Czym się zajmujemy?
Aktualne oferty pracy
- Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (Centrum Klienta bezkasowe)Pszczyna
- Doradczyni / Doradca Klientów BiznesowychWarszawa
- Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (Centrum Klienta bezkasowe)Warszawa
W Obszarze Bankowości Detalicznej i Biznesowej w codziennej pracy skupiamy się na sprzedaży produktów i usług dedykowanych dla Klientów Indywidualnych i Biznesowych (bez względu na rodzaj prowadzonej działalności i formę opodatkowania, do 4 mln obrotów).
Rolą naszych Doradców jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi w Oddziale. Naszym priorytetem jest zbudowanie i rozwój dobrych relacji z Klientami i współpraca na poziomie partnerskim. Nie poprzestajemy na podstawowej obsłudze Klienta i działaniach sprzedażowych - jesteśmy dla nich realnym wsparciem. Zawsze jesteśmy gotowi dzielić się wiedzą na temat rynku bankowego i jego produktów, tak aby znaleźć rozwiązanie dla wszystkich indywidualnych potrzeb. Jesteśmy bankiem uniwersalnym, mamy szeroki wachlarz możliwości, dzięki którym jesteśmy w stanie kompleksowo zaopiekować się naszymi Klientami.
Uważamy, że wszyscy są równi i jako pracodawca stawiamy na otwartość, równe szanse rozwoju oraz awansów. Oferujemy innowacyjne rozwiązania, które wspierają eko inicjatywy na rzecz zmieniającego się świata.
Dobre decyzje bywają nieoczywiste!
Będąc doradcą / doradczynią w naszym banku, możesz specjalizować się w interesujących Cię segmentach produktów i pokierować własną ścieżką kariery, korzystając z dedykowanych programów rozwojowych i ścieżek karier - również w ramach innych linii biznesowych.
Jesteśmy bankiem zmian, stawiamy na digitalizacje Centrów Klienta, nowoczesną bankowość i sprawną obsługę.
Dołącz do nas, jeżeli cenisz sobie otwartość, kreatywność, zaangażowanie w działaniu i dążenie do celu. Jesteśmy zespołem, który stawia na współpracę i zawsze gra do jednej bramki.
Nasze główne obszary działania
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Jestem w grupie najmłodszych pracowników Banku BNP Paribas. W wieku 20 lat awansowałam na stanowisko doradczyni Klienta premium. Praca tutaj to bardzo dobra decyzja i na pewno chcę więcej.
Zaczynałem w Banku BNP Paribas od roli doradcy Klienta, później zarządzałem 5-osobowym małym oddziałem, a teraz mam okazję pracować z trzema centrami Klienta, gdzie mam 17-osobowy zespół.
Benefity
Nasz wspólny kierunek
Naszymi wspólnymi celami jest zadowolenie pracowników, Klientów, udziałowców oraz pozytywny wpływ na środowisko.
Wierzymy, że kulturowa zmiana modelu zarządzania, z jeszcze większym naciskiem na #współpracę, pogłębi i wzmocni transformację naszej organizacji.
10 filarów beyond agile
- Nowy sposób zarządzania wydajnością sieci, w oparciu o cel, z kilkoma regionalnymi OKR (maksymalnie 3 do 5)
- Elastyczna i współpracująca organizacja , oparta na „kręgach” ( zespołach zespołów ), aby móc pracować nad OKR
- Organizacja hierarchiczna skupiona na:
• Rozwijaniu i wspieraniu zespołów i talentów poprzez postawę menedżera-coacha
• Kompleksowe zabezpieczenie procesów (jasne określenie standardów, których należy przestrzegać) - Zarządzanie zgodne ze strategią Agile, które zapewnia ramy do transformacji banku wokół OKR
- Nowy system motywacyjny dostosowany do nowego sposobu pracy i naszych wartości:
• Miesięczne wynagrodzenie, które zapewnia pracownikom bezpieczeństwo i pozwala im podejmować wspólne, odważne decyzje
• Możliwe wynagrodzenie zmienne w ramach podziału korzyści i odpowiedzialności za transformację banku
• Proste zarządzanie wynikami oparte na 3-5 OKR i „osobistym wkładzie w zbiorowy sukces”, animowane przez w pełni przejrzysty system
Podróż w kierunku transformacji:
6. Na poziomie osobistym (menedżerowie, ambasadorzy, pracownicy…)
7. Na poziomie zespołu/regionu, przy stałym podejściu iteracyjnym
8. W banku zakwestionować status quo, wykorzystując kręgi do usunięcia barier i umożliwienia ewolucji modelu
9. Wsparcie przez narzędzia/metody opracowane po drodze
10. Utopia ze zbiorowymi marzeniami i źródłami inspiracji, z których można iść poza (GO Beyond).
Ścieżki rozwoju w centrach doradczych
Zasady związane ze ścieżkami rozwoju
Awanse są przyznawane raz w roku, w powiązaniu z procesem podwyżkowym w ramach budżetu CRP i w oparciu o wskaźnik Performance.
Realizacja wszystkich kryteriów uprawnia do otrzymania awansu pionowego.
O pierwszeństwie możliwości rozwoju na ścieżce specjalistycznej, w przypadku pojawienia się wakatu decyduje ukończenie Akademii Rozwoju.
