Karta mobilna w twoim telefonie
- umożliwia płatności od razu po zamówieniu
- wygodna forma płatności telefonem lub portfelem elektronicznym
- dla ceniących ekologiczne rozwiązania
Zależy nam na środowisku. Troska o jego dobro to jeden z kluczowych Celów Zrównoważonego Rozwoju, które wspieramy.
Dzięki karcie mobilnej możesz zadbać o swoją wygodę i planetę jednocześnie. Zapłacisz kartą w telefonie i zmniejszysz ilość plastiku, która trafi do środowiska.
Wspieramy
Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ
Aby korzystać z karty mobilnej potrzebujesz telefonu z technologią NFC i włączonym dostępem do internetu oraz aplikacji GOmobile w wersji co najmniej 2.10 lub wyższej. Jeśli jej nie posiadasz – pobierz, korzystając ze sklepu App Store (dla iOS) lub Google Play (dla Android).
Zaloguj się do aplikacji GOmobile
Nie masz aplikacji? Pobierz ją za darmo!
Dla telefonów z systemem iOS
Dla telefonów z systemem Android
Wypełnij wniosek
Podczas procesu otwierania konta z wideoweryfikacją
Wybierz Kartę Debetową spełniającą Twoje potrzeby
Kliknij DALEJ i wskaż typ karty:
Karta mobilna.
Zaakceptuj wniosek
Kliknij przycisk ZATWIERDŹ.
Dostaniesz potwierdzenie, że karta została wydana.
Kartę znajdziesz w zakładce Finanse > Karty
Wypełnij wniosek
Wybierz zakładkę Moje Finanse > Konta, a następnie ZŁÓŻ WNIOSEK O KARTĘ DEBETOWĄ.
Wybierz Kartę Debetową spełniającą Twoje potrzeby
Kliknij DALEJ i wskaż typ karty:
Karta mobilna.
Zaakceptuj wniosek
Kliknij przycisk Potwierdź i zamów.
Dostaniesz potwierdzenie, że karta została wydana.
Kartę znajdziesz w zakładce Moje Finanse > Karty
Umów się w najwygodniejszej dla Ciebie lokalizacji
Zarezerwuj spotkanie na konkretną datę i godzinę i oszczędzaj swój czas.
Wybierz kartę
Doradca zbada Twoje potrzeby i zaproponuje kartę dopasowaną do Twoich oczekiwań.
Złóż wniosek o kartę
Karta będzie widoczna w bankowości internetowej GOonline i aplikacji mobilnej GOmobile.
Wybierz kartę
Konsultant zbada Twoje potrzeby i zaproponuje kartę dopasowaną do Twoich oczekiwań.
Złóż wniosek o kartę mobilną
możesz ją aktywować i nadać PIN podczas tej samej rozmowy.
Karta będzie widoczna w bankowości internetowej GOonline i aplikacji mobilnej GOmobile.
Klienci Wealth Management - zapraszamy do kontaktu z osobistym doradcą ZNAJDŹ DORADCĘ Otwiera się w nowym oknie.
W aplikacji GOmobile
wybierz:
Finanse> Karty> Aktywuj> Nadaj PIN
Przez telefon
+48 22 134 00 00
lub
+48 500 990 500
W dni robocze w godz. 8.00-20.00
Opłata za połączenie wg cennika operatora
Karta mobilna to wygodny sposób na codzienne zakupy bez portfela.
Możesz płacić nią tak jak zwykłą kartą - we wszystkich sklepach akceptujących płatności zbliżeniowe.
do Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, Swatch PAY!
jeśli jest to wymagane
Z karty można skorzystać zaraz po jej wydaniu. Wystarczy ją aktywować i nadać PIN.
Pełne dane karty (16 cyfrowy numer karty, kod CVC2/CVV2) można zobaczyć w aplikacji mobilnej GOmobile. Dane te są niezbędne do realizacji płatności internetowych.
W aplikacji GOmobile
Na dolnym pasku kliknij Finanse > Karty > Odkryj szczegóły karty mobilnej
Tak, kartą mobilną można wypłacić gotówkę z bankomatu, który posiada czytnik zbliżeniowy.
Tak, indywidulane limity można zdefiniować w momencie wnioskowania o kartę lub dokonać zmiany limitów w trakcie jej użytkowania w:
Maksymalne dzienne limity dla kart są prezentowane w Komunikacie do Umowy ramowej w Rozdziale VIII - Maksymalne Limity Karty Otwiera się w nowym oknie..
Opłaty za karty mobilne są takie same jak za karty w wersji plastikowej:
Karta Otwarta na Dzisiaj Mastercard, Karta Otwarta na eŚwiat Mastercard, Karta Otwarta na Świat Mastercard, Karta Mastercard Multiwalutowa,
szczegóły są dostępne w Taryfie Opłat i Prowizji Otwiera się w nowym oknie..
Kartę można zastrzec lub zablokować czasowo, wybierając jedna z poniższych możliwości:
Zastrzeżenie karty
Należy wybrać jeśli podejrzewasz, że Twój telefon z kartą mobilną został skradziony lub karta może być użyta bez Twojej zgody. Zastrzeżenie karty jest nieodwracalne. Po zastrzeżeniu karty, automatycznie zostanie wydana nowa karta.
Blokada czasowa
Należy ją wybrać jeśli nie masz pewności gdzie w danej chwili znajduje się Twoja karta. Odblokowanie blokady czasowej można wykonać w dowolnym momencie.
Nie musisz mieć przy sobie portfela ani karty. Wystarczy telefon komórkowy! Płacisz szybko w wielu aplikacjach, sklepach internetowych i stacjonarnych.
Nie musisz mieć przy sobie karty ani telefonu.
Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny oraz nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.