Bilety komunikacji miejskiej
kupuj w aplikacji GOmobile
- bilety zawsze pod ręką 24/7,
- dostępne dla Ciebie i osób z Tobą podróżujacych,
- zapłacisz tyle samo, ile w biletomacie czy kiosku.
Aby kupić lub przedłużyć bilet komunikacji miejskiej musisz mieć połączenie z Internetem. Usługa jest dostępna w wybranych miastach w Polsce1.
Bilety komunikacji miejskiej możesz kupować z ekranu przed zalogowaniem oraz po zalogowaniu z ekranu startowego i w sekcji Usługi
Ekran
przed zalogowaniem
Ekran startowy
po zalogowaniu
Sekcja Usługi > Bilety
po zalogowaniu
Wybierz usługodawcę moBILET.
Zobaczysz dostępne rodzaje biletów w Twoim mieście.
Możesz dodać wybrany rodzaj biletu do ulubionych, by mieć go pod reką przy następnym zakupie.
Podczas kontroli, pokaż ekran telefonu z ważnym biletem kontrolerowi
Jeśli pierwszy raz kupujesz bilet komunikacji miejskiej w aplikacji, musisz zaakceptować regulamin usługi GOcity. Po wybraniu rodzaju biletu i kliknięciu Kupuję i płacę, zobaczysz regulamin. Zapoznaj się z nim, zaznacz checkbox i kliknij Akceptuję. Potwierdź operację kodem PIN.
Wrócisz na ekran wyboru biletu,
potwierdź wybór i zatwierdź operację.
Zaloguj się do aplikacji GOmobile. Pod sekcją Finanse znajdziesz skróty do wybranych usług/funkcji w aplikacji w postaci kolorowych kółek.
Na ekranie startowym przewiń w lewo okrągłe ikonki, aż zobaczysz |
W zakładce Personalizuj przewiń na dół do sekcji Ukryte na ekranie startowym Kliknij w Bilety . |
Ikonki na ekranie startowym możesz dowolnie konfigurować, by mieć zawsze co potrzebujesz dostępne na jeden klik. |
Kasowanie biletów zależy od miasta, w którym korzystasz z przejazdów.
W większości miast bilet zakupiony w aplikacji jest od razu aktywny i nie musisz go kasować.
Wyjątkiem są bilety ZTM Warszawa oraz Metropolia GZM na Śląsku, które wymagają zeskanowania kodu QR.
W aplikacji GOmobile Banku BNP Paribas możesz kupić bilety na komunikację miejską w wybranych miastach.
Dostępne rodzaje biletów zależą od miasta, z którego korzystasz. Obecnie w aplikacji kupisz m.in.:
Dokładną listę dostępnych biletów w Twoim mieście sprawdzisz po uruchomieniu aplikacji GOmobile i wybraniu opcji "Bilety". Pamiętaj, że do zakupu biletów w aplikacji GOmobile potrzebne jest konto osobiste w Banku BNP Paribas.
Tak. Jeżeli podróżujesz z innymi osobami, możesz opłacić dla nich przejazd, zmieniając liczbę biletów i klikając „Skasuj bilet”. W razie kontroli okaż wszystkie skasowane bilety.
Nie można kupić biletu do wykorzystania na później. Zakupione bilety komunikacji miejskiej są aktywne/skasowane od momentu zakupu.
Wyjątkiem jest ZTM Warszawa i okolice.
Podczas zakupu biletu odznacz „dodaj do ulubionych” lub oznacz wybrany bilet gwiazdką.
Nie trzeba zasilać portmonetki. Środki za zakup biletów komunikacji miejskiej zostaną pobrane z Twojego rachunku bankowego.
Podczas kontroli pokaż na ekranie aktywny bilet zakupiony w aplikacji. Nie musisz logować się do GOmobile ani przekazywać telefonu do ręki kontrolerowi. Bilety do kontroli są dostępne przed zalogowaniem.
Pełną listę archiwalnych biletów sprawdzisz w „Historii zamówień” w usłudze GOcity.
Po zalogowaniu do aplikacji wejdź w Profil > Ogólne > Usługi GOcity > Profil > Historia zamówień.
W celu złożenia reklamacji związanej z działaniem usługi Bilety Komunikacji Miejskiej po zalogowaniu do aplikacji wejdź w Profil > Ogólne > Usługi GOcity > Profil > Reklamacje.
Należy opisać szczegółowo zaistniały problem w mailu i wysłać na adres:reklamacja_klienta@finanteq.com.
Brak możliwości zakupu biletu w aplikacji GOmobile nie zwalnia z obowiązku posiadania ważnego biletu na przejazd. Trzeba wówczas zakupić bilet tradycyjny.
W aplikacji występują ograniczenia czasowe na zakup biletu, które wynikają z wymogów poszczególnych przewoźników.
Dostawcą usługi moBILET Komunikacja jest Mobile Traffic DATA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu na podstawie Regulaminu Systemu moBILET. Najczęstsze pytania i odpowiedzi dostepne na stronie usługodawcy: https://www.mobilet.pl/?page_id=12
Za zakup biletów w aplikacji GOmobile Klient nie ponosi dodatkowych kosztów oprócz wartości zakupionego biletu. BNP Paribas Bank Polska S.A. nie ponosi odpowiedzialności za usługi świadczone przez Mobile Traffic DATA Sp. z o.o.
1 Pełna lista miast dostępna jest na stronie: http://www.mobilet.pl/?page_id=10
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.