Bank zmieniającego się świata Szlachetna Paczka
Otwórz konto Weź kredyt
 
 
mężczyzna w kawiarni płaci za kawę telefonem

Karta mobilna w twoim telefonie

  • umożliwia płatności od razu po zamówieniu
  • wygodna forma płatności telefonem lub portfelem elektronicznym
  • dla ceniących ekologiczne rozwiązania

Zamów kartę <h2>Karta mobilna w twoim telefonie</h2>

 

Zależy nam na środowisku. Troska o jego dobro to jeden z kluczowych Celów Zrównoważonego Rozwoju, które wspieramy.
Dzięki karcie mobilnej możesz zadbać o swoją wygodę i planetę jednocześnie. Zapłacisz kartą w telefonie i zmniejszysz ilość plastiku, która trafi do środowiska.

Wspieramy
Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ

cel 7

Zmieniaj świat razem z nami > Otwiera się w nowym oknie.

Korzyści posiadania karty mobilnej

Aby korzystać z karty mobilnej potrzebujesz telefonu z technologią NFC i włączonym dostępem do internetu oraz aplikacji GOmobile w wersji co najmniej 2.10 lub wyższej. Jeśli jej nie posiadasz – pobierz, korzystając ze sklepu App Store (dla iOS) lub Google Play (dla Android).

Jak zamówić kartę mobilną

1

1

Zaloguj się do aplikacji GOmobile

 

Nie masz aplikacji? Pobierz ją za darmo!

Pobierz z App Store Otwiera się w nowym oknie.

Dla telefonów z systemem iOS

Pobierz z Google Play Otwiera się w nowym oknie.

Dla telefonów z systemem Android

2

2

Wypełnij wniosek

Podczas procesu otwierania konta z wideoweryfikacją

 

ZOBACZ WIĘCEJ Otwiera się w nowym oknie.

3

3

Wybierz Kartę Debetową spełniającą Twoje potrzeby

Kliknij DALEJ i wskaż typ karty:
Karta mobilna.
 

4

4

Zaakceptuj wniosek

Kliknij przycisk ZATWIERDŹ.

Dostaniesz potwierdzenie, że karta została wydana.

Kartę znajdziesz w zakładce Finanse > Karty

1

1

Zaloguj się do bankowości GOonline

 

Zaloguj się

2

2

Wypełnij wniosek

Wybierz zakładkę Moje Finanse > Konta, a następnie ZŁÓŻ WNIOSEK O KARTĘ DEBETOWĄ.

3

3

Wybierz Kartę Debetową spełniającą Twoje potrzeby

Kliknij DALEJ i wskaż typ karty:
Karta mobilna.

4

4

Zaakceptuj wniosek

Kliknij przycisk Potwierdź i zamów.

Dostaniesz potwierdzenie, że karta została wydana.

Kartę znajdziesz w zakładce Moje Finanse > Karty

1

1

Umów się w najwygodniejszej dla Ciebie lokalizacji

Zarezerwuj spotkanie na konkretną datę i godzinę i oszczędzaj swój czas.

umów się

2

2

Wybierz kartę

Doradca zbada Twoje potrzeby i zaproponuje kartę dopasowaną do Twoich oczekiwań.

3

3

Złóż wniosek o kartę

Karta będzie widoczna w bankowości internetowej GOonline i aplikacji mobilnej GOmobile.

1

1

Zadzwoń

+48 22 134 00 00

lub

+48 500 990 500

Opłata za połączenie wg cennika operatora

2

2

Wybierz kartę

Konsultant zbada Twoje potrzeby i zaproponuje kartę dopasowaną do Twoich oczekiwań.

3

3

Złóż wniosek o kartę mobilną

możesz ją aktywować i nadać PIN podczas tej samej rozmowy.

Karta będzie widoczna w bankowości internetowej GOonline i aplikacji mobilnej GOmobile.

     Klienci Wealth Management - zapraszamy do kontaktu z osobistym doradcą      ZNAJDŹ DORADCĘ Otwiera się w nowym oknie.

