w PLN i EUR (SEPA)
bez limitu przy wpływach min. 100 000 zł/mc lub limitowana ilość bezpłatnych przelewów przy niższych wpływach
Wysokość miesięcznych wpływów |
poniżej |
od 20 000 zł |
powyżej |
Opłata miesięczna za prowadzenie rachunku (dla średniego miesięcznego salda min. 3 tys. zł opłata wynosi 0 zł) |
15 zł |
0 zł |
0 zł |
Opłata miesięczna za prowadzenie rachunku pomocniczego w PLN i walutach obcych |
20 zł |
10 zł |
0 zł |
Wpłata i wypłata w PLN w oddziale Banku |
0,60% od kwoty transakcji min. 10 zł |
0,60% od kwoty transakcji min. 10 zł |
2 wpłaty i wypłaty za 0 zł 0,40% od kwoty transakcji min. 10 zł |
Przelew internetowy krajowy w PLN lub Przelew walutowy w EUR (SEPA) |
0 zł - 20 szt. | 0 zł - 40 szt. | 0 zł - bez limitu |
Opłata za przelew zagraniczny (SHA) |
75 zł | 50 zł | 25 zł |
Dostęp do bankowości internetowej GOonline dla nieograniczonej ilości użytkowników i GOonline Biznes dla 1 użytkownika |
0 zł | 0 zł | 0 zł |
*jeżeli w danym miesiącu zostaną rozliczone transakcje bezgotówkowe na kwotę co najmniej 500 zł, w innym przypadku 9 zł miesięcznie
Jeśli dokonujesz płatności w walucie EUR, ta karta jest dla Ciebie
Otworzyć Rachunek dla nowego Klienta firmowego można:
W obu przypadkach dokumenty podpisują osoby reprezentujące, zgodnie z umocowaniem oraz inne osoby uprawnione do korzystania z Rachunków. Niezbędna jest obecność wszystkich osób i posiadanie dokumentów rejestrowych niedostępnych w urzędowych bazach zewnętrznych. Czas wizyty dotyczącej podpisania dokumentów zawarcia Umowy i nadania im numerów uzależniony jest od liczby wnioskowanych produktów i osób, które wystąpią w sprawie oraz formy prawnej, z którą zawierana jest umowa (średnio od 30 do 60 min.).
Ponadto istotne jest też, że Umowa nie jest aktywna od razu, gdyż zgodnie z przepisami ustawy z dnia 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, bank ma obowiązek wobec każdego Klienta zastosować środki bezpieczeństwa finansowego zdefiniowane w Ustawie i dokonuje jeszcze jego weryfikacji oraz oceny.
Umowa wchodzi zatem w życie w przypadku pozytywnej weryfikacji Klienta firmowego przez bank, niezwłocznie po wykonaniu środków bezpieczeństwa finansowego, nie później jednak niż w terminie 30 Dni Roboczych od dnia zawarcia Umowy.
Jeśli okazałoby się, że przy zawieraniu Umowy nie zostały przedłożone wszystkie dokumenty lub informacje niezbędne do przeprowadzenia przez bank obowiązku wskazanego w Ustawie, bank w ww. terminie wzywa Klienta firmowego do przestawienia brakujących dokumentów lub informacji. Wówczas ww. termin 30 Dni Roboczych na dokonanie weryfikacji przez bank biegnie od czasu wpłynięcia do banku wszystkich dokumentów lub informacji, o których przedstawienie poproszono Klienta firmowego.
W przypadku negatywnego wyniku weryfikacji Klienta firmowego przez bank Umowa nie wchodzi w życie, o czym bank informuje Klienta firmowego w ww. terminie.
Niedostarczenie z kolei przez Klienta firmowego w terminie 50 Dni Roboczych od podpisania Umowy dokumentów lub informacji wskazanych w komunikacji i niezbędnych do wykonania obowiązku wskazanego w Ustawie powoduje, że Umowa automatycznie wygasa.
Zgodnie z aktualną ofertą banku dla jednego Klienta firmowego udostępniany jest jeden Rachunek bieżący w PLN, wiele Rachunków pomocniczych w walutach udostępnianych przez bank (obecnie - PLN, EUR, USD, GPB, CHF, AUD, BGN, CAD, CNY, CZK, DKK, HUF, JPY, NOK, RON, RSD, SEK, ZAR) oraz po jednym Rachunku-pomocniczo-lokacyjnym w walucie PLN, EUR, USD (z wyjątkiem oferty dla non-profit, gdzie udostępniany jest tylko jeden ten typ Rachunku w PLN).
Klient firmowy może zmienić Plan Taryfowy na inny będący w ofercie, podpisując w placówce banku aneks do Umowy. Zaleca się kontakt i umówienie spotkania ze swoim Opiekunem. Dokumenty podpisują osoby reprezentujące, zgodnie z umocowaniem.
Klient firmowy do swoich Rachunków może wydać dowolną liczbę i rodzajów kart, zgodnie z ofertą. Jedynym ograniczeniem jest to, że do jednego danego rachunku firmowego ta sama osoba może mieć jedną kartę danego rodzaju oraz do danego rodzaju konta można wydać określone rodzaje kart. Ponadto karta może być wydana dla dowolnie wskazanej osoby przez Klienta firmowego (reprezentant, czy pełnomocnik ogólny) lub innej (w praktyce oznacza to, że taka osoba zostaje uprawniona do korzystania z Rachunku wyłącznie za pośrednictwem karty w granicach ustalonych limitów przez Klienta firmowego).
