Bank zmieniającego się świata
 
 

Bilety komunikacji miejskiej
kupuj w aplikacji GOmobile

 

  • bilety zawsze pod ręką 24/7,
  • dostępne dla Ciebie i osób z Tobą podróżujacych,
  • zapłacisz tyle samo, ile w biletomacie czy kiosku.

Bilety komunikacji miejskiej w telefonie

Aby kupić lub przedłużyć bilet komunikacji miejskiej musisz mieć połączenie z Internetem. Usługa jest dostępna w wybranych miastach w Polsce1.

Jak kupić bilet w aplikacji GOmobile

Bilety komunikacji miejskiej możesz kupować z ekranu przed zalogowaniem oraz po zalogowaniu z ekranu startowego i w sekcji Usługi

1

Kliknij w Miasto i ustal swoją lokalizację

Wybierz usługodawcę moBILET.
Zobaczysz dostępne rodzaje biletów w Twoim mieście.

2

Wybierz rodzaj biletu oraz liczbę sztuk

Możesz dodać wybrany rodzaj biletu do ulubionych, by mieć go pod reką przy następnym zakupie.

3

Potwierdź zakup i skasuj bilet

Podczas kontroli, pokaż ekran telefonu z ważnym biletem kontrolerowi

Jeśli pierwszy raz kupujesz bilet komunikacji miejskiej w aplikacji, musisz zaakceptować regulamin usługi GOcity. Po wybraniu rodzaju biletu i kliknięciu Kupuję i płacę, zobaczysz regulamin. Zapoznaj się z nim, zaznacz checkbox i kliknij Akceptuję. Potwierdź operację kodem PIN.
Wrócisz na ekran wyboru biletu, potwierdź wybór i zatwierdź operację.

Jak ustawić zakup biletów komunikacji miejskiej na ekranie startowym

Zaloguj się do aplikacji GOmobile. Pod sekcją Finanse znajdziesz skróty do wybranych usług/funkcji w aplikacji w postaci kolorowych kółek.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

  • Kasowanie biletów zależy od miasta, w którym korzystasz z przejazdów.

    W większości miast bilet zakupiony w aplikacji jest od razu aktywny i nie musisz go kasować.

    Wyjątkiem są bilety ZTM Warszawa oraz Metropolia GZM na Śląsku, które wymagają zeskanowania kodu QR.

  • W aplikacji GOmobile Banku BNP Paribas możesz kupić bilety na komunikację miejską w wybranych miastach.

    Dostępne rodzaje biletów zależą od miasta, z którego korzystasz. Obecnie w aplikacji kupisz m.in.:

    • bilety jednorazowe (normalne i ulgowe),
    • bilety krótkoterminowe (np. dobowe, 3-dniowe),
    • bilety długoterminowe (np. miesięczne, kwartalne),
    • bilety na strefy,
    • bilety na linie.

    Dokładną listę dostępnych biletów w Twoim mieście sprawdzisz po uruchomieniu aplikacji GOmobile i wybraniu opcji "Bilety". Pamiętaj, że do zakupu biletów w aplikacji GOmobile potrzebne jest konto osobiste w Banku BNP Paribas.

  • Tak. Jeżeli podróżujesz z innymi osobami, możesz opłacić dla nich przejazd, zmieniając liczbę biletów i klikając „Skasuj bilet”. W razie kontroli okaż wszystkie skasowane bilety.

    • w warszawskim metrze - przed bramkami biletowymi i przy windach, przed wejściem do strefy biletowej. Bramkę do metra otwierasz kodem QR ze swojego biletu w aplikacji.
    • wewnątrz autobusu, tramwaju i pociągu SKM, KM i WKD - przy wejściu w widocznym miejscu.
  • Nie można kupić biletu do wykorzystania na później. Zakupione bilety komunikacji miejskiej są aktywne/skasowane od momentu zakupu.
    Wyjątkiem jest ZTM Warszawa i okolice.

  • Podczas zakupu biletu odznacz „dodaj do ulubionych” lub oznacz wybrany bilet gwiazdką.

  • Nie trzeba zasilać portmonetki. Środki za zakup biletów komunikacji miejskiej zostaną pobrane z Twojego rachunku bankowego.

  • Podczas kontroli pokaż na ekranie aktywny bilet zakupiony w aplikacji. Nie musisz logować się do GOmobile ani przekazywać telefonu do ręki kontrolerowi. Bilety do kontroli są dostępne przed zalogowaniem.

  • Pełną listę archiwalnych biletów sprawdzisz w „Historii zamówień” w usłudze GOcity.
    Po zalogowaniu do aplikacji wejdź w Profil > Ogólne > Usługi GOcity > Profil > Historia zamówień.

  • W celu złożenia reklamacji związanej z działaniem usługi Bilety Komunikacji Miejskiej po zalogowaniu do aplikacji wejdź w Profil > Ogólne > Usługi GOcity > Profil > Reklamacje.
    Należy opisać szczegółowo zaistniały problem w mailu i wysłać na adres:reklamacja_klienta@finanteq.com.

  • Brak możliwości zakupu biletu w aplikacji GOmobile nie zwalnia z obowiązku posiadania ważnego biletu na przejazd. Trzeba wówczas zakupić bilet tradycyjny.

  • W aplikacji występują ograniczenia czasowe na zakup biletu, które wynikają z wymogów poszczególnych przewoźników.

DOKUMENTY

 
Regulamin usługi GOcity

Korzystaj z innych usług w aplikacji

Dostawcą usługi moBILET Komunikacja jest Mobile Traffic DATA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu na podstawie Regulaminu Systemu moBILET. Najczęstsze pytania i odpowiedzi dostepne na stronie usługodawcy: https://www.mobilet.pl/?page_id=12

Za zakup biletów w aplikacji GOmobile Klient nie ponosi dodatkowych kosztów oprócz wartości zakupionego biletu. BNP Paribas Bank Polska S.A. nie ponosi odpowiedzialności za usługi świadczone przez Mobile Traffic DATA Sp. z o.o.

1 Pełna lista miast dostępna jest na stronie: http://www.mobilet.pl/?page_id=10

Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.