Jak aktywować kartę mobilną i nadać jej PIN

w aplikacji GOmobile

W aplikacji GOmobile

wybierz:
Finanse> Karty> Aktywuj> Nadaj PIN

w bankowości GOonline

W bankowości GOonline

wybierz:
Moje Finanse> Karty> Aktywuj> Nadaj PIN

Zaloguj się

w Centrum Telefonicznym

Przez telefon
+48 22 134 00 00

lub
+48 500 990 500

W dni robocze w godz. 8.00-20.00
Opłata za połączenie wg cennika operatora

Jak płacić kartą mobilną w sklepie stacjonarnym

Karta mobilna to wygodny sposób na codzienne zakupy bez portfela.
Możesz płacić nią tak jak zwykłą kartą - we wszystkich sklepach akceptujących płatności zbliżeniowe.

1
dodaj kartę

Dodaj kartę mobilną

do Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, Swatch PAY!

2
Sprawdź kwotę transakcji na terminalu

Sprawdź kwotę transakcji na terminalu

3
Zbliż telefon

Zbliż telefon lub zegarek/opaskę do terminala płatniczego

4
Potwierdź transakcję PIN

Potwierdź transakcję PIN

jeśli jest to wymagane

Najczęściej zadawane pytania

  • Z karty można skorzystać zaraz po jej wydaniu. Wystarczy ją aktywować i nadać PIN.

  • Pełne dane karty (16 cyfrowy numer karty, kod CVC2/CVV2) można zobaczyć w aplikacji mobilnej GOmobile. Dane te są niezbędne do realizacji płatności internetowych.

    W aplikacji GOmobile
    Na dolnym pasku kliknij Finanse > Karty > Odkryj szczegóły karty mobilnej

  • Tak, kartą mobilną można wypłacić gotówkę z bankomatu, który posiada czytnik zbliżeniowy.

  • Tak, indywidulane limity można zdefiniować w momencie wnioskowania o kartę lub dokonać zmiany limitów w trakcie jej użytkowania w:

    • aplikacji GOmobile (na dolnym pasku kliknij Finanse > Wybierz kartę mobilną > Ustawienia >Zmień limity)
    • systemie bankowości internetowej GOonline (wejdź w Moje finanse > Karty > Szczegóły karty > Limity transakcyjne > Ustawienia Zmień limity)
    • zadzwoń na infolinię banku pod numer + 48 500 990 500 lub +48 22 134 00 00 (opłata za połączenie wg cennika operatora)
    • każdym oddziale banku.   Znajdź najbliższy oddział > Otwiera się w nowym oknie.

     

  • Opłaty za karty mobilne są takie same jak za karty w wersji plastikowej:
    Karta Otwarta na Dzisiaj Mastercard, Karta Otwarta na eŚwiat Mastercard, Karta Otwarta na Świat Mastercard, Karta Mastercard Multiwalutowa,
    szczegóły są dostępne w Taryfie Opłat i Prowizji Otwiera się w nowym oknie..

  • Kartę można zastrzec lub zablokować czasowo, wybierając jedna z poniższych możliwości:

    • w aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zastrzeż kartę/Blokuj kartę),
    • w bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj czasowo/Blokuj trwale – Zastrzeż),
    • na infolinii banku pod numerem: +48 500 990 500 lub +48 22 134 00 00 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu),
    • Systemie Zastrzegania Kart pod numerem +48 828 828 828 (tylko zastrzeżenie karty),
    • dowolnym oddziale bankuZnajdź najbliższy oddział >

     

    Zastrzeżenie karty

    Należy wybrać jeśli podejrzewasz, że Twój telefon z kartą mobilną został skradziony lub karta może być użyta bez Twojej zgody. Zastrzeżenie karty jest nieodwracalne. Po zastrzeżeniu karty, automatycznie zostanie wydana nowa karta.

     

    Blokada czasowa

    Należy ją wybrać jeśli nie masz pewności gdzie w danej chwili znajduje się Twoja karta. Odblokowanie blokady czasowej można wykonać w dowolnym momencie.

    Otwiera się w nowym oknie.

Płać mobilnie

Nie musisz mieć przy sobie portfela ani karty. Wystarczy telefon komórkowy! Płacisz szybko w wielu aplikacjach, sklepach internetowych i stacjonarnych.

Płać zegarkiem lub opaską

Nie musisz mieć przy sobie karty ani telefonu.

Dokumenty

 
Taryfa Opłat i Prowizji
 
Komunikat do Umowy ramowej

Zobacz również

Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny oraz nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.