Najczęściej poszukiwane

Bank zmieniającego się świata
 
 

Kontakt

Infolinia (tylko telefony stacjonarne)

801 321 123

+48 22 134 00 00

(Dla połączeń krajowych i z zagranicy)

+48 500 990 500

(Dla połączeń komórkowych)

Infolinia czynna 24/7 (Koszt połączenia wg stawki operatora)


BNP Paribas Bank Polska S.A.

Bank zmieniającego się świata

Poznaj naszą centralę

Blisko

4 200 000

Klientów

 

350

Centrów Klienta

*ponad 35% Centrów Klienta z certyfikatem ,,Obiekt bez barier"

Blisko

8 400

Pracowników

BNP Paribas Bank Polska S.A notowany od 2011 r. na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 63 krajach. W Polsce jako bank uniwersalny o globalnym zasięgu kieruje usługi do Klientów detalicznych, Wealth Management, a także firm w segmentach mikro, MŚP i bankowości korporacyjnej. BNP Paribas jako Bank Zielonych Zmian wspiera Klientów w przechodzeniu na gospodarkę niskoemisyjną, ogranicza negatywny wpływ działalności operacyjnej na środowisko naturalne oraz inspiruje Klientów do podejmowania trafnych decyzji finansowych. Dzięki finansowaniu banku, ponad 40 tysięcy gospodarstw domowych korzysta z paneli fotowoltaicznych. Bank konsekwentnie realizuje również strategię finansowania przedsiębiorstw w Polsce, a także wspierania inwestycji strategicznych z punktu widzenia państwa oraz wywierających pozytywne wpływy: społeczne, ekonomiczne i środowiskowe.

 

Jednocześnie bank sprawnie digitalizuje procesy bankowe wdrażając innowacyjne rozwiązania w bankowości internetowej GOonline oraz mobilnej GOmobile. Uwzględniając rosnącą potrzebę zdalnego dostępu do usług, bank umożliwia Klientom zakładanie konta z wykorzystaniem selfie. Klientom ceniącym spotkania z doradcami bank umożliwia umówienie wizyty w oddziale na określoną datę i godzinę. BNP Paribas konsekwentnie przystosowuje swoje placówki do obsługi wszystkich Klientów, w oddziałach i na infolinii banku dostępna jest bezpłatna pomoc tłumacza języka migowego. Bank BNP Paribas konsekwentnie podejmuje tematy ważne społecznie m.in. na temat roli kobiet i ich rosnącej odpowiedzialności w życiu społecznym i zawodowym, z otwartością i wrażliwością promuje różnorodność podejmując aktywności angażujące zarówno pracowników jak i rynek. Bank jest zaangażowany społecznie, m.in. poprzez działania edukacyjne, np. w zakresie rozwiązań proekologicznych, program Klasa, czy sponsoringowe. Te ostatnie koncentrują się wokół wspierania promocji tenisa i kultury, a zwłaszcza kina.

 

Wpisana w kulturę banku odpowiedzialność społeczna, odnosząca się zarówno do relacji z pracownikami, jak i społecznościami lokalnymi, to jedna z kluczowych wartości organizacji. Pracownicy banku angażują się w szereg inicjatyw, dzięki którym codziennie mogą zmieniać świat. Stale rosnąca liczba pracowników-wolontariuszy była jednym z impulsów, które skłoniły bank do objęcia projektu Szlachetna Paczka partnerstwem strategicznym. Pozwala to na całoroczne wspieranie działalności Paczki, promocję idei mądrego pomagania.

Misja i cele

Wprowadzamy pozytywną bankowość w życie naszych Klientów, odpowiadając na ich potrzeby finansowe i ułatwiając im realizację ich celów. Działamy w sposób prosty, przemyślany i bezpieczny, dbając o społeczeństwo i środowisko.

Jesteśmy bankiem uniwersalnym, który jest blisko swoich Klientów i pomaga im podejmować trafne decyzje finansowe. Wsłuchujemy się w głos Klientów, bo ich satysfakcję stawiamy zawsze na pierwszym miejscu. Nasze usługi i produkty tworzymy z Klientami i dla nich.

 

Poznaj naszą misję i cele

Nagrody i wyróżnienia

Wspierane inicjatywy