Kliknij na nazwę danej sekcji, aby zobaczyć zawartość
Tegoroczny raport społeczny przygotowaliśmy wyłącznie elektronicznie. Oddajemy zainteresowanym czytelnikom 2 wersje. Szczegółowa, omawiająca działania Banku BGŻ według standardów GRI 3.1, poziom aplikacji B, w 4 zdefiniowanych przez nas obszarach odpowiedzialności: ekonomicznym – wobec klientów i rynku, społecznym – wobec pracowników, obywatelskim – wobec społeczeństwa oraz środowiskowym. Wersja skrótowa umożliwia szybkie zorientowanie się w podejściu, kluczowych działaniach i ich efektach.
W procesie raportowania, koordynowanym przez Departament Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, najważniejszy udział przypada gromadzącym dane i odpowiedzialnym za ich jakość blisko 30 koordynatorom w poszczególnych liniach biznesowych i obszarach wsparcia. Nad całością prac czuwała Krzysztofa Bełz.
Zapraszamy naszych klientów i wszystkich interesariuszy do lektury i kontaktu,
Małgorzata Zdzienicka-Grabarz
Dyrektor Departamentu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu