Konto Otwarte na Biznes
Dzięki usłudze BLIK dostępnej w aplikacji GOmobile wygodnie i bezpiecznie dokonasz transakcji w sklepach tradycyjnych i internetowych oraz wypłacisz pieniądze z bankomatów. Bez portfela przy sobie. Dowiedz się więcej
Jak zacząć korzystać z GOmobile?
Pobierz aplikację GOmobile wydaną przez BNP Paribas Bank Polska ze sklepu Google Play lub App Store i następnie:
• podaj swój login do bankowości internetowej i nazwisko panieńskie matki. Możesz też użyć numeru PESEL lub numeru paszportu,
• wprowadź kod otrzymany w wiadomości SMS,
• ustaw kod PIN, który będzie używany do logowania i autoryzacji operacji w aplikacji,
• zaloguj się przy pomocy zdefiniowanego PINu , aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji aplikacji. Kod PIN, posłuży do kolejnych logowań do aplikacji oraz do autoryzacji operacji.
potwierdzanie transakcji zlecanych w bankowości internetowej GOonline w aplikacji mobilnej GOmobile
Powiadomienie w telefonie
Sprawdź szczegóły operacji
Jak zmienić telefon używany do mobilnej autoryzacji?
Mobilna autoryzacja może być aktywna tylko na jednym telefonie. Jeśli chcesz zmienić telefon na inny, zaloguj się na nim do aplikacji GOmobile.
Na górnym pasku kliknij Profil, następnie Bezpieczeństwo > Mobilna autoryzacja. Zobaczysz informację, na jakim urządzeniu mobilna autoryzacja jest aktywna.
Kliknij AKTYWUJ NA TYM URZĄDZENIU, jeśli chcesz zmienić telefon, na który będziesz otrzymywać powiadomienia. |
Nazwa nowego urządzenia pojawi się na liście. |
Mobilna autoryzacja została aktywowana na tym telefonie.
|
opcjonalna zmiana wyglądu aplikacji GOmobile.
Teraz możesz ustawić: tryb ciemny (przyjazny dla oczu w słabym oświetleniu), tryb jasny (podstawowy schemat kolorów, zgodny z dotychczasowym wyglądem aplikacji) lub tryb systemowy (dopasowany do ustawień telefonu).
Jak zmienić wygląd aplikacji?
Domyślnie ustawioną opcją jest tryb systemowy. Jeśli chcesz zmienić wygląd na inny, zaloguj się do aplikacji GOmobile.
Na górnym pasku kliknij Profil, następnie Ustawienia > Wygląd. Zobaczysz 3 opcje do wyboru (tryb jasny, ciemny, systemowy).
zakładka Ustawienia
zakładka Wygląd
Bankowość mobilna to aplikacja – program, który użytkownik instaluje na swoim telefonie. Aplikację GOmobile możesz zainstalować na telefonach z systemem Android i iOS.
Bankowość internetowa dostępna jest za pośrednictwem przeglądarki – na telefonie, tablecie i komputerze. Nasza bankowość internetowa przygotowana jest w taki sposób, żeby dostosowywała się do wielkości dowolnego urządzenia.
Aplikacja mobilna to specjalne oprogramowanie instalowane na telefonie komórkowym, które umożliwia dostęp do rachunków i korzystanie z usług bankowych.
Aplikację GOmobile możesz zainstalować na telefonach komórkowych z systemem Android (w wersji 6.0 i nowszych) i iOS (w wersji 15.0 i nowszych).
Nie. Aplikacja GOmobile została przygotowana wyłącznie dla telefonów komórkowych.
Za pomocą przeglądarki możesz natomiast skorzystać z bankowości internetowej GOonline.
Aplikację GOmobile możesz pobrać na swój telefon komórkowy tylko ze sklepów App Store i Google Play.
App Store to internetowy sklep Apple Inc. z aplikacjami dla urządzeń iPhone, które korzystają z systemu operacyjnego iOS.
Google Play to internetowy sklep Google z muzyką, filmami, e-bookami oraz aplikacjami przeznaczonymi na urządzenia mobilne, które korzystają z systemu operacyjnego Android.
Przed zalogowaniem do aplikacji możesz:
Pobranie i korzystanie z aplikacji GOmobile jest bezpłatne. Należy jednak pamiętać, że podczas pobierania aplikacja nawiązuje połączenie z Internetem. Sprawdź, jakie opłaty nalicza operator Twojej sieci komórkowej za transmisję danych.
W bankowości internetowej możesz samodzielnie sprawdzić, na jakich urządzeniach masz aktywną aplikację GOmobile.
Po zalogowaniu do GOonline przejdź do sekcji Profil osobisty, a następnie: Ustawienia -> Moje urządzenia i kanały dostępu -> Zapamiętane urządzenia mobilne.
Możesz także skontaktować się z infolinią lub oddziałem.
Możesz:
Aplikację GOmobile możesz zainstalować tylko na telefonie z systemem Android i iOS.
Jeśli chcesz mieć dostęp do swojego konta i innych produktów na tablecie, możesz skorzystać z bankowości internetowej GOonline.
Jeżeli podczas prób zalogowania pięć razy z rzędu podasz nieprawidłowy kod PIN, dostęp do kanału mobilnego zostanie zablokowany. Jest to zabezpieczenie przed próbą odgadnięcia kodu PIN przez osobę nieuprawnioną.
Dostęp do bankowości mobilnej możesz odblokować w GOonline (Profil firmowy -> Ustawienia -> Moje urządzenia i kanały dostępu -> Kanał mobilny -> Odblokuj), przez infolinię lub w oddziale.
Przelewy zaufane oraz przelewy pomiędzy własnymi rachunkami nie wymagają dodatkowej autoryzacji.
Pozostałe operacje autoryzujesz kodem PIN, którego używasz też do logowania do aplikacji lub biometrią – twarzą (tylko telefony z systemem iOS) lub odciskiem palca (telefony z systemem iOS i Android)*.
*Autoryzacja transakcji i logowanie biometrią dostępne są jeśli Twój telefon obsługuje biometrię, została ona skonfigurowana i spełnia wymogi bezpieczeństwa.
Limit powiązany jest z transakcją a nie z rachunkiem lub z klientem.
W aplikacji mobilnej GOmobile obowiązują dwa limity – dzienny i miesięczny.
Maksymalne limity:
Limity te możesz samodzielnie zmniejszyć w bankowości internetowej GOonline (Wejdź w Profil osobisty > Ustawienia > Transakcje > Aplikacja GOmobile). Limitów nie można natomiast zwiększyć.
Maksymalna kwota przelewu przed zalogowaniem (do ulubionych, zaufanych odbiorców) to 1000 zł.
Pobierz aplikację GOmobile wydaną przez BNP Paribas Bank Polska ze sklepu Google Play lub App Store i następnie:
• podaj swój login do bankowości internetowej i nazwisko panieńskie matki. Jeśli nie pamiętasz loginu możesz użyć numeru PESEL lub numeru paszportu,
• wprowadź kod otrzymany w wiadomości SMS,
• ustaw kod PIN, który będzie używany do logowania i autoryzacji operacji w aplikacji,
• zaloguj się przy pomocy zdefiniowanego PINu , aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji aplikacji. Kod PIN, posłuży do kolejnych logowań do aplikacji oraz do autoryzacji operacji.
Podczas aktywacji aplikacji możesz dodatkowo włączyć logowanie i autoryzację operacji odciskiem palca lub – na telefonie z systemem iOS – także za pomocą Face ID. Tę opcje znajdziesz też w ustawieniach aplikacji.
Zablokuj kanał mobilny:
Poznaj kilka przydanych zasad, które pomogą Ci zadbać o bezpieczeństwo Twoich danych i środków zgromadzonych na rachunkach:
Zobacz więcej informacji na temat bezpieczeństwa na stronie: www.bnpparibas.pl/bezpieczenstwo
1 Ponad 1 mln dotyczy liczby aplikacji GOmobile Banku BNP Paribas pobranych przez użytkowników wg. stanu na dzień 20.05.2022 r.
Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.