1. BANKOWOŚĆ DETALICZNA I BIZNESOWA

  2. BANKOWOŚĆ DETALICZNA I BIZNESOWA

    Czym się zajmujemy?

    Aktualne oferty pracy

    W Obszarze Bankowości Detalicznej i Biznesowej w codziennej pracy skupiamy się na sprzedaży produktów i usług dedykowanych dla Klientów Indywidualnych i Biznesowych (bez względu na rodzaj prowadzonej działalności i formę opodatkowania, do 4 mln obrotów).

    Rolą naszych Doradców jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi w Oddziale. Naszym priorytetem jest zbudowanie i rozwój dobrych relacji z Klientami i współpraca na poziomie partnerskim. Nie poprzestajemy na podstawowej obsłudze Klienta i działaniach sprzedażowych - jesteśmy dla nich realnym wsparciem. Zawsze jesteśmy gotowi dzielić się wiedzą na temat rynku bankowego i jego produktów, tak aby znaleźć rozwiązanie dla wszystkich indywidualnych potrzeb. Jesteśmy bankiem uniwersalnym, mamy szeroki wachlarz możliwości, dzięki którym jesteśmy w stanie kompleksowo zaopiekować się naszymi Klientami.

    Uważamy, że wszyscy są równi i jako pracodawca stawiamy na otwartość, równe szanse rozwoju oraz awansów. Oferujemy innowacyjne rozwiązania, które wspierają eko inicjatywy na rzecz zmieniającego się świata.

    Dobre decyzje bywają nieoczywiste!

    Zaślepka - Odkryj UnexpectedJobs
    Zaślepka video - Odkryj Unexpected Jobs
    Zaślepka video - Odkryj Unexpected Jobs
    Zaślepka video - Odkryj Unexpected Jobs
    Wnętrze oddziału Banku BNP Paribas.

    Będąc doradcą / doradczynią w naszym banku, możesz specjalizować się w interesujących Cię segmentach produktów i pokierować własną ścieżką kariery, korzystając z dedykowanych programów rozwojowych i ścieżek karier - również w ramach innych linii biznesowych.

    Jesteśmy bankiem zmian, stawiamy na digitalizacje Centrów Klienta, nowoczesną bankowość i sprawną obsługę.

    Dołącz do nas, jeżeli cenisz sobie otwartość, kreatywność, zaangażowanie w działaniu i dążenie do celu. Jesteśmy zespołem, który stawia na współpracę i zawsze gra do jednej bramki.

    Nasze główne obszary działania

    Dlaczego warto do nas dołączyć?

    Jestem w grupie najmłodszych pracowników Banku BNP Paribas. W wieku 20 lat awansowałam na stanowisko doradczyni Klienta premium. Praca tutaj to bardzo dobra decyzja i na pewno chcę więcej.

    Julia - pracowniczka banku
    Julia Tkaczykdoradczyni Klienta premiumBank BNP Paribas

    Zaczynałem w Banku BNP Paribas od roli doradcy Klienta, później zarządzałem 5-osobowym małym oddziałem, a teraz mam okazję pracować z trzema centrami Klienta, gdzie mam 17-osobowy zespół.

    Darek - pracownik banku
    Dariusz Bandzyradyrektor centrum doradczego bankowości detalicznej i biznesowejBank BNP Paribas

    Benefity

    Nasz wspólny kierunek

    Naszymi wspólnymi celami jest zadowolenie pracowników, Klientów, udziałowców oraz pozytywny wpływ na środowisko.
    Wierzymy, że kulturowa zmiana modelu zarządzania, z jeszcze większym naciskiem na #współpracę, pogłębi i wzmocni transformację naszej organizacji.

