Bank zmieniającego się świata
 
 

Jak pobrać aplikację GOmobile na telefon

Pobranie aplikacji GOmobile jest szybkie i proste.
Możesz pobrać ją na urządzenia z systemami: Android (w wersji 6.0 i nowszych) oraz  iOS (w wersji 14 i nowszych).

 

logo aplikacji gomobile

 

PIERWSZY KONTAKT Z APLIKACJĄ

Jak zacząć korzystać z GOmobile?

Aktywacja aplikacji

 

Jeśli nie jesteś klientem banku kliknij tutaj.

Jeśli już klientem banku kliknij Aktywuj aplikację i następnie:

1. Wybierz, jakie dane chcesz użyć do logowania. Jeśli nie masz dostępu do bankowości internetowej, nie znasz lub nie pamiętasz loginu, możesz aktywować aplikację podając numer PESEL lub numer paszportu. Aby skorzystać z tej opcji, kliknij Inna metoda identyfikacji. 

2. Wprowadź swój identyfikator i kliknij Dalej.

3. Wpisz nazwisko panieńskie matki, a następnie Dalej.

4. Otrzymasz wiadomość SMS z kodem do aktywacji aplikacji - wpisz go w odpowiednim polu.

5. Ustal własny PIN w aplikacji. Będziesz używać go do logowania.

6. Po ustaleniu własnego PINu instrukacja aplikacji przeprowadzi Cię przez pierwsze logowanie i aktywację usług dodatkowych.

Najczęściej zadawane pytania

  • Aplikację GOmobile możesz zainstalować na telefonach komórkowych z systemem Android (w wersji 6.0 i nowszych) i iOS (w wersji 15.0 i nowszych).

  • Nie. Aplikacja GOmobile została przygotowana wyłącznie dla telefonów komórkowych.
    Za pomocą przeglądarki możesz natomiast skorzystać z bankowości internetowej GOonline.

  • Aplikację GOmobile możesz pobrać na swój telefon komórkowy tylko ze sklepów App Store i Google Play.

    App Store to internetowy sklep Apple Inc. z aplikacjami dla urządzeń iPhone, które korzystają z systemu operacyjnego iOS.

    Google Play to internetowy sklep Google z muzyką, filmami, e-bookami oraz aplikacjami przeznaczonymi na urządzenia mobilne, które korzystają z systemu operacyjnego Android.

  • Przed zalogowaniem do aplikacji możesz:

    • sprawdzić saldo rachunku (możesz wybrać, czy chcesz, żebyśmy prezentowali saldo kwotowo czy procentowo),
    • zrobić przelew do 5 wybranych zaufanych i ulubionych odbiorców,
    • płacić BLIKIEM,
    • kupować bilety komunikacji miejskieji płacić za parkowanie,
    • znaleźć najbliższy bankomat lub placówkę,
    • sprawdzić kursy walut,
    • zmienić język aplikacji.
  • Pobranie i korzystanie z aplikacji GOmobile jest bezpłatne. Należy jednak pamiętać, że podczas pobierania aplikacja nawiązuje połączenie z Internetem. Sprawdź, jakie opłaty nalicza operator Twojej sieci komórkowej za transmisję danych.

  • W bankowości internetowej możesz samodzielnie sprawdzić, na jakich urządzeniach masz aktywną aplikację GOmobile.

    Po zalogowaniu do GOonline przejdź do sekcji Profil osobisty, a następnie: Ustawienia -> Moje urządzenia i kanały dostępu -> Zapamiętane urządzenia mobilne.

    Możesz także skontaktować się z  infolinią lub oddziałem.

  • Możesz:

    • skorzystać z opcji Dezaktywacja w aplikacji GOmobile – na ekranie startowym aplikacji kliknij menu kontekstowe (3 kropeczki w prawym górnym rogu), a następnie Dezaktywacja,
    • usunąć zaufane urządzenie w GOonline – po zalogowaniu do bankowości internetowej przejdź do sekcji Profil osobisty, a następnie: Ustawienia -> Moje urządzenia i kanały dostępu -> Zapamiętane urządzenia mobilne
  • Aplikację GOmobile możesz zainstalować tylko na telefonie z systemem Android i iOS.

    Jeśli chcesz mieć dostęp do swojego konta i innych produktów na tablecie, możesz skorzystać z bankowości internetowej GOonline.

  • Jeżeli podczas prób zalogowania pięć razy z rzędu podasz nieprawidłowy kod PIN, dostęp do kanału mobilnego zostanie zablokowany. Jest to zabezpieczenie przed próbą odgadnięcia kodu PIN przez osobę nieuprawnioną.
    Dostęp do bankowości mobilnej możesz odblokować w GOonline (Profil osobisty -> Ustawienia -> Moje urządzenia i kanały dostępu -> Kanał mobilny -> Odblokuj), przez infolinię lub w oddziale.

  • Ograniczenia w dostępie do bankowości mobilnej i internetowej

    Sytuacja polityczna wielu krajów jest niestabilna, co skutkuje wprowadzaniem środków ograniczających w postaci sankcji międzynarodowych. Ograniczenia te mogą prowadzić także do utrudnień w swobodnym korzystaniu z naszej bankowości elektronicznej. Dla wspólnego bezpieczeństwa i z troski o Państwa transakcje oraz powierzone nam środki, od 31 sierpnia 2023 r., dostęp do Elektronicznych Kanałów Dostępu Banku (bankowości internetowej, mobilnej) możemy ograniczyć, jeżeli próba logowania nastąpi z krajów lub obszarów objętych sankcjami. Ograniczenie dotyczy także urządzeń, których numer jest przypisany do jednego z następujących krajów:

    Kuba;

    Iran;

    Korea Północna;

    Syria.

  • Pobierz aplikację GOmobile wydaną przez BNP Paribas Bank Polska ze sklepu Google Play lub App Store i następnie:

    • podaj swój login do bankowości internetowej i nazwisko panieńskie matki. Jeśli nie pamiętasz loginu możesz użyć numeru PESEL lub numeru paszportu,
    • wprowadź kod otrzymany w wiadomości SMS,
    • ustaw kod PIN, który będzie używany do logowania i autoryzacji operacji w aplikacji,
    • zaloguj się przy pomocy zdefiniowanego PINu , aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji aplikacji. Kod PIN, posłuży do kolejnych logowań do aplikacji oraz do autoryzacji operacji.

    Podczas aktywacji aplikacji możesz dodatkowo włączyć logowanie i autoryzację operacji odciskiem palca lub – na telefonie z systemem iOS – także za pomocą Face ID. Tę opcje znajdziesz też w ustawieniach aplikacji.