Czym się zajmujemy?
Aktualne oferty pracy
- Doradczyni / Doradca Klientów PremiumMiastko
- Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych Al. Jerozolimskie 81 (z obsługą kasową)Warszawa
- Doradczyni / Doradca Klientów BiznesowychTomaszów Lubelski
W Obszarze Bankowości Detalicznej i Biznesowej w codziennej pracy skupiamy się na sprzedaży produktów i usług dedykowanych dla Klientów Indywidualnych i Biznesowych (bez względu na rodzaj prowadzonej działalności i formę opodatkowania, do 4 mln obrotów).
Rolą naszych Doradców jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi w Oddziale. Naszym priorytetem jest zbudowanie i rozwój dobrych relacji z Klientami i współpraca na poziomie partnerskim. Nie poprzestajemy na podstawowej obsłudze Klienta i działaniach sprzedażowych - jesteśmy dla nich realnym wsparciem. Zawsze jesteśmy gotowi dzielić się wiedzą na temat rynku bankowego i jego produktów, tak aby znaleźć rozwiązanie dla wszystkich indywidualnych potrzeb. Jesteśmy bankiem uniwersalnym, mamy szeroki wachlarz możliwości, dzięki którym jesteśmy w stanie kompleksowo zaopiekować się naszymi Klientami.
Uważamy, że wszyscy są równi i jako pracodawca stawiamy na otwartość, równe szanse rozwoju oraz awansów. Oferujemy innowacyjne rozwiązania, które wspierają eko inicjatywy na rzecz zmieniającego się świata.
Dobre decyzje bywają nieoczywiste!
Będąc doradcą / doradczynią w naszym banku, możesz specjalizować się w interesujących Cię segmentach produktów i pokierować własną ścieżką kariery, korzystając z dedykowanych programów rozwojowych i ścieżek karier - również w ramach innych linii biznesowych.
Jesteśmy bankiem zmian, stawiamy na digitalizacje Centrów Klienta, nowoczesną bankowość i sprawną obsługę.
Dołącz do nas, jeżeli cenisz sobie otwartość, kreatywność, zaangażowanie w działaniu i dążenie do celu. Jesteśmy zespołem, który stawia na współpracę i zawsze gra do jednej bramki.
Nasze główne obszary działania
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Jestem w grupie najmłodszych pracowników Banku BNP Paribas. W wieku 20 lat awansowałam na stanowisko doradczyni Klienta premium. Praca tutaj to bardzo dobra decyzja i na pewno chcę więcej.
Zaczynałem w Banku BNP Paribas od roli doradcy Klienta, później zarządzałem 5-osobowym małym oddziałem, a teraz mam okazję pracować z trzema centrami Klienta, gdzie mam 17-osobowy zespół.
Benefity
Nasz wspólny kierunek
Naszymi wspólnymi celami jest zadowolenie pracowników, Klientów, udziałowców oraz pozytywny wpływ na środowisko.
Wierzymy, że kulturowa zmiana modelu zarządzania, z jeszcze większym naciskiem na #współpracę, pogłębi i wzmocni transformację naszej organizacji.
10 filarów beyond agile
- Nowy sposób zarządzania wydajnością sieci, w oparciu o cel, z kilkoma regionalnymi OKR (maksymalnie 3 do 5)
- Elastyczna i współpracująca organizacja , oparta na „kręgach” ( zespołach zespołów ), aby móc pracować nad OKR
- Organizacja hierarchiczna skupiona na:
• Rozwijaniu i wspieraniu zespołów i talentów poprzez postawę menedżera-coacha
• Kompleksowe zabezpieczenie procesów (jasne określenie standardów, których należy przestrzegać) - Zarządzanie zgodne ze strategią Agile, które zapewnia ramy do transformacji banku wokół OKR
- Nowy system motywacyjny dostosowany do nowego sposobu pracy i naszych wartości:
• Miesięczne wynagrodzenie, które zapewnia pracownikom bezpieczeństwo i pozwala im podejmować wspólne, odważne decyzje
• Możliwe wynagrodzenie zmienne w ramach podziału korzyści i odpowiedzialności za transformację banku
• Proste zarządzanie wynikami oparte na 3-5 OKR i „osobistym wkładzie w zbiorowy sukces”, animowane przez w pełni przejrzysty system
Podróż w kierunku transformacji:
6. Na poziomie osobistym (menedżerowie, ambasadorzy, pracownicy…)
7. Na poziomie zespołu/regionu, przy stałym podejściu iteracyjnym
8. W banku zakwestionować status quo, wykorzystując kręgi do usunięcia barier i umożliwienia ewolucji modelu
9. Wsparcie przez narzędzia/metody opracowane po drodze
10. Utopia ze zbiorowymi marzeniami i źródłami inspiracji, z których można iść poza (GO Beyond).
Ścieżki rozwoju w centrach doradczych
Zasady związane ze ścieżkami rozwoju
Awanse są przyznawane raz w roku, w powiązaniu z procesem podwyżkowym w ramach budżetu CRP i w oparciu o wskaźnik Performance.
Realizacja wszystkich kryteriów uprawnia do otrzymania awansu pionowego.
O pierwszeństwie możliwości rozwoju na ścieżce specjalistycznej, w przypadku pojawienia się wakatu decyduje ukończenie Akademii Rozwoju.
Stanowisko eksperckie możliwe do osiągnięcia wyłącznie w ramach awansu wewnętrznego.
