Bank zmieniającego się świata
Otwórz konto Weź kredyt
 
 
mężczyzna w kawiarni płaci za kawę telefonem

Karta mobilna w twoim telefonie

  • umożliwia płatności od razu po zamówieniu
  • wygodna forma płatności telefonem lub portfelem elektronicznym
  • dla ceniących ekologiczne rozwiązania

Zamów kartę <h2>Karta mobilna w twoim telefonie</h2>

 

Zależy nam na środowisku. Troska o jego dobro to jeden z kluczowych Celów Zrównoważonego Rozwoju, które wspieramy.
Dzięki karcie mobilnej możesz zadbać o swoją wygodę i planetę jednocześnie. Zapłacisz kartą w telefonie i zmniejszysz ilość plastiku, która trafi do środowiska.

Wspieramy
Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ

cel 7

Zmieniaj świat razem z nami > Otwiera się w nowym oknie.

Korzyści posiadania karty mobilnej

Aby korzystać z karty mobilnej potrzebujesz telefonu z technologią NFC i włączonym dostępem do internetu oraz aplikacji GOmobile w wersji co najmniej 2.10 lub wyższej. Jeśli jej nie posiadasz – pobierz, korzystając ze sklepu App Store (dla iOS) lub Google Play (dla Android).

Jak zamówić kartę mobilną

1

1

Zaloguj się do aplikacji GOmobile

 

Nie masz aplikacji? Pobierz ją za darmo!

Pobierz z App Store Otwiera się w nowym oknie.

Dla telefonów z systemem iOS

Pobierz z Google Play Otwiera się w nowym oknie.

Dla telefonów z systemem Android

2

2

Wypełnij wniosek

Podczas procesu otwierania konta z wideoweryfikacją

 

ZOBACZ WIĘCEJ Otwiera się w nowym oknie.

3

3

Wybierz Kartę Debetową spełniającą Twoje potrzeby

Kliknij DALEJ i wskaż typ karty:
Karta mobilna.
 

4

4

Zaakceptuj wniosek

Kliknij przycisk ZATWIERDŹ.

Dostaniesz potwierdzenie, że karta została wydana.

Kartę znajdziesz w zakładce Finanse > Karty

1

1

Zaloguj się do bankowości GOonline

 

Zaloguj się

2

2

Wypełnij wniosek

Wybierz zakładkę Moje Finanse > Konta, a następnie ZŁÓŻ WNIOSEK O KARTĘ DEBETOWĄ.

3

3

Wybierz Kartę Debetową spełniającą Twoje potrzeby

Kliknij DALEJ i wskaż typ karty:
Karta mobilna.

4

4

Zaakceptuj wniosek

Kliknij przycisk Potwierdź i zamów.

Dostaniesz potwierdzenie, że karta została wydana.

Kartę znajdziesz w zakładce Moje Finanse > Karty

1

1

Umów się w najwygodniejszej dla Ciebie lokalizacji

Zarezerwuj spotkanie na konkretną datę i godzinę i oszczędzaj swój czas.

umów się

2

2

Wybierz kartę

Doradca zbada Twoje potrzeby i zaproponuje kartę dopasowaną do Twoich oczekiwań.

3

3

Złóż wniosek o kartę

Karta będzie widoczna w bankowości internetowej GOonline i aplikacji mobilnej GOmobile.

1

1

Zadzwoń

+48 22 134 00 00

lub

+48 500 990 500

Opłata za połączenie wg cennika operatora

2

2

Wybierz kartę

Konsultant zbada Twoje potrzeby i zaproponuje kartę dopasowaną do Twoich oczekiwań.

3

3

Złóż wniosek o kartę mobilną

możesz ją aktywować i nadać PIN podczas tej samej rozmowy.

Karta będzie widoczna w bankowości internetowej GOonline i aplikacji mobilnej GOmobile.

     Klienci Wealth Management - zapraszamy do kontaktu z osobistym doradcą      ZNAJDŹ DORADCĘ Otwiera się w nowym oknie.

Jak aktywować kartę mobilną i nadać jej PIN

w aplikacji GOmobile

W aplikacji GOmobile

wybierz:
Finanse> Karty> Aktywuj> Nadaj PIN

w bankowości GOonline

W bankowości GOonline

wybierz:
Moje Finanse> Karty> Aktywuj> Nadaj PIN

Zaloguj się

w Centrum Telefonicznym

Przez telefon
+48 22 134 00 00

lub
+48 500 990 500

W dni robocze w godz. 8.00-20.00
Opłata za połączenie wg cennika operatora

Jak płacić kartą mobilną w sklepie stacjonarnym

Karta mobilna to wygodny sposób na codzienne zakupy bez portfela.
Możesz płacić nią tak jak zwykłą kartą - we wszystkich sklepach akceptujących płatności zbliżeniowe.

1
dodaj kartę

Dodaj kartę mobilną

do Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, Swatch PAY!

2
Sprawdź kwotę transakcji na terminalu

Sprawdź kwotę transakcji na terminalu

3
Zbliż telefon

Zbliż telefon lub zegarek/opaskę do terminala płatniczego

4
Potwierdź transakcję PIN

Potwierdź transakcję PIN

jeśli jest to wymagane

Najczęściej zadawane pytania

  • Z karty można skorzystać zaraz po jej wydaniu. Wystarczy ją aktywować i nadać PIN.

  • Pełne dane karty (16 cyfrowy numer karty, kod CVC2/CVV2) można zobaczyć w aplikacji mobilnej GOmobile. Dane te są niezbędne do realizacji płatności internetowych.

    W aplikacji GOmobile
    Na dolnym pasku kliknij Finanse > Karty > Odkryj szczegóły karty mobilnej

  • Tak, kartą mobilną można wypłacić gotówkę z bankomatu, który posiada czytnik zbliżeniowy.

  • Tak, indywidulane limity można zdefiniować w momencie wnioskowania o kartę lub dokonać zmiany limitów w trakcie jej użytkowania w:

    • aplikacji GOmobile (na dolnym pasku kliknij Finanse > Wybierz kartę mobilną > Ustawienia >Zmień limity)
    • systemie bankowości internetowej GOonline (wejdź w Moje finanse > Karty > Szczegóły karty > Limity transakcyjne > Ustawienia Zmień limity)
    • zadzwoń na infolinię banku pod numer + 48 500 990 500 lub +48 22 134 00 00 (opłata za połączenie wg cennika operatora)
    • każdym oddziale banku.   Znajdź najbliższy oddział > Otwiera się w nowym oknie.

     

  • Opłaty za karty mobilne są takie same jak za karty w wersji plastikowej:
    Karta Otwarta na Dzisiaj Mastercard, Karta Otwarta na eŚwiat Mastercard, Karta Otwarta na Świat Mastercard, Karta Mastercard Multiwalutowa,
    szczegóły są dostępne w Taryfie Opłat i Prowizji Otwiera się w nowym oknie..

Płać mobilnie

Nie musisz mieć przy sobie portfela ani karty. Wystarczy telefon komórkowy! Płacisz szybko w wielu aplikacjach, sklepach internetowych i stacjonarnych.

Płać zegarkiem lub opaską

Nie musisz mieć przy sobie karty ani telefonu.

Dokumenty

 
Taryfa Opłat i Prowizji
 
Komunikat do Umowy ramowej

Zobacz również

Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny oraz nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.