dla Posiadaczy Rachunku Walutowego w USD
za prowadzenie rachunku
Niedostępność GOonline Biznes, GOmobile Biznes, GOconnect Biznes
Informujemy, że od 28.06.2024 r. (piątek) od godz. 22:00 do godz. 23:59 systemy GOonline Biznes, GOmobile Biznes, GOconnect Biznes (Host to Host) będą niedostępne ze względu na prowadzone prace serwisowe.
Przepraszamy za utrudnienia.
Unavailability of the GOonline Biznes, GOmobile Biznes, GOconnect Biznes
Dear User,
from 10:00 pm to 11:59 pm on 28.06.2024 (Friday) internet banking services GOonline Biznes, GOmobile Biznes and GOconnect Biznes will not be available due to maintenance activities.
We apologize for the inconvenience.
GOonline
Klienci indywidualni i małe firmy
GOonline Biznes
Klienci biznesowi
Zlecenia giełdowe
Logowanie do rachunku maklerskiego
Infolinia
+48 500 990 500+48 22 134 00 00
(Infolinia czynna 24/7. Koszt połączenia wg stawki operatora)
za prowadzenie rachunku
Lokata Standardowa USD
i przelewów realizowanych w EUR, USD, CHF oraz GBP
Wybierz wniosek
Wybierz zakładkę Moje Finanse, a następnie Konta.
Przy wybranej walucie kliknij Otwórz Konto.
Wypełnij Wniosek o Rachunek Walutowy
Podaj adres e-mail na potrzeby przetwarzania wniosku oraz numer telefonu kontaktowego.
Potwierdź otwarcie rachunku kodem SMS
W systemie GOonline pojawi się potwierdzenie otwarcia Rachunku w wybranej walucie.
Zaloguj się do aplikacji mobilnej GOmobile
Nie masz aplikacji? Pobierz ją za darmo!
Zeskanuj kod QR aparatem w telefonie i przejdź do sklepu
Rozpocznij wnioskowanie o rachunek walutowy
Przejdź do Dla Ciebie i w sekcji Konta wybierz
Otwórz rachunek walutowy, a następnie
wybierz walutę rachunku (EUR, USD, GBP, CHF)
Wypełnij wniosek o rachunek walutowy
Sprawdź swój adres e-mail i numer telefonu kontaktowego oraz zaakceptuj wymagane zgody.
Kliknij DALEJ i otwórz rachunek.
Potwierdź otwarcie rachunku
Zaakceptuj otwarcie rachunku zgodnie z wybraną metodą autoryzacji. Potwierdzenie otwarcia rachunku otrzymasz SMS-em oraz na podany adres e-mail.
Twój rachunek walutowy jest widoczny w Finanse - Konta.
Umów się w najwygodniejszej dla Ciebie lokalizacji
Zarezerwuj spotkanie na konkretną datę i godzinę i oszczędzaj swój czas.
Zapraszamy z dokumentem tożsamości.
Doradca otworzy dla Ciebie konto
Konto walutowe możesz sprawdzić w bankowości internetowej GOonline w zakładce Moje Finanse > Konta
oraz w aplikacji mobilnej GOmobile w zakładce Finanse > Konta
Wybierz wniosek
Wybierz zakładkę Moje Finanse, a następnie Konta.
Przy wybranej walucie kliknij Otwórz Konto.
Wypełnij Wniosek o Rachunek Walutowy
Podaj adres e-mail na potrzeby przetwarzania wniosku oraz numer telefonu kontaktowego.
Potwierdź otwarcie rachunku kodem SMS
W systemie GOonline pojawi się potwierdzenie otwarcia Rachunku w wybranej walucie.
Zaloguj się do aplikacji mobilnej GOmobile
Nie masz aplikacji? Pobierz ją za darmo!
Dla telefonów z systemem iOS
Dla telefonów z systemem Android
Rozpocznij wnioskowanie o rachunek walutowy
Przejdź do Dla Ciebie i w sekcjiKontawybierz
Otwórz rachunek walutowy, a następnie
wybierz walutę rachunku (EUR, USD, GBP, CHF)
Wypełnij wniosek o rachunek walutowy
Sprawdź swój adres e-mail i numer telefonu kontaktowego oraz zaakceptuj wymagane zgody.
Kliknij DALEJ i otwórz rachunek.
Potwierdź otwarcie rachunku
Zaakceptuj otwarcie rachunku zgodnie z wybraną metodą autoryzacji. Potwierdzenie otwarcia rachunku otrzymasz SMS-em oraz na podany adres e-mail.
Twój rachunek walutowy jest widoczny w Finanse - Konta.
Umów się w najwygodniejszej dla Ciebie lokalizacji
Zarezerwuj spotkanie na konkretną datę i godzinę i oszczędzaj swój czas.
Zapraszamy z dokumentem tożsamości.
Doradca otworzy dla Ciebie konto
Konto walutowe możesz sprawdzić w bankowości internetowej GOonline w zakładce Moje Finanse > Konta
oraz w aplikacji mobilnej GOmobile w zakładce Finanse > Konta
Gdziekolwiek jesteś i o każdej porze, kantor w aplikacji masz zawsze pod ręką.
Rachunek walutowy możesz powiązać z Kartą Multiwalutową fizyczną lub mobilną
Karta Multiwalutowa jest to karta debetowa, wydawana do Konta Osobistego w ramach Umowy ramowej Rachunków bankowych, Karty oraz Elektronicznych Kanałów Dostępu.
Dowiedz się więcej > Otwiera się w nowym oknie.
1 Brak opłat za wypłaty gotówki kartą z bankomatów za granicą odnosi się do opłat pobieranych przez Bank BNP Paribas S.A.. Niezależnie od opłat Banku BNP Paribas S.A. właściciel bankomatu może pobrać dodatkową opłatę – w takim przypadku odpowiednia informacja wyświetlana jest na ekranie bankomatu.
Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny oraz nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.