Przejdź do strony głównej Otwiera się w nowym oknie.
Przerwa w dostępie do systemów bankowości internetowej
Szanowni Państwo, 22 maja 2020 r. o g. 20:30 system bankowości internetowej Pl@net zostanie wyłączony.
Klienci indywidualni Banku będą obsługiwani w jednym systemie bankowości internetowej - GOonline. Biznes Pl@net pozostanie bez zmian jako system do obsługi Klientów firmowych.
W związku z pracami serwisowymi związanymi z tą zmianą nastąpi przerwa w dostępie do niektórych systemów i usług:
22.05.2020 r. (piątek) od godz. 20:30 do 23.05.2020 r. (sobota) godz. 12:00 - bankowość internetowa BiznesPl@net będzie niedostępna, natomiast aplikacje GOonline Biznes oraz MobileBiznes Pl@net będą działały bez zmian.
22.05.2020 r. (piątek) od godz. 21:00 do 23.05.2020 r. (sobota) godz. 12:00 - płatności w sklepach internetowych oraz BLIK będą niedostępne.
23.05.2020 r. (sobota) od godz. 2:30 do godz. 12:00 - bankowość internetowa GOonline i aplikacja GOmobile będą niedostępne.
Jednocześnie zapewniamy, że operacje kartowe i dostęp do bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń.
Przepraszamy za utrudnienia. BNP Paribas Bank Polska S.A.
English version
Dear User, Please be informed that service Pl@net will be switched off on Friday 22.05.2020. Please use GOonline banking service.
Online and BLIK payments will not be available from 9:00 p.m. on 22.05.2020 (Friday) until 12:00 a.m. on 23.05.2020 (Saturday).
Internet banking services BiznesPl@net and Optima will not be available from 8:30 p.m. on 22.05.2020 (Friday) until 12:00 a.m. on 23.05.2020 (Saturday).
You may expect temporary problems with GOonline and GOmobile services due to scheduled maintenance activities from 2:30 a.m. on 23.05.2020 (Saturday) until 12:00 a.m on 24.05.2020 (Sunday).
We apologize for any inconveniences. BNP Paribas Bank Polska S.A.