Ustawienia aplikacji GOmobile
Ekran przed zalogowaniem
W GOmobile możesz sprawdzić swój stan konta lub wykonywać przelewy do zaufanych odbiorców jeszcze przed zalogowaniem się do aplikacji.
Korzystaj z wyszukiwarki oddziałów Banku BNP Paribas, sprawdzaj kursy walut i odkryj inne opcje menu kontekstowego (3 kropki).
Ekran startowy
Na pierwszym ekranie, który widzisz po zalogowaniu do aplikacji znajdziesz najważniejsze informacje o swoich produktach.
Możesz dostosować ekran startowy do swoich potrzeb i dodać funkcje, które chcesz mieć pod ręką.
Ustawienia BLIK
BLIK umożliwia płatności w internecie, w sklepach oznaczonych logo BLIK, przelewy na telefon oraz wypłaty i wpłaty gotówki. Więcej szczegółów dotyczących BLIK znajdziesz tutaj.
Po każdej aktywacji aplikacji, jeśli chcesz korzystać z BLIKA, musisz włączyć usługę na danym telefonie.
Zaloguj się do aplikacji GOmobile
Zaloguj się do aplikacji GOmobile
Na górnym pasku kliknij Profil, następnie Ogólne.
Wybierz Ustawienia BLIK
aktywuj opcję Płatności BLIK
Kliknij Płatności BLIK
Jeżeli usługa BLIK nie została wcześniej aktywowana zobaczysz ekran aktywacji.
W pierwszym polu wybierz rachunek do transakcji BLIK, kolejno zdecyduj czy chcesz korzystać również z szybkich płatności w sklepach stacjonarnych do 100 zł bez logowania, a następnie zaakceptuj Regulamin usługi BLIK oraz zgodę na otrzymywanie przelewów BLIK do BNP Paribas Bank Polska S.A. i powiazanie numeru telefonu z usługą. Kliknij DALEJ aby aktywować.
Wygląd
Włączenie opcji Szybkie płatności w aplikacji GOmobile umożliwia płatność za zakupy do 100 zł w sklepach stacjonarnych, bez konieczności logowania się i podawania PIN.
Wykonanie transakcji BLIK oraz jej potwierdzanie będzie możliwe na ekranie telefonu przed zalogowaniem do aplikacji GOmobile.
Zaloguj się do aplikacji GOmobile
Zaloguj się do aplikacji GOmobile
Na górnym pasku kliknij Profil, następnie Ogólne.
Wybierz Ustawienia BLIK
Kliknij Płatności BLIK
Kliknij Płatności BLIK
Włącz Szybkie płatności
i kliknij ZAPISZ
Wygląd
Rejestracja numeru telefonu jest wymagana jedynie do odbierania przelewów na telefon. Nie musisz zarejestrować własnego numeru telefonu aby wykonać przelew na telefon.
Zaloguj się do aplikacji GOmobile
Zaloguj się do aplikacji GOmobile
Na górnym pasku kliknij Profil, następnie Ogólne.
Wybierz Ustawienia BLIK
aktywuj opcję przelewy na telefon
Kliknij Przelewy na telefon
i wybierz Zarejestruj numer telefonu
Przeczytaj i zaakceptuj regulamin usługi BLIK. Potwierdź chęć otrzymywania przelewów BLIK.
Kliknij ZAREJESTRUJ.
Autoryzuj otrzymanym kodem SMS - kliknij ZATWIERDŹ.
Wygląd
Zgody marketingowe
Możesz decydować, czy chcesz, by bank kontaktował się z Tobą, żeby przedstawić Ci oferty.
Możesz wybrać:
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych drogą elektroniczną umożliwia bankowi przesyłanie ofert e-mailem i SMS-em.
Aby wyrazić zgodę:
Zaloguj się do aplikacji GOmobile
Zaloguj się do aplikacji GOmobile
Na górnym pasku kliknij Profil, następnie Personalizacja.
Wybierz Zgody marketingowe
Kontakt drogą elektroniczną w celu marketingowym
Zaznacz Kontakt drogą elektroniczną w celu marketingowym
Powyższą zgodę możesz wyrazić oraz w każdym momencie ją odwołać.
Z pełną treścią zgody możesz zapoznać się w aplikacji na wskazanym obok ekranie po naciśnięciu Rozwiń.
Wygląd
Zgoda na kontakt telefoniczny w celach marketingowych umożliwia bankowi skontaktowanie sie telefoniczne by przedstawić ofertę.
Aby wyrazić zgodę:
Zaloguj się do aplikacji GOmobile
Zaloguj się do aplikacji GOmobile
Na górnym pasku kliknij Profil, następnie Personalizacja.
Wybierz Zgody marketingowe
Kontakt telefoniczny
Zaznacz Kontakt telefoniczny w celu marketingowym
Powyższą zgodę możesz wyrazić oraz w każdym momencie ją odwołać.
Z pełną treścią zgody możesz zapoznać się w aplikacji na wskazanym obok ekranie po naciśnięciu Rozwiń.
Wygląd
Sprzeciw na przetwarzanie danych osobowych, w tym profilowanie zgodnie z art.22 ust.1 RODO.
Aby wyrazić sprzeciw:
Zaloguj się do aplikacji GOmobile
Zaloguj się do aplikacji GOmobile
Na górnym pasku kliknij Profil, następnie Personalizacja.
Wybierz Zgody marketingowe
Sprzeciw
Zaznacz Sprzeciw na przetwarzanie danych osobowych.
Po wciśnięciu (i) obok słowa Sprzeciw wyjaśniamy, że sprzeciw oznacza również wycofanie wszystkich zgód marketingowych (na kontakt drogą elektroniczną i telefoniczną).