Ważne
Awans stanowiskowy odbywa sie stopniowo. Spełnienie kryteriów awansu na eksperta / ekspertkę przez doradcę / doradczynię Klienta nie powoduje ominięcia szczebla awansu na st. doradcę / st. doradczynię Klienta.
Akademie rozwojowe
Cele Akademii Rozwojowych:
- Promowanie utalentowanych i efektywnych pracowniczek i pracowników oraz zwiększenie ich poziomu motywacji i satysfakcji
- Przygotowanie doradców detalicznych do objęcia roli doradców - specjalistów
- Wskazanie jasnych i przejrzystych ścieżek rozwoju w Obszarze Bankowości Detalicznej i Biznesowej
- Promowanie rozwoju pracowników wewnątrz organizacji
Rodzaje Akademii Rozwojowych:
- Akademia Biznesowa
- Akademia Premium
- Akademia Hipoteczna
- Akademia Przywództwa, od 2022 Akademia Menedżera Jakości
Ramy czasowe:
- 6-8 miesięcy w zależności od Akademii
Akademie w liczbach:
- 267 osób ukończyło Akademie
- 198 osób bierze udział w 3 edycji
- 40% osób awansowało po udziale w Akademiach
A w każdą środę Centra Klienta zamykają się o 15:00, żeby pracowniczki i pracownicy mieli czas na rozwój.
Interesuje Cię praca w naszym dziale?
lub skontaktuj się bezpośrednio z osobami odpowiedzialnymi za rekrutacje:
Gabriela Wojtyna
specjalistka ds. rekrutacjiBank BNP ParibasMilena Maciąg
specjalistka ds. rekrutacjiBank BNP ParibasMateusz Zawada
specjalista ds. rekrutacjiBank BNP ParibasWeronika Malek
młodsza specjalistka ds. rekrutacjiBank BNP ParibasJacek Grudziński
starszy ekspert ds. rekrutacjiBank BNP ParibasSieć SprzedażyNatalia Młynarczyk
specjalistka ds. rekrutacjiBank BNP ParibasSieć Sprzedaży - CentralaPrzeczytaj również
Codzienna wygoda czy doraźne wsparcie? Jak Polacy korzystają z kart kredytowych?
Jak wynika z badania [1] przeprowadzonego przez Bank BNP Paribas w Polsce, w grupie wiekowej 18-30, młode osoby korzystają z kart kredytowych na dwa sposoby. Jedni płacą nimi na co dzień, inni traktują je jako zabezpieczenie na większe wydatki, nagłe sytuacje czy podróże. Co sprawia, że decydują się na kartę kredytową i jakie korzyści w […]
Czytaj więcejCodzienna wygoda czy doraźne wsparcie? Jak Polacy korzystają z kart kredytowych?Wygodne, elastyczne, bezpieczne – tak Polacy postrzegają karty kredytowe
Karty kredytowe na stałe zagościły w portfelach Polaków, stając się nowoczesnym i wygodnym sposobem płatności. Najnowsze badanie Banku BNP Paribas [1] pokazuje, że 36% ankietowanych ceni je przede wszystkim za wygodę użytkowania. 34% docenia możliwość pozostawienia gotówki w domu, a 28% podkreśla elastyczność w zarządzaniu finansami. 17% badanych zwraca szczególną uwagę na aspekt bezpieczeństwa, zwłaszcza […]
Czytaj więcejWygodne, elastyczne, bezpieczne – tak Polacy postrzegają karty kredytowe3 fakty na temat kart kredytowych. Znasz je?
Jak młodzi Polacy postrzegają karty kredytowe? Z najnowszego badania Banku BNP Paribas przeprowadzonego w grupie 18-30 lat[1] wynika, że dostrzegają w kartach narzędzie ułatwiające codzienne zakupy i zarządzanie budżetem. Poznaj najpopularniejsze przekonania dotyczące kart kredytowych. Materiał ma charakter reklamowy. Fakt 1 – Karty kredytowe mogą ułatwić zarządzanie finansami Prawie 40% ankietowanych osób uważa, że karta […]
Czytaj więcej3 fakty na temat kart kredytowych. Znasz je?Polacy uwielbiają płatności odroczone. Co czwarty wybiera kartę kredytową
81% Polaków w ciągu ostatniego roku skorzystało z odroczenia płatności, a co czwarty wybrał kartę kredytową jako preferowaną metodę płatności – tak wynika z najnowszego badania1, które przeprowadziliśmy wśród młodych osób. Dane te pokazują, że Polacy coraz chętniej sięgają po rozwiązania oferujące elastyczne formy płatności. Karta kredytowa, dzięki swojej wszechstronności i dodatkowym benefitom, pozostaje jednym z […]
Czytaj więcejPolacy uwielbiają płatności odroczone. Co czwarty wybiera kartę kredytowąRaty pod kontrolą. Jak działa kredyt gotówkowy ze stałym oprocentowaniem?
Planujesz większy wydatek i zastanawiasz się nad kredytem? Jeśli zależy Ci na spokoju i pewności, że rata nie wzrośnie przez najbliższe lata, rozważ kredyt ze stałym oprocentowaniem. Takie rozwiązanie daje Ci gwarancję niezmiennej miesięcznej raty – niezależnie od tego, co aktualnie dzieje się na rynku. Dowiedz się więcej! Wybierając kredyt ze zmiennym oprocentowaniem, nigdy nie […]
Czytaj więcejRaty pod kontrolą. Jak działa kredyt gotówkowy ze stałym oprocentowaniem?