    10 filarów beyond agile

    1. Nowy sposób zarządzania wydajnością sieci, w oparciu o cel, z kilkoma regionalnymi OKR (maksymalnie 3 do 5)
    2. Elastyczna i współpracująca organizacja , oparta na „kręgach” ( zespołach zespołów ), aby móc pracować nad OKR
    3. Organizacja hierarchiczna skupiona na:
      • Rozwijaniu i wspieraniu zespołów i talentów poprzez postawę menedżera-coacha
      • Kompleksowe zabezpieczenie procesów (jasne określenie standardów, których należy przestrzegać)
    4. Zarządzanie zgodne ze strategią Agile, które zapewnia ramy do transformacji banku wokół OKR
    5. Nowy system motywacyjny dostosowany do nowego sposobu pracy i naszych wartości:
      • Miesięczne wynagrodzenie, które zapewnia pracownikom bezpieczeństwo i pozwala im podejmować wspólne, odważne decyzje
      • Możliwe wynagrodzenie zmienne w ramach podziału korzyści i odpowiedzialności za transformację banku
      • Proste zarządzanie wynikami oparte na 3-5 OKR i „osobistym wkładzie w zbiorowy sukces”, animowane przez w pełni przejrzysty system
    Joanna, pracownik banku z obszaru Bankowości Detalicznej.

    Podróż w kierunku transformacji:
    6. Na poziomie osobistym (menedżerowie, ambasadorzy, pracownicy…)
    7. Na poziomie zespołu/regionu, przy stałym podejściu iteracyjnym
    8. W banku zakwestionować status quo, wykorzystując kręgi do usunięcia barier i umożliwienia ewolucji modelu
    9. Wsparcie przez narzędzia/metody opracowane po drodze
    10. Utopia ze zbiorowymi marzeniami i źródłami inspiracji, z których można iść poza (GO Beyond).

    Ścieżki rozwoju w centrach doradczych

    Zasady związane ze ścieżkami rozwoju

    Awanse są przyznawane raz w roku, w powiązaniu z procesem podwyżkowym w ramach budżetu CRP i w oparciu o wskaźnik Performance.

    Realizacja wszystkich kryteriów uprawnia do otrzymania awansu pionowego.

    O pierwszeństwie możliwości rozwoju na ścieżce specjalistycznej, w przypadku pojawienia się wakatu decyduje ukończenie Akademii Rozwoju.

    Stanowisko eksperckie możliwe do osiągnięcia wyłącznie w ramach awansu wewnętrznego.

    Ważne

    Awans stanowiskowy odbywa sie stopniowo. Spełnienie kryteriów awansu na eksperta / ekspertkę przez doradcę / doradczynię Klienta nie powoduje ominięcia szczebla awansu na st. doradcę / st. doradczynię Klienta.

    Akademie rozwojowe

    Kasia - pracowniczka banku

    Cele Akademii Rozwojowych:

    • Promowanie utalentowanych i efektywnych pracowniczek i pracowników oraz zwiększenie ich poziomu motywacji i satysfakcji
    • Przygotowanie doradców detalicznych do objęcia roli doradców - specjalistów
    • Wskazanie jasnych i przejrzystych ścieżek rozwoju w Obszarze Bankowości Detalicznej i Biznesowej
    • Promowanie rozwoju pracowników wewnątrz organizacji

    Rodzaje Akademii Rozwojowych:

    • Akademia Biznesowa
    • Akademia Premium
    • Akademia Hipoteczna
    • Akademia Przywództwa, od 2022 Akademia Menedżera Jakości
    Wojtek - pracownik banku
    Gosia - pracowniczka banku z Obszaru HR

    Ramy czasowe:

    • 6-8 miesięcy w zależności od Akademii

    Akademie w liczbach:

    • 267 osób ukończyło Akademie
    • 198 osób bierze udział w 3 edycji
    • 40% osób awansowało po udziale w Akademiach
    Marcelina, pracownik banku z obszaru Transformacji Zwinnej.

    A w każdą środę Centra Klienta zamykają się o 15:00, żeby pracowniczki i pracownicy mieli czas na rozwój.