Obecnie w ofercie są dostępne następujące rodzaje kart płatniczych do Rachunków:
Posiadana przez Klienta firmowego oferta planu ujętego w Taryfach dla Klientów Biznesowych (Mikroprzedsiębiorstw) może obejmować licznik bezpłatnych przelewów. Licznik taki obejmuje łączną liczbę przelewów krajowych do innego banku w kraju w walucie PLN (zwykły elixir lub split payment) oraz SEPA (w tym SEPA przyśpieszony), zleconych w bankowości internetowej lub mobilnej oraz zaksięgowanych, jako pierwsze na Rachunkach bieżących oraz pomocniczych w danym miesiącu rozliczeniowym.
Nowy, pełny licznik bezpłatnych przelewów udostępniany jest Klientowi firmowemu automatycznie, co miesiąc, najpóźniej 2-go Dnia Roboczego danego miesiąca kalendarzowego. Przez miesiąc rozliczeniowy rozumie się czas liczony od Dnia Roboczego miesiąca kalendarzowego, w którym udostępniany jest nowy licznik przelewów do ostatniego Dnia Roboczego, w którym udostępniany jest kolejny nowy licznik przelewów.
Powyższe oznacza, że z tego licznika wyłączone są:
Pełnomocnictwo Klienta firmowego powinno być sporządzone w formie pisemnej w obecności pracownika Banku, elektronicznie z Podpisem Elektronicznym, bądź sporządzone/poświadczone notarialnie. Pełnomocnictwo ustanawiane/podpisywane jest przez osoby reprezentujące Klienta firmowego. Pełnomocnik do Rachunku zobowiązany jest podać bankowi swoje dane i ustanowić wzór podpisu.
Odwołanie Pełnomocnictwa przez Klienta firmowego lub zrzeczenie się pełnomocnictwa przez Pełnomocnika staje się skuteczne w stosunku do banku niezwłocznie po jego doręczeniu do placówki banku.
Wniosek powinien zawierać niezbędne i jednoznaczne dane dla banku do ustanowienia lub odwołania pełnomocnika.
Pełnomocnik to osoba uprawniona przez Klienta firmowego (poza osobami reprezentującymi Klienta firmowego) do działania w jego imieniu w zakresie wskazanym w Pełnomocnictwie lub Wniosku. Klient firmowy może ustanowić do Rachunku - ów wielu Pełnomocników.
W zależności od zakresu, jakie obejmuje pełnomocnictwo przepisy prawa cywilnego przewidują zasadniczo trzy ich rodzaje: ogólne, do czynności prawnych określonego rodzaju oraz do poszczególnej czynności.
Pełnomocnictwo ogólne to najszersze dopuszczalne w polskim systemie prawnym pełnomocnictwo, które obejmuje umocowanie do dokonywania czynności zwykłego zarządu. Nie obowiązuje z góry ustalony katalog czynności, które mogą być uznane za czynność zwykłego zarządu.
Czynności przekraczające zwykły zarząd to czynności o większym ciężarze gatunkowym, w związku z czym wymagają udzielenia pełnomocnictwa rodzajowego lub pełnomocnictwa do poszczególnej czynności.
Pełnomocnictwo rodzajowe powinno wskazywać rodzaj oraz przedmiot czynności, do których umocowany jest pełnomocnik (np. umocowanie do wypłaty środków pieniężnych z rachunku do kwoty maksymalnie 1000 złotych).
Udzielenie pełnomocnictwa szczególnego (do poszczególnej czynności) jest wymagane do dokonania konkretnej czynności prawnej (np. pełnomocnictwo do złożenia wniosku o wydanie karty debetowej do rachunku).
Zakres pełnomocnictwa należy oceniać w każdym przypadku indywidualnie na podstawie treści udzielonego Pełnomocnictwa.
Klient firmowy może zaktualizować dane, podpisując w placówce banku stosowne dokumenty, zależnie do zmiany. Zaleca się kontakt i umówienie spotkania ze swoim Opiekunem. Dokumenty podpisują osoby reprezentujące, zgodnie z umocowaniem oraz zależnie od zmiany mogą być niezbędne dodatkowe dokumenty prawno-rejestrowe.
Klient firmowy może zamknąć rachunek firmowy odwiedzając dowolną placówkę banku i podpisując dyspozycję wypowiedzenia Umowy. Okres wypowiedzenia wynosi miesiąc. Dokument podpisują osoby reprezentujące, zgodnie z umocowaniem. Ponadto rozwiązanie umowy o ostatni rachunek bieżący powoduje, iż inne zawarte produkty w ramach Umowy zostaną zamknięte np. rachunki pomocnicze, bankowość internetowa, karty.
W przypadku, gdy na dzień zamknięcia rachunku:
Klient firmowy do dnia upływu okresu wypowiedzenia Umowy (dnia, kiedy przypadnie zamknięcie Rachunków) powinien pamiętać o:
Teraz masz także możliwość rezerwacji spotkania z Doradcą na konkretną godzinę.
Umów się na wygodny dla Ciebie termin i oszczędzaj swój czas!
+48 500 970 345
Infolinia czynna 24/7
(Koszt połączenia wg stawki operatora)
*Z wyłączeniem przelewów natychmiastowych i SORBNET.
Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny oraz nie stanowi oferty w rozumieniu Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny.