Bank zmieniającego się świata
Oferta

Kontakt

Infolinia (tylko telefony stacjonarne)

801 321 123

+48 22 134 00 00

(Dla połączeń krajowych i z zagranicy)

+48 500 990 500

(Dla połączeń komórkowych)

Infolinia czynna 24/7 (Koszt połączenia wg stawki operatora)

Wymarzone eZakupy


Wymarzona ochrona Twoich zakupów internetowych

Produkt dla Klientów Banku w ramach działalności przejętej przez BNP Paribas Bank Polska S.A. w wyniku podziału podmiotu o numerze KRS 14540.

Kupuj bezpiecznie w Internecie. Nie martw się o swoje zakupy - płać
przelewem, kartą debetową a niedługo BLIKiem, a jeśli zakupy nie zostaną do Ciebie wysłane, towar będzie inny niż zamawiałeś lub uszkodzony, Ubezpieczenie Wymarzone eZakupy pokryje całą wartość Twojej transakcji aż do 10 000 zł. Ubezpieczenie przygotowane przez Europ Assistance S.A. dla Klientów Banku.

KORZYŚCI

JAK ZAMÓWIĆ

 

Zaloguj się do Online i wybierz "Zamów Ubezpieczenie Wymarzone eZakupy"

1
Logowanie do ronline

Logowanie do online

2
Wnioski i umowy

Wnioski i umowy

3
Ubezpieczenia

Ubezpieczenia

JAK ZGŁOSIĆ SZKODĘ?

Ubezpieczony zobowiązany jest do wystąpienia do sprzedawcy Towaru z reklamacją, niezwłocznie po upływie terminu dostawy Towaru.
Ubezpieczony zobowiązany jest do wystąpienia do sprzedawcy Towaru z wnioskiem o odstąpieniu od umowy nabycia Towaru, niezwłocznie po upływie stwierdzeniu niezgodności Towaru z umową.
Ubezpieczony zobowiązany jest również do złożenia na Policji lub w Prokuraturze zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia Oszustwa, w przypadku jeżeli prowadzone przez Ubezpieczonego postępowanie reklamacyjne uzasadnia złożenie takiego zawiadomienia.
W przypadku, gdy pomimo podjęcia działań wskazanych w ust 1-3 powyżej, Ubezpieczony nie otrzymał zamówionego Towaru lub dostarczony Towar jest wadliwy lub niezgodny z opisem, Ubezpieczony obowiązany jest niezwłocznie skontaktować się z Centrum Alarmowym, dzwoniąc pod numer telefonu (22) 205 51 70, czynne całą dobę i podać następujące dane:

 

  • imię i nazwisko;
  • adres miejsca zamieszkania;
  • 14 ostatnich cyfr numeru Konta z którego został opłacony Towar;
  • numer telefonu, pod którym można skontaktować się z Ubezpieczonym lub wskazaną przez niego osobą;
  • krótki opis zdarzenia oraz rodzaju potrzebnej pomocy oraz następujące dokumenty:
    • kopię zamówienia towaru,
    • potwierdzenie dokonania płatności z systemu Banku,
    • kopię dokumentacji potwierdzającą podjęte przez Ubezpieczonego działania w ramach postępowania reklamacyjnego wraz z odpowiedzią sprzedawcy,
    • kopię dokumentu potwierdzającego tożsamość Ubezpieczonego,
    • kopię zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia oszustwa złożonego na Policji lub w Prokuraturze, w przypadku wystąpienia zdarzenia niedostarczenia zamówionego Towaru.

 

JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ?

Reklamacje składa się Ubezpieczycielowi:

 

  • w formie pisemnej (przesyłką pocztową na adres Europ Assistance Polska Sp. z o.o., 02-675 Warszawa,
    ul. Wołoska 5 „Dział Jakości”),

  • ustnie (telefonicznie pod numerem telefonu
    +(48) 22 205 51 70),

  • osobiście w oddziale Europ Assistance Polska Sp. z o.o., Warszawa, ul. Wołoska 5,

  • w formie elektronicznej (e-mailem pod adresem: quality@europ-assistance.pl).

Ubezpieczony i uprawniony z Umowy ubezpieczenia mogą również wnieść reklamację do Ubezpieczającego:

 

  • w formie pisemnej (w dowolnej placówce Ubezpieczającego; listownie na adres siedziby Ubezpieczającego (ul. Grzybowska 78, 00-844 Warszawa), z dopiskiem Reklamacje,

  • w formie elektronicznej (przez Online) w formie ustnej (podczas wizyty w placówce Ubezpieczającego; za pośrednictwem Centrum Obsługi Telefonicznej).

DOKUMENTY

 
KARTA PRODUKTU Wymarzone eZakupy

obowiązuje od 1.04.2019 r.

 
Ogólne Warunki Ubezpieczenia Wymarzone eZakupy

obowiązuje od 1.04.2019 r.

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń