Najczęściej poszukiwane:

Bank zmieniającego się świata
 
 

Kontakt

Dla potencjalnych Klientów Banku zainteresowanych ofertą produktową

548 99 64

Kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 08:00–16:00,

opłata zgodna z cennikiem operatora


Strefa Obsługi Biznesu dla Klientów Banku

22 548 29 26

Kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 08:00–17:00,

opłata zgodna z cennikiem operatora

E-PODPISY

Podpisywanie dokumentów
podpisem elektronicznym

Bez konieczności wizyty w placówce banku czy spotkania z Doradcą Klienta

Podpisy elektroniczne w BNP Paribas

Bank BNP Paribas udostępnia Klientom z segmentu MSP oraz Korporacyjnego możliwość podpisywania dokumentów w formie elektronicznej:

 

  • kwalifikowanym podpisem elektronicznym
  • zaawansowanym podpisem elektronicznym Autenti

 

Podpis kwalifikowany

Podpis kwalifikowany to podpis elektroniczny składany na dokumentach, który jest równoważny podpisowi własnoręcznemu

 

  • składa się go przy wykorzystaniu kwalifikowanego certyfikatu podpisu elektronicznego a wystawcą są kwalifikowani dostawcy usług zaufania.
  • podpisu takiego można użyć do podpisania większości dokumentów stosowanych w relacji Klient-Bank.

 

Klientom firmowym naszego banku umożliwiamy uzyskanie "mobilnego" podpisu kwalifikowanego na atrakcyjnych warunkach

 SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY Otwiera się w nowym oknie.

Podpis zaawansowany Autenti

Lista zaawansowanych podpisów elektronicznych i podpisów elektronicznych akceptowalnych dla banku:

 

Zaawansowany podpis elektroniczny Autenti, jeżeli spełnione zostały następujące kryteria:

- dokument został przesłany przez bank do Klienta za pośrednictwem Platformy Autenti

- dokument został podpisany przez reprezentanta Klienta, którego tożsamość została wcześniej zweryfikowana przez bank

- dokument podpisany został przez reprezentanta Klienta przy użyciu adresu email oraz kodu przesłanego sms’em na numer telefonu komórkowego

- adres e-mail oraz numer telefonu komórkowego użyte do podpisu, zostały wcześniej autoryzowane w banku

 

Podpis elektroniczny składany poprzez GOonline Biznes, jeżeli spełnione zostały następujące kryteria:

- podpis złożony przy wykorzystaniu ustanowionego w GOonline Biznes schematu akceptacji, z zachowaniem zasad autoryzacji określonych w Regulaminie rachunków,

- dokument podpisany przez Klienta jest obsługiwany w tej formie przez bank

 

Klienci banku, który chcieliby podpisywać dokumenty i umowy ze swoim kontrahentami czy partnerami online, mogą skorzystać z Platformy Autenti na atrakcyjnych warunkach.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY