Bank zmieniającego się świata
Otwórz konto Weź kredyt
 
 
Karta debetowa Mastercard

Karta Otwarta na eŚwiat
dla aktywnych w sieci

Otwórz konto
Dostępność
Online
Oddziały
Telefon
Mobile

CO ZYSKUJESZ Z  KARTĄ OTWARTĄ NA EŚWIAT?

Bezpłatne Ubezpieczenie  "Cyber Pomoc"

 

Zyskujesz ochronę:

  • w przypadku bezprawnego rozporządzenia przez osobę trzecią środkami pieniężnymi z Konta osobistego, do którego została wydana Karta Otwarta na eŚwiat poprzez posłużenie się Kartą lub danymi Karty lub usługą BLIK, w wyniku którego doszło do utraty tych środków 
  • w przypadku braku lub niekompletnej dostawy towaru zakupionego w sklepie internetowym przy użyciu Karty Otwarta na eŚwiat wydanej do Konta osobistego
  • w przypadku awarii komputera, laptopa czy tabletu powodujących utratę danych z jego dysku
  • reputacji internetowej (np. w sytuacji umieszczania w obszarze Internetu informacji o ubezpieczonym stanowiących pomówienia czy znieważenie)
  • tożsamości internetowej w przypadku kradzieży i bezprawnego wykorzystania tożsamości ubezpieczonego w Internecie w celu oszustwa  (np. w celu zaciągnięcia kredytu w imieniu ubezpieczonego)

 

OTWÓRZ KONTO

Jak płacić by zyskać ochronę?

Zakres ubezpieczenia obejmuje organizację i pokrycie kosztów assistance prawnego, wypłatę odszkodowań lub organizację i pokrycie kosztów usług na warunkach i do limitów określonych umową ubezpieczenia, o których szczegółowo mowa w Szczególnych Warunkach Ubezpieczenia CYBER Pomoc.

Użytkownik Karty Otwartej na eŚwiat Mastercard może przystąpić do bezpłatnego ubezpieczenia „Cyber Pomoc” w ramach grupowej umowy ubezpieczenia zawartej pomiędzy Inter Partner Assistance S.A. Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie, będącej oddziałem Inter Partner Assistance S.A. wchodzącą w skład grupy AXA, będącą dalej Ubezpieczycielem, a BNP Paribas Bank Polska S.A. będącym Ubezpieczającym na warunkach określonych w „Szczególnych warunkach ubezpieczenia grupowego CYBER Pomoc dla Klientów BNP Paribas Bank Polska S.A.”. Warunki oraz Karta produktu dostępne w zakładce Dokumenty 

Jak aktywować kartę i nadać jej PIN?

w bankowości internetowej GOonline

W bankowości internetowej GOonline

wybierz:
Moje Finanse> Karty> Aktywuj> Nadaj PIN

Zaloguj się

w aplikacji mobilnej GOmobile

W aplikacji mobilnej Gomobile

wybierz:
Finanse> Karty> Aktywuj> Nadaj PIN

w Centrum Telefonicznym

Przez telefon
(22) 134 00 00

lub
+48 500 990 500

Opłata za połączenie wg cennika operatora

Najczęściej zadawane pytania

  • Maksymalne dzienne limity kwotowe:

    • limit gotówkowy: 20 000 zł
    • limit bezgotówkowy: 999 999 zł, w tym:

    - limit transakcji internetowych: 999 999 zł

    - limit transakcji korespondencyjnych i telefonicznych: 999 999 zł
     

    Maksymalne dzienne limity ilościowe:

    • limit gotówkowy: 10
    • limit bezgotówkowy: 9 999, w tym:

    - limit transakcji internetowych: 9 999

    - limit transakcji korespondencyjnych i telefonicznych: 9 999

  • Limity płatności można zmienić w każdej chwili w:

    • aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zmień limity)
    • bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Szczegóły-> Limity transakcyjne-> Zmień limity)
    • na infolinii banku pod numerem: +48 500 990 500 lub +48 22 134 00 00 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu);
    • dowolnym oddziale banku
  • W przypadku kradzieży lub zagubienia karty płatniczej BNP Paribas Bank Polska S.A., należy niezwłocznie zastrzec kartę w:

    • aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zastrzeż kartę/Blokuj kartę)
    • bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj czasowo/Blokuj trwale – Zastrzeż)
    • na infolinii banku pod numerem: +48 500 990 500 lub +48 22 134 00 00 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu);
    • Systemie Zastrzegania Kart pod numerem +48 828 828 828.
    • dowolnym oddziale banku

     

    Zastrzeżenie karty

    Należy wybrać jeżeli podejrzewasz, że została ona skradziona lub użyta bez twojej zgody. Zastrzeżenie jest bezpłatne i nie można go cofnąć.

     

    Blokada czasowa

    Należy ją wybrać jeżeli nie masz pewności gdzie w danej chwili znajduje się twoja karta. Blokada jest bezpłatna, odblokowanie blokady można wykonać w dowolnym momencie.

    • Posiadacze karty do konta w BNP Paribas Bank Polska mają możliwość korzystania z usługi wypłaty gotówki w walucie euro w bankomatach sieci Euronet na terenie Polski.
    • Operacja wypłaty euro polega na obciążeniu konta Klienta, z którym powiązana jest karta, równowartością wypłaconej kwoty euro przeliczoną na złoty wg kursu walut stosowanego przez Euronet dla tego typu transakcji. Bank otrzymaną w złotych kwotę transakcji zaksięguje w ciężar: 
      • Konta osobistego prowadzonego w złotych
      • Rachunku w euro w przypadku kart powiązanych w momencie wypłaty z rachunkiem w euro (usługa dostępna wyłącznie w przypadku kart wydawanych do Kont bardzo osobistych). Rachunek w euro zostanie obciążony równowartością otrzymanej w złotych kwoty, przeliczonej na euro wg kursu kupna walut w BNP Paribas Bank Polska S.A.
    • Opłaty za wypłaty z bankomatów są uzależnione od typu posiadanego konta osobistego
    • Należy pamiętać, że wypłata pieniędzy z zagranicznego bankomatu, w obcej walucie, może wiązać się z dodatkowymi kosztami. Bank przewalutuje taką transakcję do waluty, w której prowadzone jest konto i taką kwotą obciąży rachunek Klienta.
      Gwarancja braku opłaty za wypłaty z bankomatów za granicą odnosi się do opłat BNP Paribas Bank Polska. Właściciele bankomatów Grupy BNP Paribas oraz porozumienia Global Alliance nie pobierają opłat od wypłat realizowanych kartami do kont BNP Paribas Bank Polska. W przypadku bankomatów obsługiwanych przez innych operatorów może zostać pobrana dodatkowa opłata o ile odpowiednia informacja zostanie wyświetlona na ekranie bankomatu. Informacja o wszystkich opłatach i prowizjach Banku dostępna w Taryfie.
  • Jeżeli bankomat nie oddał karty, należy ją zastrzec i zamówić nową w jej miejsce.

    Zastrzeżenie karty możliwe jest w:

    • aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zastrzeż kartę)
    • bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj trwale – Zastrzeż)
    • na infolinii banku pod numerem: +48 500 990 500 lub +48 22 134 00 00 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu);
    • Systemie Zastrzegania Kart pod numerem +48 828 828 828.
    • dowolnym oddziale banku

     

    W przypadku zastrzeżenia karty przez aplikację mobilną GOmobile lub bankowość internetową GOonline nowa karta zostanie zamówiona automatycznie po zastrzeżeniu poprzedniej.

  • Nasze karty płatnicze posiadają szereg zabezpieczeń, aby płatności były bezpieczne:

    • Kod PIN, czyli indywidualny 4 cyfrowy kod nadawany do płatności kartą, znany wyłącznie właścicielowi karty. Kodem PIN  potwierdzane są transakcje w bankomatach/wpłatomatach oraz część transakcji wykonanych w terminalach. Nie wolno udostępniać go innym osobom;
    • Chip na karcie - wbudowany mikroprocesor przechowujący dane karty;
    • Pasek magnetyczny na karcie - dzięki niemu można zapłacić kartą w terminalu nie przystosowanym do obsługi kart z chipem;
    • Imię i nazwisko właściciela na karcie – należy pamiętać, że kartą może posługiwać się tylko jej właściciel;
    • Hologram na karcie - znak umieszczony na rewersie i trudny do podrobienia;
    • 3D Secure - dodatkowe zabezpieczenie podczas płatności w internecie;
    • Stały (24h/dobę) dostęp do bankowości mobilnej GOmobile, bankowości elektronicznej GOonline oraz infolinii, gdzie Klient może zweryfikować ustawienia karty, ostatnie płatności oraz zlecić zastrzeżenie lub blokadę karty.

