Przelew na telefon BLIK
Wykonując przelew na telefon BLIK możesz przelać pieniądze na numer telefonu pod warunkiem, że jest on zarejestrowany w usłudze BLIK. Nie musisz znać numeru rachunku odbiorcy.
Jak zrobić przelew na telefon BLIK?
1. Zaloguj się do aplikacji GOmobile. Na dolnym pasku przejdź do sekcji Płatności i wybierz Przelew na telefon.
2. W polu Przelew z wybierz konto, z którego robisz przelew, następnie uzupełnij nazwę odbiorcy i numer telefonu.
Możesz też wybrać odbiorcę z listy swoich kontaktów – kliknij zieloną ikonkę ludzika, a następnie na liście znajdź znajomego, któremu chcesz zrobić przelew (numer telefonu uzupełnimy automatycznie). Możesz też włączyć opcję Sprawdzaj, kto z Twojej listy kontaktów może odbierać przelewy na telefon – przy tych osobach wyświetlimy ikonkę BLIK, dzięki czemu od razu będziesz wiedzieć, czy możesz mu/ jej zrobić przelew na telefon.
3. Wpisz tytuł przelewu i kwotę.
4. Kliknij DALEJ.
5. Następnie sprawdź, czy wszystko się zgadza i kliknij ZATWIERDŹ.
6. Autoryzuj przelew.
Kliknij ikonę BLIK, a następnie Przelew na telefon (poniżej kodu BLIK) lub Przelew na telefon bezpośrednio na ekranie Start. |
Wpisz numer telefonu lub wybierz odbiorcę z listy kontaktów – numer telefonu uzupełnimy automatycznie. |
Sprawdź, czy wszystko się zgadza i autoryzuj. |
Udostępnianie listy kontaktów
Przy zlecaniu przelewu na telefon możesz wybrać odbiorcę bezpośrednio z listy kontaktów w telefonie. Aby to zrobić, udostępnij aplikacji GOmobile listę swoich kontaktów - przy komunikacie „Sprawdzaj, kto z Twojej listy kontaktów może odbierać przelewy na telefon” wybierz Włącz lub w Ustawieniach BLIK wybierz opcję Pokaż użytkowników BLIKA.
Podczas zlecania przelewu, kliknij zieloną ikonkę ludzika, a następnie na liście znajdź znajomego, któremu chcesz zrobić przelew - numer telefonu uzupełnimy automatycznie.
Jak zarejestrować numer telefonu w usłudze i odbierać Przelew na telefon BLIK?
Jeśli chcesz, by przelewy na telefon przychodziły na Twoje konto w Banku BNP Paribas, musisz najpierw zarejestrować swój numer telefonu w usłudze BLIK w aplikacji GOmobile.
Żeby zrobić przelew na telefon znajomego, nie musisz rejestrować swojego numeru telefonu w aplikacji.
Zaloguj się do aplikacji GOmobile i wejdź w Profil - w lewym górnym rogu ekranu.
Kliknij Ustawienia BLIK, Przelewy na telefon |
Przeczytaj i zaakceptuj regulamin usługi BLIK. Potwierdź chęć otrzymywania przelewów BLIK. |
Jeżeli nie korzystasz z usługi BLIK, możesz ją aktywować i jednocześnie zarejestrować numer telefonu. |
Maksymalne limity Przelewu na telefon BLIK
- kwota jednego przelewu na telefon: 500 zł
- dzienna łączna kwota przelewów na telefon: 1 000 zł
- dzienna liczba przelewów na telefon: 30 sztuk
Najczęściej zadawane pytania
Jeśli chcesz otrzymywać przelewy na telefon na konto w BNP Paribas, musisz zarejestrować swój numer w BLIKU w aplikacji GOmobile.
Jeśli usługa BLIK jest aktywna:
Przejdź do sekcji: Profil > Ogólne > Ustawienia BLIK > Przelewy na telefon.
Wyświetlimy informację Twój numer nie jest zarejestrowany oraz zamaskowany numer telefonu.
Kliknij Zarejestruj numer telefonu.
Zaznacz Akceptuję regulamin usługi BLIK oraz Chcę otrzymywać przelewy BLIK na wskazany rachunek.
Kliknij ZAREJESTRUJ.
Otrzymasz wiadomość SMS z kodem do potwierdzenia operacji.
Wprowadź kod w odpowiednim polu i kliknij ZATWIERDŹ.
Dostaniesz potwierdzenie o pomyślnym zarejestrowaniu numeru telefonu. Możesz już odbierać Przelewy na telefon BLIK.
Jeśli chcesz otrzymywać przelewy na telefon na konto w BNP Paribas, musisz zarejestrować numer w BLIKU w aplikacji GOmobile.
Jeśli usługa BLIK nie jest aktywna:
Aktywuj BLIKA według instrukcji zawartych w pytaniu Jak włączyć BLIKA w aplikacji?
Możesz jednocześnie aktywować BLIKA i zarejestrować numer telefonu w usłudze BLIK.
Po każdej aktywacji aplikacji, jeśli chcesz korzystać z BLIKA, musisz włączyć usługę na danym urządzeniu.
Przejdź do sekcji: Profil > Ogólne> Ustawienia BLIK.
Zaznacz „Korzystaj z BLIK na tym urządzeniu”.
Kliknij ZATWIERDŹ.
Otrzymasz wiadomość SMS z kodem.
Wprowadź kod w odpowiednim polu i kliknij ZATWIERDŹ.
Jeśli klikniesz BLIK/Kod BLIK w aplikacji, a nie włączyłeś wcześniej BLIKA w aplikacji, przekierujemy Cię do ustawień.
Kiedy robisz przelew na telefon możesz albo samodzielnie wprowadzić nazwę odbiorcy, albo wybrać odbiorcę z listy swoich kontaktów – szybciej, wygodniej i bez przepisywania. Wystarczy, że udostępnisz aplikacji listę swoich kontaktów.
Żeby aplikacja mogła korzystać z Twojej listy kontaktów, musisz jej nadać uprawnienia:
Na formularzu przelewu na telefon BLIK, kliknij zieloną ikonkę ludzika (obok nazwy odbiorcy).
Wyświetli się komunikat systemowy (Android lub iOS) z prośbą o udostępnienie aplikacji listy kontaktów.
Potwierdź nadanie aplikacji dostępu do kontaktów.
Jeśli chcesz, żebyśmy od razu prezentowali, kto z Twoich znajomych korzysta z BLIKA, kliknij Włącz przy opcji Sprawdzaj, kto z Twojej listy kontaktów może odbierać przelewy na telefon, a następnie zaznacz opcję Pokaż użytkowników BLIKA.
Możesz też w dowolnym momencie włączyć tę opcję w Ustawieniach:
Przejdź do sekcji: Profil > Ogólne > Ustawienia BLIK > Przelewy na telefon.
Zaznacz opcję Pokaż użytkowników BLIKA i kliknij ZAPISZ.
Nie. Kiedy robisz przelew na telefon możesz albo samodzielnie wprowadzić nazwę odbiorcy, albo wybrać odbiorcę z listy kontaktów – szybciej, wygodniej i bez przepisywania. Wystarczy, że udostępnisz aplikacji listę swoich kontaktów.
Usługa BLIK to metoda płatności oferowana przez Polski Standard Płatności Sp. z o.o..
Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.