Komunikaty
Komunikaty systemowe
Masz wątpliwość, czy rozmawiasz z pracownikiem Banku BNP Paribas?
Możesz bezpłatnie potwierdzić jego tożsamość w aplikacji GOmobile.
Jak to zrobić?
- W trakcie rozmowy poproś pracownika, o potwierdzenie jego tożsamości.
- Powiadomienie (push) otrzymasz w aplikacji GOmobile.
- W treści powiadomienia wyślemy dane pracownika.
- Poproś pracownika o podanie imienia i nazwiska.
- Jeśli dane są poprawne, zatwierdź powiadomienie wprowadzając PIN ustawiony dla aplikacji GOmobile.
W trakcie rozmowy z pracownikiem Banku BNP Paribas możesz także zawnioskować o przesłanie powiadomienia w aplikacji GOmobile, aby potwierdzić Twoją tożsamość. Zatwierdź powiadomienie PIN-em w aplikacji - dzięki temu zweryfikujesz się prościej i szybciej.
Dla kogo?
Możesz skorzystać z tej opcji, jeżeli jesteś Klientem indywidualnym, rolnikiem lub małym przedsiębiorcą, a dodatkowo:
- masz aktywną aplikację GOmobile oraz
- korzystasz z mobilnej autoryzacji.
Co zrobić, jeśli pracownik odmówi weryfikacji lub dane, które podał są błędne? Nie potwierdzaj push-a.
- Nie podawaj żadnych swoich danych.
- Rozłącz się i niezwłocznie zadzwoń na naszą infolinię: 500 990 500 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).
Potwierdzenie tożsamości pracownika odbywa się wyłącznie w aplikacji GOmobile – nigdy przez e-mail, SMS lub inną zewnętrzną aplikację.
Pamiętaj!
- Pracownicy Banku nigdy nie proszą podczas rozmowy o login lub hasło do bankowości internetowej
- Pracownicy Banku nigdy nie proszą o zainstalowanie dodatkowego oprogramowania lub uzyskanie zdalnego dostępu do komputerów klientów
- Pracownicy Banku nigdy nie proszą o pełen numer karty i kod CVV
- Jeśli masz wątpliwości czy rozmawiasz z pracownikiem Banku - rozłącz się - sprawdź numer na stronie internetowej i oddzwoń
Każdą próbę wyłudzenia danych zgłoś niezwłocznie do banku pod numerem 500 990 500 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).