Bank dostępny dla wszystkich
Wprowadzamy różne rozwiązania dotyczące oferowanych produktów oraz udogodnienia w naszych oddziałach, umożliwiające korzystanie z naszych produktów osobom z niepełnosprawnościami, seniorom oraz osobom pochodzącym z grup wrażliwych lub zagrożonych wykluczeniem. W listopadzie 2018 roku dołączyliśmy do Partnerstwa na rzecz dostępności – programu Dostępność Plus i działamy aktywnie czyniąc bankowość bardziej dostępną dla wszystkich.
Jaki udogodnienia wprowadziliśmy?
- usługa tłumacza polskiego języka migowego - dostępna bezpłatnie w każdym oddziale oraz na Infolinii
- możliwość zapoznania się ze wzorami dokumentów naszego Banku w formie nagrania audio, wydruku powiększonego oraz wydruku dokumentów przełożonych na alfabet Braille’a.
- każdy oddział wyposażony jest w lupę powiększającą dla osób niedowidzących oraz ramkę ułatwiającą złożenie podpisu.
- bankomaty przystosowane do obsługi przez osoby niedowidzące
- oddziały dostosowane są pod względem architektonicznym do potrzeb osób o ograniczonej możliwości poruszania się (potwierdzone certyfikatem "Obiekt bez barier")
- we współpracy z Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej dbamy o właściwą obsługę seniorów w oddziałach, a nasi Ambasadorzy przekazali seniorem ponad 10 000 Paszportów Seniora