Czym się zajmujemy?

Oferty pracy w obszarze

Głównymi kompetencjami linii biznesowej Personal Finance jest kompleksowe zarządzanie portfelem kredytów konsumenckich oraz kart kredytowych dla Klientów indywidualnych oraz operacyjna obsługa Klienta.

Nasi pracownicy uczestniczą i koordynują realizację strategii dotyczącej dystrybucji i sprzedaży produktów PF oraz współpracują z wewnętrznymi partnerami banku w zakresie utrzymania i innowacji procesów i systemów rozwijających sprzedaż produktów PF.

Dlaczego warto do nas dołączyć?

Razem tworzymy zgrany zespół, a powierzone nam zadania wykonujemy sprawnej i efektywniej dzięki wzajemnemu wsparciu. Jesteśmy świadomi swojej roli i celu, do którego dążymy. Naszą misją jest indywidualnie podejście podczas wsparcia współpracy między kontrahentami, a pracownikami naszego banku. Dodatkowo, chętnie dzielimy się nawzajem wiedzą. Zawsze staramy się dbać o dobrą atmosferę w pracy, aby pracowało nam się lepiej.

Daria, Regionalny Menedżer Sprzedaży B2C
Daria Kruparegionalna menedżerka sprzedaży B2CBank BNP Paribas

Nasza codzienność

Starsza kobieta, pracownik banku z obszaru Personal Finanse siedząca przy biurku podczas pracy zdalnej w domu.

Dużym atutem w naszym obszarze jest skupienie na zaangażowaniu pracowników i zwinnej kulturze współpracy. Wspieramy rozwój pracowników z pełną świadomością, że dynamika transformacji wpływa na potrzebę zachowania transparentności i szerzenia wiedzy o kierunku, w którym zmierzamy.

Wszelkie działania między jednostkami są podejmowane w sposób partnerski, szanowana jest różnorodność i odmienne punkty widzenia. Zdanie „WSPÓŁPRACA jest lepsza od najlepszych indywidualności” idealnie pasuje do naszego Obszaru. Dodatkowo Personal Finance charakteryzuje odwaga i przedsiębiorczość - bez tego nie byłoby zmian, doskonalenia rozwiązań i wykorzystywania okazji na rozwój.

Interesuje Cię praca w naszym dziale?

lub skontaktuj się bezpośrednio z osobami odpowiedzialnymi za rekrutacje:

Tomasz Jakubik

młodszy specjalista ds. rekrutacjiBank BNP Paribas
NAPISZ WIADOMOŚĆ
do Tomasza Jakubika

Przeczytaj również

  • Wakacje bez stresu. Wszystko o płatnościach kartą za granicą

    Przed Tobą wymarzony urlop – czas na nowe przygody, relaks i poznawanie świata.  Zanim jednak ruszysz w zagraniczną podróż zadbaj o to, żeby przebiegła ona bez niespodzianek. Dowiedz się, jak bezpiecznie płacić kartą za granicą i na jakie dodatkowe koszty warto się przygotować. Materiał ma charakter reklamowy i zawiera odnośniki do produktów Banku BNP Paribas. […]

    Czytaj więcej
    Wakacje bez stresu. Wszystko o płatnościach kartą za granicą
  • Jak ustanowić hipotekę na rzecz banku?

    Planujesz złożyć wniosek o kredyt hipoteczny? Musisz uzbroić się w cierpliwość i przygotować się na dopełnienie licznych formalności. Jedną z nich jest ustanowienie hipoteki na rzecz banku. Procedura ta ogranicza ryzyko kredytowe banku i zabezpiecza spłatę zobowiązania. Obowiązkiem właściciela nieruchomości (czyli Twoim) jest w tym przypadku złożenie dokumentów, które umożliwią dokonanie wpisu do księgi wieczystej. […]

    Czytaj więcej
    Jak ustanowić hipotekę na rzecz banku?
  • Data ważności karty płatniczej. Gdzie ją znaleźć i co zrobić ze starą kartą?

    Gdy stoisz przy terminalu i spotykasz się z odrzuceniem transakcji, Twoją pierwszą myślą jest z pewnością brak wystarczających środków na koncie. Problem może jednak wynikać z czegoś zupełnie innego, np. z tego, że minęła data ważności karty i jest ona przeterminowana. Dowiedz się, jak zachować się w takiej sytuacji i ile trzeba czekać na nową […]

    Czytaj więcej
    Data ważności karty płatniczej. Gdzie ją znaleźć i co zrobić ze starą kartą?
  • Co zrobić, jeśli bankomat wciągnął kartę?

    Twoja karta została w bankomacie? To stresująca sytuacja i zdarza się dość rzadko, ale warto wiedzieć, co zrobić. Na początek warto oczywiście chwilę poczekać. Jeśli po ok. 5 minutach bankomat nie wyda karty, może to oznaczać kilka rzeczy (np. karta straciła ważność lub jest uszkodzona). Dowiedz się, co zrobić! Dlaczego bankomat wciągnął mi kartę? Zatrzymanie […]

    Czytaj więcej
    Co zrobić, jeśli bankomat wciągnął kartę?
  • POLSTR nowym wskaźnikiem referencyjnym. Co to oznacza dla kredytobiorców?

    Reforma wskaźników referencyjnych w Polsce wkracza w decydującą fazę. Po wielu miesiącach analiz i konsultacji zdecydowano, że to właśnie wskaźnik POLSTR (Polish Short Term Rate) zastąpi dotychczasowy wskaźnik WIBOR. Jakie zmiany przyniesie ten krok i co oznacza dla osób korzystających z kredytów hipotecznych i gotówkowych? POLSTR a WIBOR. Poznaj powody reformy wskaźników referencyjnych Dlaczego niektóre […]

    Czytaj więcej
    POLSTR nowym wskaźnikiem referencyjnym. Co to oznacza dla kredytobiorców?