Bank zmieniającego się świata
 
 

Kontakt

Infolinia

+48 500 990 500

+48 22 134 00 00

Infolinia czynna 24/7 (Koszt połączenia wg stawki operatora)

Bank bez barier

 

Naszym celem jest zapewnienie łatwego dostępu
do bankowości wszystkim Klientom, na równym
poziomie.

Bank dostępny dla wszystkich

Wprowadzamy różne rozwiązania dotyczące oferowanych produktów oraz udogodnienia w naszych oddziałach, umożliwiające korzystanie z naszych produktów osobom z niepełnosprawnościami, seniorom oraz osobom pochodzącym z grup wrażliwych lub zagrożonych wykluczeniem. W listopadzie 2018 roku dołączyliśmy do Partnerstwa na rzecz dostępności – programu Dostępność Plus i działamy aktywnie czyniąc bankowość bardziej dostępną dla wszystkich.

Jaki udogodnienia wprowadziliśmy?

  • usługa tłumacza polskiego języka migowego - dostępna bezpłatnie w każdym oddziale oraz na Infolinii
  • możliwość zapoznania się ze wzorami dokumentów naszego Banku w formie nagrania audio, wydruku powiększonego oraz wydruku dokumentów przełożonych na alfabet Braille’a. 
  • każdy oddział wyposażony jest w lupę powiększającą dla osób niedowidzących oraz ramkę ułatwiającą złożenie podpisu.
  • bankomaty przystosowane do obsługi przez osoby niedowidzące
  • oddziały dostosowane są pod względem architektonicznym do potrzeb osób o ograniczonej możliwości poruszania się (potwierdzone certyfikatem "Obiekt bez barier") 
  • we współpracy z Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej dbamy o właściwą obsługę seniorów w oddziałach, a nasi Ambasadorzy przekazali seniorem ponad 10 000 Paszportów Seniora

Aktualności

Rozmawiamy w języku migowym 

Od 15 czerwca 2020 r. umożliwiliśmy we wszystkich oddziałach obsługę osób Głuchych dzięki połączeniu online z tłumaczem języka migowego Migam. 

tłumacz migowy
  • Klient może połączyć się z tłumaczem korzystając z tabletu Doradcy w oddziale lub z własnego telefonu łącząc się przez przeglądarkę albo skanując kod QR znajdujący się na drzwiach oddziału
  • Wizytę w oddziale z certyfikatem „Obiekt bez barier” można zarezerwować przez formularz dostępny na stronie  https://www.bnpparibas.pl/kontakt/oddzialy-z-obsluga-detaliczna-i-biznesowa
  • Klienci mogą również skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego na naszej Infolinii oraz zamówić nagrania wizualne treści dokumentów w polskim języku migowym

 

Aby skorzystać z pomocy tłumacza Migam na naszej Infolinii, wystarczy połączyć się z tłumaczem online, korzystając z linku

tlumacz.migam.org/bnpparibas Otwiera się w nowym oknie.

Zobacz film prezentujący jak skorzystać z usługi tłumacza języka migowego 

Zobacz film jak wygląda obsługa Klietna w języku migowym w naszym oddziale 

 
 

Zapoznaj się z wzorem umowy w polskim języku migowym 

Wzór Umowy Rachunków Bankowych, Karty oraz Elektronicznych Kanałów Dostępu w polskim języku migowym, obowiązujący od  20.01.2020 r.

KLIKNIJ Otwiera się w nowym oknie.

Udogodnienia dla osób niewidomych i niedowidzących 

  • Aby zapewnić osobom z niepełnosprawnościami wzroku korzystanie z usług bankowych w pełnym zakresie, udostępniliśmy możliwość zapoznania się ze wzorami dokumentów naszego Banku w formie nagrania audio, wydruku powiększonego oraz wydruku dokumentów przełożonych na alfabet Braille’a. 
  • Każdy oddział wyposażony jest w lupę powiększającą dla osób niedowidzących oraz ramkę ułatwiającą złożenie podpisu.
  • Bankomaty przystosowane do obsługi przez osoby niedowidzące
  • Szklane elementy konstrukcji oddziałów są oklejone informacjami i wzorami, co zapewnia dużą widoczność elementów transparentnych dla osób słabowidzących.

Zobacz film prezentujący korzystanie z lupy do czytania dokumentów i ramki do składania podpisu w oddziale 

Zobacz film prezentujący dokumenty bankowe w języku Braille'a

 
 

 

Oddziały dostępne dla osób o ograniczonej mobilności 

Dostosowujemy oddziały pod względem architektonicznym do osób ograniczonej możliwości poruszania się.

  • Udogodnienia zastosowane w oddziałach sprzyjają osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich oraz z innymi niepełnosprawnościami ruchowymi.
  • W certyfikowanej placówce osoba poruszająca się na wózku ma możliwość skorzystania ze wszystkich funkcji obiektu. Każdy rodzaj stanowiska posiada przynajmniej jedną wersję w pełni dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
  • Wszystkie drzwi i przegrody w obiekcie spełniają wymogi szerokości dla osób z utrudnieniami ruchu.     
 

Oddziały certyfikowane jako "Obiekt bez barier" przez Fundację Integracja 

obiekt bez barier logo

We współpracy z Fundacją Integracja realizujemy proces transformowania, audytowania i certyfikacji oddziałów, którego celem jest zapewnienie dostosowania naszych oddziałów do potrzeb osób z różnymi niepełnosprawnościami. Udogodnienia zastosowane w oddziałach sprzyjają zarówno osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich bądź z niepełnosprawnościami ruchowymi, jak również niewidomym, słabowidzącym, czy niesłyszącym. Placówki są także dostosowane do potrzeb osób starszych oraz z małymi dziećmi. Każdy oddział po pozytywnym przejściu audytu Fundacji Integracja posiada certyfikat „Obiekt bez barier”. Obecnie posiadamy 139 certyfikowanych oddziałów, a kolejne są w procesie certyfikacji. W planach na następne lata jest dalsza certyfikacja oddziałów w całej Polsce.

Zobacz listę oddziałów posiadających certyfikat "Obiekt bez barier".

Kliknij

Oddziały przyjazne dla seniorów 

Jesteśmy partnerem Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej i jako pierwsza instytucja finansowa w Polsce, otrzymaliśmy certyfikat jakości OK SENIOR®. 

Certyfikacja zapewnia, że w placówkach Banku Klienci seniorzy (60+) obsługiwani są w sposób:

  • BEZPIECZNY – placówki spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa;
  • ZROZUMIAŁY – w trakcie rozmowy doradcy dopytują, czy klient dobrze ich słyszy, używają zrozumiałego języka, oferują kartkę i długopis do robienia notatek, drukują materiały większą czcionką;
  • PRZYSTĘPNY – placówki są łatwo dostępne;
  • poprzez realizację POTRZEB odpowiadają na rzeczywiste zapotrzebowania seniorów, chroniąc przed nadużyciami.

W ramach partnerstwa Ambasadorzy Banku przekazali seniorom ponad 10 000 Paszportów Seniora. Książeczka zawiera miejsca do wpisania kontaktu do bliskich oraz informacji o lekach i chorobach. Znajduje się tam również wykaz wszelkich publicznych ulg i uprawnień przysługujących z racji wieku oraz lista pomocnych danych kontaktowych. 

Zapoznaj się z przewodnikiem po bankowości internetowej GOonline dla Seniorów

 Przewodnik po bankowości internetowej GOonline Pobierz Otwiera się w nowym oknie.

Twoje prawa dotyczące płatności w Europie

 Twoje prawa przy dokonywaniu płatności w EuropiePobierz Otwiera się w nowym oknie.

 Produkty i usługi finansowe UEPobierz Otwiera się w nowym oknie.

 Właściwe organy do rozpatrywania skarg w ramach dyrektywy PSD2Pobierz Otwiera się w nowym oknie.

 Prawa pobytu obywateli Wielkiej Brytanii i członków ich rodzin w ramach części Umowy o wystąpieniu dotyczącej praw obywatelskich - przegląd realizacjiPobierz Otwiera się w nowym oknie.

Sprawdź jakie są Twoje prawa przy dokonywaniu płatności w Europie

Broszura informacyjnaPrzeczytaj Otwiera się w nowym oknie.

 

Więcej na temat praw

Produkty i usługi finansowe UE Przeczytaj Otwiera się w nowym oknie.

Prawa pobytu obywateli Wielkiej Brytanii w krajach UE Przeczytaj Otwiera się w nowym oknie.

Właściwe organy do rozpatrywania skarg w ramach dyrektywy PSD2Przeczytaj Otwiera się w nowym oknie.

odpowiedzialność społeczna

CSR i Zrównoważony Rozwój

Jako odpowiedzialna instytucja finansowa zwiększamy dostępność produktów i usług oraz podejmujemy inicjatywy na rzecz lokalnych społeczności i środowiska naturalnego. Dowiedz się więcej o naszych działaniach z zakresu CSR i zrównoważonego rozwoju.

Sprawdź