Otwórz konto
Bank zmieniającego się świata
 
 
Płatności kartą zbliżeniową

Wygodnie, łatwo, bez kolejek

Kontakt z doradcą
Dostępność
Online
Oddziały
Telefon
Mobile

Poznaj korzyści płatności kartą zbliżeniową

Zamów rozmowę z doradcą

Bezpieczeństwo

  • Karta jest chroniona chipem, czyli wbudowanym mikroprocesorem przechowującym dane karty oraz spis usług z nią powiązanych

  • Wbudowane mechanizmy zabezpieczające zapewniają, że transakcja może zostać zrealizowana wyłącznie, gdy czytnik zbliżeniowy zostanie aktywowany przez kasjera. Karta podczas jednej transakcji może zostać obciążona tylko jeden raz
  • Transakcje powyżej 100 zł wymagają autoryzacji numerem PIN (indywidualny 4 cyfrowy kod), znanym wyłącznie właścicielowi karty. Niektóre wybrane transakcje na niższe kwoty ze względów bezpieczeństwa również mogą wymagać podania PIN
  • Karta aktywuje się jedynie na sygnał terminala
  • Płatności o dużej wartości mogą być w niektórych krajach niemożliwe do wykonania sposobem zbliżeniowym. W przypadku niektórych terminali mogą być wymagane podpisy (zdarza się to jednak rzadko)
  • ograniczenie ryzyka otrzymania niewłaściwych dokumentów
  • Tryb zbliżeniowy uniemożliwia odczytanie przez czytnik danych wykorzystywanych do zakupów internetowych, takich jak nazwisko użytkownika karty czy trzycyfrowy numer na jej odwrocie

Jak wyłączyć płatności zbliżeniowe?

Płatności zbliżeniowe możesz w dowolnym momencie wyłączyć. Wykonasz to wybierając jedną z możliwości:

w aplikacji mobilnej GOmobile

W aplikacji mobilnej Gomobile

wybierz zakładkę:
Finanse> Karty> Wyłącz płatności zbliżeniowe> Wyłącz

w bankowości internetowej GOonline

W bankowości internetowej GOonline

wybierz zakładkę:
Moje Finanse> Karty> Szczegóły> Informacje dodatkowe>Płatności zbliżeniowe>Wyłącz

Zaloguj się

w Centrum Telefonicznym

Przez telefon
+48 500 970 345

Opłata za połączenie wg cennika operatora

W dowolnym oddziale Banku

 

 

 

 

Znajdź oddział

dłoń z kartą kredytową zbliżona do terminala

Dodatkowe informacje o płatnościach zbliżeniowych

  • Transakcje zbliżeniowe pokazywane są razem z innymi płatnościami na wyciągu z karty. Można je także śledzić w systemie bankowości elektronicznej jako pozycje w historii rachunku
  • Karta zbliżeniowa może być również używana w tradycyjnych czytnikach, wymagających włożenia karty.
  • Jeśli karta nie działa prawidłowo, wówczas należy się skontaktować z Bankiem. Odrzucenie transakcji może mieć różne przyczyny, m.in.: niewystarczające saldo, mechaniczne uszkodzenie karty lub awaria terminala.
  • Losowo wybrane transakcje mogą wymagać podania kodu PIN.

Masz pytania?

Zadzwoń do nas

+48 500 970 345

Opłata za połączenie według cennika Operatora

Przyjdź do Oddziału

Znajdź oddział

Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny oraz nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.