Menu

Raport społeczny 2014 Banku BGŻ BNP Paribas

Dodatkowe informacje

Kliknij na nazwę danej sekcji, aby zobaczyć zawartość

O raporcie

Tegoroczny raport społeczny przygotowaliśmy wyłącznie elektronicznie. Oddajemy zainteresowanym czytelnikom 2 wersje. Szczegółowa, omawiająca działania Banku BGŻ według standardów GRI 3.1, poziom aplikacji B, w 4 zdefiniowanych przez nas obszarach odpowiedzialności: ekonomicznym – wobec klientów i rynku, społecznym – wobec pracowników, obywatelskim – wobec społeczeństwa oraz środowiskowym. Wersja skrótowa umożliwia szybkie zorientowanie się w podejściu, kluczowych działaniach i ich efektach.

W procesie raportowania, koordynowanym przez Departament Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, najważniejszy udział przypada gromadzącym dane i odpowiedzialnym za ich jakość blisko 30 koordynatorom w poszczególnych liniach biznesowych i obszarach wsparcia. Nad całością prac czuwała Krzysztofa Bełz.

Zapraszamy naszych klientów i wszystkich interesariuszy do lektury i kontaktu,

Małgorzata Zdzienicka-Grabarz
Dyrektor Departamentu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu