Bank zmieniającego się świata
 
 

Ustawienia aplikacji GOmobile

Ekran przed zalogowaniem

W GOmobile możesz sprawdzić swój stan konta lub wykonywać przelewy do zaufanych odbiorców jeszcze przed zalogowaniem się do aplikacji.

Korzystaj z wyszukiwarki oddziałów Banku BNP Paribas, sprawdzaj kursy walut i odkryj inne opcje menu kontekstowego (3 kropki).

Ekran startowy

Na pierwszym ekranie, który widzisz po zalogowaniu do aplikacji znajdziesz najważniejsze informacje o swoich produktach.

Możesz dostosować ekran startowy do swoich potrzeb i dodać funkcje, które chcesz mieć pod ręką.

Ustawienia BLIK

BLIK umożliwia płatności w internecie, w sklepach oznaczonych logo BLIK, przelewy na telefon oraz wypłaty i wpłaty gotówki. Więcej szczegółów dotyczących BLIK znajdziesz tutaj.

Po każdej aktywacji aplikacji, jeśli chcesz korzystać z BLIKA, musisz włączyć usługę na danym telefonie.

1

Zaloguj się do aplikacji GOmobile

Zaloguj się do aplikacji GOmobile

Na górnym pasku kliknij Profil, następnie Ogólne.
Wybierz Ustawienia BLIK


2

aktywuj opcję Płatności BLIK

Kliknij Płatności BLIK

Jeżeli usługa BLIK nie została wcześniej aktywowana zobaczysz ekran aktywacji.
W pierwszym polu wybierz rachunek do transakcji BLIK, kolejno zdecyduj czy chcesz korzystać również z szybkich płatności w sklepach stacjonarnych do 100 zł bez logowania, a następnie zaakceptuj Regulamin usługi BLIK oraz zgodę na otrzymywanie przelewów BLIK do BNP Paribas Bank Polska S.A. i powiazanie numeru telefonu z usługą. Kliknij DALEJ aby aktywować.

3

Wygląd

Włączenie opcji Szybkie płatności w aplikacji GOmobile umożliwia płatność za zakupy do 100 zł w sklepach stacjonarnych, bez konieczności logowania się i podawania PIN.

Wykonanie transakcji BLIK oraz jej potwierdzanie będzie możliwe na ekranie telefonu przed zalogowaniem do aplikacji GOmobile.

1

Zaloguj się do aplikacji GOmobile

Zaloguj się do aplikacji GOmobile

Na górnym pasku kliknij Profil, następnie Ogólne.
Wybierz Ustawienia BLIK

2

Kliknij Płatności BLIK

Kliknij Płatności BLIK
Włącz Szybkie płatności
i kliknij ZAPISZ

3

Wygląd

Rejestracja numeru telefonu jest wymagana jedynie do odbierania przelewów na telefon. Nie musisz zarejestrować własnego numeru telefonu aby wykonać przelew na telefon.

1

Zaloguj się do aplikacji GOmobile

Zaloguj się do aplikacji GOmobile

Na górnym pasku kliknij Profil, następnie Ogólne.
Wybierz Ustawienia BLIK

2

aktywuj opcję przelewy na telefon

Kliknij Przelewy na telefon
i wybierz Zarejestruj numer telefonu

Przeczytaj i zaakceptuj regulamin usługi BLIK. Potwierdź chęć otrzymywania przelewów BLIK.
Kliknij ZAREJESTRUJ.
Autoryzuj otrzymanym kodem SMS - kliknij ZATWIERDŹ.

3

Wygląd

Zgody marketingowe

Możesz decydować, czy chcesz, by bank kontaktował się z Tobą, żeby przedstawić Ci oferty.
Możesz wybrać:

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych drogą elektroniczną umożliwia bankowi przesyłanie ofert e-mailem i SMS-em.

Aby wyrazić zgodę:

1

Zaloguj się do aplikacji GOmobile

Zaloguj się do aplikacji GOmobile

Na górnym pasku kliknij Profil, następnie Personalizacja.
Wybierz Zgody marketingowe

2

Kontakt drogą elektroniczną w celu marketingowym

Zaznacz Kontakt drogą elektroniczną w celu marketingowym

Powyższą zgodę możesz wyrazić oraz w każdym momencie ją odwołać.

Z pełną treścią zgody możesz zapoznać się w aplikacji na wskazanym obok ekranie po naciśnięciu Rozwiń.

3

Wygląd

Zgoda na kontakt telefoniczny w celach marketingowych umożliwia bankowi skontaktowanie sie telefoniczne by przedstawić ofertę.

Aby wyrazić zgodę:

1

Zaloguj się do aplikacji GOmobile

Zaloguj się do aplikacji GOmobile

Na górnym pasku kliknij Profil, następnie Personalizacja.
Wybierz Zgody marketingowe

2

Kontakt telefoniczny

Zaznacz Kontakt telefoniczny w celu marketingowym

Powyższą zgodę możesz wyrazić oraz w każdym momencie ją odwołać.

Z pełną treścią zgody możesz zapoznać się w aplikacji na wskazanym obok ekranie po naciśnięciu Rozwiń.

3

Wygląd

Sprzeciw na przetwarzanie danych osobowych, w tym profilowanie zgodnie z art.22 ust.1 RODO.

Aby wyrazić sprzeciw:

1

Zaloguj się do aplikacji GOmobile

Zaloguj się do aplikacji GOmobile

Na górnym pasku kliknij Profil, następnie Personalizacja.
Wybierz Zgody marketingowe

2

Sprzeciw

Zaznacz Sprzeciw na przetwarzanie danych osobowych.

Po wciśnięciu (i) obok słowa Sprzeciw wyjaśniamy, że sprzeciw oznacza również wycofanie wszystkich zgód marketingowych (na kontakt drogą elektroniczną i telefoniczną).

3

Wygląd