Bank zmieniającego się świata
Otwórz konto Weź kredyt
 
 

KARTA DEBETOWA

Karta Mastercard Multiwalutowa

 

  • wygodne płatności jedną kartą z kilku rachunków walutowych
  • automatycznie dopasuje się do obowiązującej waluty w podróży
  • możliwość powiązania karty z wybranymi walutami (PLN, USD, EUR, CHF, GBP)

Bycie w ciagłym ruchu, swoboda podróżowania
– to współczesny sposób na życie.

Dlatego zadbamy o to, by nic w podróży nie ograniczało Twojej finansowej swobody!

Jak zamówić kartę?

Jeżli masz Konto Osobiste w Banku BNP Paribas, możesz zamówić do niego kartę debetową.

1

1

Zaloguj się do bankowości internetowej GOonline

 

Zaloguj się

2

2

Wypełnij wniosek

Wybierz zakładkę Moje Finanse > Konta, a następnie ZŁÓŻ WNIOSEK O KARTĘ DEBETOWĄ.

3

3

Wybierz Kartę Mastercard Multiwalutową

Kliknij DALEJ i wskaż typ karty:
Karta mobilna lub fizyczna.
Gdy wybierzesz kartę fizyczną, wybierz również sposób dostarczenia i kliknij DALEJ

4

4

Zaakceptuj wniosek

Kliknij przycisk Potwierdź i zamów.

Dostaniesz potwierdzenie, że karta została wydana.

Kartę znajdziesz w zakładce Moje Finanse > Karty

1

1

Zaloguj się do aplikacji mobilnej GOmobile

 

Nie masz aplikacji? Pobierz ją za darmo!

Pobierz z App Store Otwiera się w nowym oknie.

Dla telefonów z systemem iOS

Pobierz z Google Play Otwiera się w nowym oknie.

Dla telefonów z systemem Android

2

2

Wypełnij wniosek

Wybierz Finanse > Konto >Karty >Zamów kartę
lub
Wybierz Dla Ciebie > Karta debetowa do Twojego rachunku > Zamów kartę.
Wskaż konto, do którego chcesz zamówić kartę i kliknij DALEJ.

3

3

Wybierz Kartę Mastercard Multiwalutową

Kliknij DALEJ i wskaż typ karty:
Karta mobilna lub fizyczna.
Gdy wybierzesz kartę fizyczną, wybierz również sposób dostarczenia i kliknij DALEJ

4

4

Zaakceptuj wniosek

Kliknij przycisk ZATWIERDŹ.

Dostaniesz potwierdzenie, że karta została wydana.

Kartę znajdziesz w zakładce Finanse > Karty

1

1

Umów się w najwygodniejszej dla Ciebie lokalizacji

Zarezerwuj spotkanie na konkretną datę i godzinę i oszczędzaj swój czas.

umów się

2

2

Wybierz kartę

Doradca zbada Twoje potrzeby i zaproponuje kartę dopasowaną do Twoich oczekiwań.

3

3

Złóż wniosek o kartę

Karta będzie widoczna w bankowości internetowej GOonline i aplikacji mobilnej GOmobile.

1

1

Zadzwoń

+48 500 990 500

lub

+48 22 134 00 00

 

Informacje o ofercie dostępne w dni robocze w godz. 8:00-20:00, opłata za połączenie wg cennika operatora

2

2

Wybierz kartę

Konsultant zbada Twoje potrzeby i zaproponuje kartę dopasowaną do Twoich oczekiwań.

3

3

Złóż wniosek o kartę

Karta będzie widoczna w bankowości internetowej GOonline i aplikacji mobilnej GOmobile.