    Interesuje Cię praca w naszym dziale?

    lub skontaktuj się bezpośrednio z osobami odpowiedzialnymi za rekrutacje:

    Gabriela - rekruterka

    Gabriela Wojtyna

    specjalistka ds. rekrutacjiBank BNP Paribas
    NAPISZ WIADOMOŚĆ
    do Gabrieli Wojtyna
    Milena - pracowniczka banku

    Milena Maciąg

    specjalistka ds. rekrutacjiBank BNP Paribas
    NAPISZ WIADOMOŚĆ
    do Mileny Maciąg
    Mateusz - pracownik banku

    Mateusz Zawada

    specjalista ds. rekrutacjiBank BNP Paribas
    NAPISZ WIADOMOŚĆ
    do Mateusza Zawady
    Maciej - pracownik banku

    Maciej Markiewicz

    specjalista ds. rekrutacjiBank BNP Paribas
    NAPISZ WIADOMOŚĆ
    do Macieja Markiewicza
    Weronika - rekruterka

    Weronika Malek

    młodsza specjalistka ds. rekrutacjiBank BNP Paribas
    NAPISZ WIADOMOŚĆ
    do Weroniki Malek
    Jacek - rekruter

    Jacek Grudziński

    starszy ekspert ds. rekrutacjiBank BNP ParibasSieć Sprzedaży
    NAPISZ WIADOMOŚĆ
    do Jacka Grudzińskiego
    Natalia - rekruterka

    Natalia Młynarczyk

    specjalistka ds. rekrutacjiBank BNP ParibasSieć Sprzedaży - Centrala
    NAPISZ WIADOMOŚĆ
    do Natalii Młynarczyk

    Przeczytaj również

    • Jak otrzymać złotą kartę kredytową?

      Kiedyś synonim luksusu i prestiżu, dziś dostępna dla szerszego grona klientów. Karta kredytowa gold jest jedną z wielu kart, które oferują klientom nie tylko wyższe limity, ale również sporo innych korzyści. Z naszego artykułu dowiesz się, jak zdobyć złotą kartę i czym się wyróżnia się ten produkt finansowy.  Karty kredytowa – czym wyróżnia się ten […]

      Czytaj więcej
      Jak otrzymać złotą kartę kredytową?
    • Co to jest vishing i jak się przed nim bronić?

      Vishing to przestępstwo oparte na inżynierii społecznej. Sprytni rozmówcy podający się za pracowników banków, doradców inwestycyjnych czy instytucje zaufania publicznego, są w stanie tak zmanipulować rozmówcę, że ten jest skłonny przelać środki finansowe na wskazane konto, czy też ujawni swoje szczegółowe dane poufne. Dowiedz się więcej o tym, czym jest vishing i jak się przed […]

      Czytaj więcej
      Co to jest vishing i jak się przed nim bronić?
    • Co mówi Twój numer rachunku bankowego?

      Numer rachunku bankowego, zwany także numerem konta bankowego, to unikalny ciąg cyfr przypisany do danego konta bankowego w systemie bankowym. Numer ten identyfikuje konto bankowe w obrębie danego banku lub instytucji finansowej, które należy do konkretnej osoby. Jest przydzielany losowo w momencie zakładania konta. Numer konta bankowego jest niezbędny do dokonywania transakcji finansowych, a przede […]

      Czytaj więcej
      Co mówi Twój numer rachunku bankowego?
    • Jak wpłacić pieniądze na konto? To proste!

      Chcesz wpłacić pieniądze na konto osobiste? Masz do wyboru kilka metod, z których każda różni się szybkością, a także wysokością opłat. Obecnie wpłaty i przelewy na konto, które należy do nas lub innej osoby są proste i bezpieczne, o ile zadbamy o podstawowe zasady bezpieczeństwa (np. nie podajemy hasła do konta innym osobom, sprawdzamy dokładnie […]

      Czytaj więcej
      Jak wpłacić pieniądze na konto? To proste!
    • Wystarczy być sobą. Jak działa ochrona behawioralna w Banku BNP Paribas?

      Zagrożenia związane z cyberprzestępczością przybierają coraz to nowe formy. Dlatego wciąż doskonalimy metody ochrony Twoich danych. W sprawach bezpieczeństwa Bank BNP Paribas idzie zawsze nie o jeden, ale o kilka kroków dalej. Jednym z innowacyjnych rozwiązań, które oferujemy, jest ochrona behawioralna – którą możesz łatwo włączyć logując się do bankowości internetowej lub mobilnej. Na czym […]

      Czytaj więcej
      Wystarczy być sobą. Jak działa ochrona behawioralna w Banku BNP Paribas?