Stanowisko eksperckie możliwe do osiągnięcia wyłącznie w ramach awansu wewnętrznego.
Ważne
Awans stanowiskowy odbywa sie stopniowo. Spełnienie kryteriów awansu na eksperta / ekspertkę przez doradcę / doradczynię Klienta nie powoduje ominięcia szczebla awansu na st. doradcę / st. doradczynię Klienta.
Akademie rozwojowe
Cele Akademii Rozwojowych:
- Promowanie utalentowanych i efektywnych pracowniczek i pracowników oraz zwiększenie ich poziomu motywacji i satysfakcji
- Przygotowanie doradców detalicznych do objęcia roli doradców - specjalistów
- Wskazanie jasnych i przejrzystych ścieżek rozwoju w Obszarze Bankowości Detalicznej i Biznesowej
- Promowanie rozwoju pracowników wewnątrz organizacji
Rodzaje Akademii Rozwojowych:
- Akademia Biznesowa
- Akademia Premium
- Akademia Hipoteczna
- Akademia Przywództwa, od 2022 Akademia Menedżera Jakości
Ramy czasowe:
- 6-8 miesięcy w zależności od Akademii
Akademie w liczbach:
- 267 osób ukończyło Akademie
- 198 osób bierze udział w 3 edycji
- 40% osób awansowało po udziale w Akademiach
A w każdą środę Centra Klienta zamykają się o 15:00, żeby pracowniczki i pracownicy mieli czas na rozwój.
Interesuje Cię praca w naszym dziale?
lub skontaktuj się bezpośrednio z osobami odpowiedzialnymi za rekrutacje:
Gabriela Wojtyna
specjalistka ds. rekrutacjiBank BNP ParibasMilena Maciąg
specjalistka ds. rekrutacjiBank BNP ParibasMateusz Zawada
specjalista ds. rekrutacjiBank BNP ParibasWeronika Malek
młodsza specjalistka ds. rekrutacjiBank BNP ParibasJacek Grudziński
starszy ekspert ds. rekrutacjiBank BNP ParibasSieć SprzedażyNatalia Młynarczyk
specjalistka ds. rekrutacjiBank BNP ParibasSieć Sprzedaży - CentralaPrzeczytaj również
Jak ustanowić hipotekę na rzecz banku?
Planujesz złożyć wniosek o kredyt hipoteczny? Musisz uzbroić się w cierpliwość i przygotować się na dopełnienie licznych formalności. Jedną z nich jest ustanowienie hipoteki na rzecz banku. Procedura ta ogranicza ryzyko kredytowe banku i zabezpiecza spłatę zobowiązania. Obowiązkiem właściciela nieruchomości (czyli Twoim) jest w tym przypadku złożenie dokumentów, które umożliwią dokonanie wpisu do księgi wieczystej. […]
Czytaj więcejJak ustanowić hipotekę na rzecz banku?Data ważności karty płatniczej. Gdzie ją znaleźć i co zrobić ze starą kartą?
Gdy stoisz przy terminalu i spotykasz się z odrzuceniem transakcji, Twoją pierwszą myślą jest z pewnością brak wystarczających środków na koncie. Problem może jednak wynikać z czegoś zupełnie innego, np. z tego, że minęła data ważności karty i jest ona przeterminowana. Dowiedz się, jak zachować się w takiej sytuacji i ile trzeba czekać na nową […]
Czytaj więcejData ważności karty płatniczej. Gdzie ją znaleźć i co zrobić ze starą kartą?Co zrobić, jeśli bankomat wciągnął kartę?
Twoja karta została w bankomacie? To stresująca sytuacja i zdarza się dość rzadko, ale warto wiedzieć, co zrobić. Na początek warto oczywiście chwilę poczekać. Jeśli po ok. 5 minutach bankomat nie wyda karty, może to oznaczać kilka rzeczy (np. karta straciła ważność lub jest uszkodzona). Dowiedz się, co zrobić! Dlaczego bankomat wciągnął mi kartę? Zatrzymanie […]
Czytaj więcejCo zrobić, jeśli bankomat wciągnął kartę?Twoje dziecko wyjeżdża na kolonie? Sprawdź, jak je przygotować
Pamiętasz ten dreszcz ekscytacji towarzyszący pakowaniu się na pierwszy samodzielny wyjazd bez rodziców? Dziś role się odwróciły – to Twoje dziecko stoi u progu niezapomnianej przygody, a w Twojej głowie kłębią się pytania: Czy poradzi sobie beze mnie? Co spakować na kolonie? Skorzystaj z naszych wskazówek, aby dobrze przygotować pociechę na wyjazd. A czy warto? […]
Czytaj więcejTwoje dziecko wyjeżdża na kolonie? Sprawdź, jak je przygotowaćJak przedłużyć ważność dowodu osobistego?
Twój dowód osobisty niebawem straci ważność? Nie czekaj na ostatnią chwilę! Brak ważnego dokumentu może Ci utrudnić nie tylko załatwienie spraw urzędowych, ale też spowodować ograniczenia w dostępie do Twojego konta osobistego czy innych usług finansowych. Jeśli chcesz uniknąć problemów, warto wiedzieć, jak i kiedy dokonać wymiany dowodu osobistego oraz jak zaktualizować dane w banku. […]
Czytaj więcejJak przedłużyć ważność dowodu osobistego?