Jak aktywować kartę i nadać jej PIN?

w bankowości internetowej GOonline

W bankowości internetowej GOonline

wybierz:
Moje Finanse> Karty> Aktywuj> Nadaj PIN

Zaloguj się

w aplikacji mobilnej GOmobile

W aplikacji mobilnej GOmobile

wybierz:
Finanse> Karty> Aktywuj> Nadaj PIN

w Centrum Telefonicznym

Przez telefon
+48 22 134 00 00

lub
+48 500 990 500

Opłata za połączenie wg cennika operatora

Opłaty

Plan Taryfowy/ Konto Otwarte na Ciebie Opłata
Wydanie i wznowienie karty po upływie terminu ważności 0 zł
Użytkowanie/obsługa karty debetowej miesięcznie 10 zł
Wypłaty gotówki z bankomatów  

zlokalizowanych na terenie oddziałów banku w Polsce

0 zł

sieci Planet Cash, Euronet oraz pozostałych w Polsce

0 zł

Grupy BNP i w ramach Global Alliance za granicą

0 zł

w walucie EUR w krajach EOG1 za granicą

0 zł

pozostałych za granicą

(opłata nie jest pobierana, gdy transakcja płatnicza jest wykonywana
z Konta Powiązanego prowadzonego w walucie, w której realizowana
jest ww. transakcja)

3%, min. 12 zł

Wpłaty gotówki we wpłatomatach (usługa nie jest dostępna dla Kart mobilnych)

 

zlokalizowanych na terenie oddziałów banku w Polsce

0 zł

sieci Planet Cash i Euronet w Polsce

0,5%, min. 10 zł

Pozostałe opłaty

 

prowizja za przewalutowanie transakcji w walucie innej niż PLN dokonanej kartą

5%

 

To tylko wybrane opłaty dotyczące karty, wszystkie opłaty i prowizje znajdziesz w Taryfie Prowizji i Opłat - umieszczonej w Dokumentach poniżej.

Najczęściej zadawane pytania

  • Maksymalne dzienne limity kwotowe:

    • limit gotówkowy: 20 000 zł
    • limit bezgotówkowy: 999 999 zł, w tym:

    - limit transakcji internetowych: 999 999 zł

    - limit transakcji korespondencyjnych i telefonicznych: 999 999 zł
     

    Maksymalne dzienne limity ilościowe:

    • limit gotówkowy: 5
    • limit bezgotówkowy: 9 999, w tym:

    - limit transakcji internetowych: 9 999

    - limit transakcji korespondencyjnych i telefonicznych: 9 999

    Jeżeli chcesz zmienić limity płatności, zadzwoń na infolinię Banku pod numer + 48 500 990 500 (opłata za połączenie wg cennika operatora) lub zaloguj się do serwisu bankowości internetowej. Limit można też zmienić w każdym oddziale Banku.

  • Limity płatności można zmienić w każdej chwili w:

    • aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zmień limity)
    • bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Szczegóły-> Limity transakcyjne-> Zmień limity)
    • na infolinii banku pod numerem: +48 500 990 500 lub +48 22 134 00 00 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu);
    • dowolnym oddziale banku
  • W przypadku kradzieży lub zagubienia karty płatniczej BNP Paribas Bank Polska S.A., należy niezwłocznie zastrzec kartę w:

    • aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zastrzeż kartę/Blokuj kartę)
    • bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj czasowo/Blokuj trwale – Zastrzeż)
    • na infolinii banku pod numerem: +48 500 990 500 lub +48 22 134 00 00 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu);
    • Systemie Zastrzegania Kart pod numerem +48 828 828 828.
    • dowolnym oddziale banku

     

    Zastrzeżenie karty

    Należy wybrać jeżeli podejrzewasz, że została ona skradziona lub użyta bez twojej zgody. Zastrzeżenie jest bezpłatne i nie można go cofnąć.

     

    Blokada czasowa

    Należy ją wybrać jeżeli nie masz pewności gdzie w danej chwili znajduje się twoja karta. Blokada jest bezpłatna, odblokowanie blokady można wykonać w dowolnym momencie.

  • Jeżeli bankomat nie oddał karty, należy ją zastrzec i zamówić nową w jej miejsce.