     

    Bank nigdy nie wysyła wiadomości e-mail z prośbą o podanie nazwy użytkownika i/lub hasła, danych kart płatniczych, kodów PIN. Są to dane wrażliwe i nikt poza Klientem nie może ich znać!

    Zanim potwierdzi się jakąkolwiek operację na swoim koncie, należy przeczytać uważnie SMS zawierający kod autoryzacyjny – sprawdzić dokładnie dane dotyczące zleconej operacji.

  • Opłata interchange to opłata uiszczana przez agenta rozliczeniowego na rzecz banku wydającego kartę z tytułu płatności tą kartą.

Jak zastrzec kartę?

Najszybciej w aplikacji mobilnej GOmobile

Najszybciej w aplikacji mobilnej GOmobile

Wybierz zakładkę Finanse >Karty > Zastrzeż kartę/Blokuj kartę

Jak pobrać aplikację

przez Internet

Samodzielnie w bankowości internetowej GOonline

Wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj czasowo/Blokuj trwale - Zastrzeż

zaloguj się

telefonicznie

Przez telefon

Infolinia Banku BNP Paribas:
+48 500 990 500
+48 22 134 00 00
System Zastrzegania Kart:
+48 828 828 828

Numery czynne całą dobę, siedem dni w tygodniu, opłata za połączenie wg cennika operatora.

W oddziale Banku

W oddziale Banku BNP Paribas

 

ZNAJDŹ ODDZIAŁ

Płać mobilnie z kartą debetową

Płacisz szybko w wielu aplikacjach, sklepach internetowych i stacjonarnych.

Jeszcze przed otrzymaniem karty możesz dodać ją do Apple Pay lub Google Pay i płacić telefonem!

Zaloguj się do aplikacji mobilnej GOmobile, wybierz kartę, następnie lub

Płać zegarkiem lub opaską

Nie musisz mieć przy sobie karty ani telefonu.

Dokumenty

 
Taryfa Opłat i Prowizji
 
Komunikat do Umowy ramowej
 
Regulamin sprzedaży premiowej „Obniżka za kartę” w BNP Paribas Bank Polska S.A. - Edycja II
 
Karta Produktu Ubezpieczenia Grupowego Cyber Pomoc dla Klientów BNP Paribas Bank Polska S.A.
 
Szczególne Warunki Ubezpieczenia Grupowego Cyber Pomoc dla Klientów BNP Paribas Bank Polska S.A.

Zobacz również

Lista bankomatów Grupy BNP Paribas i Global Alliance znajduje się tutajBrak opłat za wypłaty z bankomatów za granicą odnosi się do opłat pobieranych przez Bank BNP Paribas. Niezależnie od opłat Banku BNP Paribas właściciel bankomatu może pobrać dodatkową opłatę – w takim przypadku odpowiednia informacja wyświetlana jest na ekranie bankomatu.
Wypłata gotówki za granicą z pozostałych bankomatów - 3%, min. 10 zł.

Opłata miesięczna za Kartę Otwartą na eŚwiat wynosi 6 zł pod warunkiem:
- zalogowania (co najmniej 1 raz) do systemu bankowości internetowej GOonline lub aplikacji mobilnej GOmobile w poprzednim miesiącu kalendarzowym oraz,
- wyrażenia zgody na komunikację z nami w celach marketingowych w formie elektronicznej oraz telefonicznej oraz braku sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych i profilowanie.
Szczegóły dostępne są w Regulaminie sprzedaży premiowej „Obniżka za kartę” w BNP Paribas Bank Polska S.A. - Edycja II

Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny oraz nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.