Systemie Zastrzegania Kart pod numerem +48 828 828 828.
•dowolnym oddziale banku
W przypadku zastrzeżenia karty przez aplikację mobilną GOmobile lub bankowość internetową GOonline nowa karta zostanie zamówiona automatycznie po zastrzeżeniu poprzedniej.
Nasze karty płatnicze posiadają szereg zabezpieczeń, aby płatności były bezpieczne:
•Kod PIN, czyli indywidualny 4 cyfrowy kod nadawany do płatności kartą, znany wyłącznie właścicielowi karty. Kodem PIN potwierdzane są transakcje w bankomatach/wpłatomatach oraz część transakcji wykonanych w terminalach. Nie wolno udostępniać go innym osobom;
•Chip na karcie - wbudowany mikroprocesor przechowujący dane karty;
•Pasek magnetyczny na karcie - dzięki niemu można zapłacić kartą w terminalu nie przystosowanym do obsługi kart z chipem;
•Imię i nazwisko właściciela na karcie – należy pamiętać, że kartą może posługiwać się tylko jej właściciel;
•Hologram na karcie - znak umieszczony na rewersie i trudny do podrobienia;
•3D Secure - dodatkowe zabezpieczenie podczas płatności w internecie;
•Stały (24h/dobę) dostęp do bankowości mobilnej GOmobile, bankowości elektronicznej GOonline oraz infolinii, gdzie Klient może zweryfikować ustawienia karty, ostatnie płatności oraz zlecić zastrzeżenie lub blokadę karty.
Bank nigdy nie wysyła wiadomości e-mail z prośbą o podanie nazwy użytkownika i/lub hasła, danych kart płatniczych, kodów PIN. Są to dane wrażliwe i nikt poza Klientem nie może ich znać!
Zanim potwierdzi się jakąkolwiek operację na swoim koncie, należy przeczytać uważnie SMS zawierający kod autoryzacyjny – sprawdzić dokładnie dane dotyczące zleconej operacji.
W bankowości internetowej GOonline
Zaloguj się na GOonline
Wybierz z menu: Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj trwale – Zastrzeż/ Blokuj czasowo
W bankowości internetowej GOonline Biznes
Zaloguj się do GOonline Biznes
Wybierz z menu: Karty > Dane Karty > Zastrzeż kartę/Zablokuj kartę
W aplikacji mobilnej GOmobile
Zaloguj się do GOmobile, wybierz zakładkę
Finanse > Karty > Zastrzeż kartę/Blokuj kartę
Telefonicznie
+48 500 970 345
(Koszt połączenia wg stawki operatora)
+48 828 828 828
System Zastrzegania Kart
Zadzwoń do nas
+48 500 970 345
Opłata za połączenie według cennika Operatora
Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny oraz nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Ochrona ubezpieczeniowa jest oferowana w oparciu o umowę ubezpieczenia grupowego zawartą przez Mastercard z firmą ubezpieczeniową Inter Partner Assistance S.A. z siedzibą w Brukseli, prowadzącą działalność w Polsce poprzez Inter Partner Assistance S.A. Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie (ul. Prosta 68, 00 838 Warszawa). Dostępność oferty może zostać ograniczona czasowo. O jej zakończeniu poinformujemy na stronie bezcennechwile.pl/ ubezpieczenie biznesu . Nie będzie to miało wpływu na udzieloną już ochronę ubezpieczeniową na rzecz ubezpieczonych.