    Zastrzeżenie karty możliwe jest w:

    • aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zastrzeż kartę)
    • bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj trwale – Zastrzeż)
    • na infolinii banku pod numerem: +48 500 990 500 lub +48 22 134 00 00 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu);
    • Systemie Zastrzegania Kart pod numerem +48 828 828 828.
    • dowolnym oddziale banku

     

    W przypadku zastrzeżenia karty przez aplikację mobilną GOmobile lub bankowość internetową GOonline nowa karta zostanie zamówiona automatycznie po zastrzeżeniu poprzedniej.

  • Nasze karty płatnicze posiadają szereg zabezpieczeń, aby płatności były bezpieczne:

    • Kod PIN, czyli indywidualny 4 cyfrowy kod nadawany do płatności kartą, znany wyłącznie właścicielowi karty. Kodem PIN  potwierdzane są transakcje w bankomatach/wpłatomatach oraz część transakcji wykonanych w terminalach. Nie wolno udostępniać go innym osobom;
    • Chip na karcie - wbudowany mikroprocesor przechowujący dane karty;
    • Pasek magnetyczny na karcie - dzięki niemu można zapłacić kartą w terminalu nie przystosowanym do obsługi kart z chipem;
    • Imię i nazwisko właściciela na karcie – należy pamiętać, że kartą może posługiwać się tylko jej właściciel;
    • Hologram na karcie - znak umieszczony na rewersie i trudny do podrobienia;
    • 3D Secure - dodatkowe zabezpieczenie podczas płatności w internecie;
    • Stały (24h/dobę) dostęp do bankowości mobilnej GOmobile, bankowości elektronicznej GOonline oraz infolinii, gdzie Klient może zweryfikować ustawienia karty, ostatnie płatności oraz zlecić zastrzeżenie lub blokadę karty.

     

    Bank nigdy nie wysyła wiadomości e-mail z prośbą o podanie nazwy użytkownika i/lub hasła, danych kart płatniczych, kodów PIN. Są to dane wrażliwe i nikt poza Klientem nie może ich znać!

    Zanim potwierdzi się jakąkolwiek operację na swoim koncie, należy przeczytać uważnie SMS zawierający kod autoryzacyjny – sprawdzić dokładnie dane dotyczące zleconej operacji.

  • Opłata interchange to opłata uiszczana przez agenta rozliczeniowego na rzecz banku wydającego kartę z tytułu płatności tą kartą.

Jak zastrzec kartę?

Najszybciej w aplikacji mobilnej GOmobile

Najszybciej w aplikacji mobilnej GOmobile

Wybierz zakładkę Finanse >Karty > Zastrzeż kartę/Blokuj kartę

Jak pobrać aplikację

przez Internet

Samodzielnie w bankowości internetowej GOonline

Wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj czasowo/Blokuj trwale - Zastrzeż

zaloguj się

telefonicznie

Przez telefon

Infolinia Banku BNP Paribas:
+48 500 990 500
+48 22 134 00 00
System Zastrzegania Kart:
+48 828 828 828

Numery czynne całą dobę, siedem dni w tygodniu, opłata za połączenie wg cennika operatora.

W oddziale Banku

W oddziale Banku BNP Paribas

 

ZNAJDŹ ODDZIAŁ

Płać mobilnie z kartą debetową

Płacisz szybko w wielu aplikacjach, sklepach internetowych i stacjonarnych.

Jeszcze przed otrzymaniem karty możesz dodać ją do Apple Pay lub Google Pay i płacić telefonem!

Zaloguj się do aplikacji mobilnej GOmobile, wybierz kartę, następnie lub

Płać zegarkiem lub opaską

Nie musisz mieć przy sobie karty ani telefonu.

Dokumenty

 
Komunikat do Umowy ramowej
 
Taryfa Prowizji i Opłat Rachunków bankowych, Karty oraz Elektronicznych Kanałów Dostępu dla Klientów detalicznych

Zobacz również

1 W skład Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) wchodzą państwa członkowskie UE oraz Islandia, Liechtenstein i Norwegia.