Najczęściej poszukiwane

Bank zmieniającego się świata
 
 
INFORMACJA O ZMIANIE SYSTEMÓW BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ I MOBILNEJ
 
 

Dnia 11 listopada 2019 r. dotychczasowe systemy przeznaczone dla Klientów biznesowych: Online, Online Biznes, Dealer, Connect oraz aplikacja mobilna Mobilny Portfel i Mobile Biznes zostały zastąpione systemami GOonline, BiznesPl@net, FX Pl@net, Connect Host to Host oraz aplikacją mobilną GOmobile i GOmobile Biznes.

Jeśli do 8 listopada br. korzystali Państwo z bankowości internetowej Online, Państwa nowym systemem jest GOonline,
jeśli z Online Biznes prosimy o zalogowanie do BiznesPl@net.

bankowość internetowa

bankowość mobilna

Zapoznaj się z informacjami, które ułatwią pierwsze logowanie i korzystanie z nowych systemów.

 

System bankowości internetowej Online Biznes z którego do tej pory korzystała Państwa firma został zastąpiony BiznesPl@net. Użytkownicy Online Biznes zostali przeniesieni do systemu bankowości internetowej BiznesPl@net wraz z ich dotychczasowymi uprawnieniami i nadanymi dostępami do rachunków. Logowanie do BiznesPl@net jest możliwe przy wykorzystaniu posiadanych loginów do Online Biznes.

 
Jak mogę zalogować się do BiznesPl@net?
 
 
Jeśli w Online Biznes autoryzowałeś transakcje za pomocą kodów SMS:
  1. Użyj swojego dotychczasowego identyfikatora/loginu.
  2. Przy pierwszej próbie logowania po wprowadzeniu loginu otrzymasz hasło startowe w wiadomości SMS, na numer telefonu używany dotychczas do obsługi w Online Biznes. Wpisz otrzymany kod.
  3. System poprosi o zdefiniowanie Twojego nowego indywidualnego hasła dostępu do BiznesPl@net. 
  4. Pamiętaj! Przy kolejnych logowaniach będziesz proszony o podanie tylko wybranych znaków z hasła (jest to tzw hasło maskowane) oraz kodu SMS.

Uwaga! Po zalogowaniu się pojawi się komunikat o możliwości instalacji programu Trusteer Rapport – bezpłatnego oprogramowania rekomendowanego przez Bank zwiększającego bezpieczeństwo komputera w sieci.

 

 
Jeśli w Online Biznes autoryzowałeś transakcje za pomocą klucza kryptograficznego USB (token USB):
  1. Użyj swojego dotychczasowego identyfikatora/loginu
  2. Przyciśnij przycisk Dalej. Zostaniesz poproszony o wybór klucza oraz podanie dotychczasowego kodu PIN
  3. Podłącz token USB do komputera i kliknij Podpisz. Po chwili zostaniesz poproszony o naciśnięcie przycisku na urządzeniu
  4. Kolejne logowania do systemu będą wyglądały w ten sam sposób (wprowadzenie loginu > wybór klucza > użycie urządzenia > wprowadzenie kodu PIN)

Uwaga! Po zalogowaniu się pojawi się komunikat o możliwości instalacji programu Trusteer Rapport – bezpłatnego oprogramowania rekomendowanego przez Bank zwiększającego bezpieczeństwo komputera w sieci.

 

Więcej o systemie bankowości internetowej BiznesPl@net Sprawdź > Otwiera się w nowym oknie.

Bezpłatne webinarium z zakresu systemu bankowości internetowej BiznesPl@net, odbędzie się w dniach 14, 15 i 19 listopada 2019 r. o godzinie 10:00. Serdecznie zapraszamy do udziału: https://digitalknowledge.clickmeeting.com/biznes-planet Otwiera się w nowym oknie., wystarczy dostęp do Internetu.

 

Jakie dane zostały przeniesione do BiznesPl@net?

Użytkownicy nowego systemu mają dostęp do wszystkich posiadanych w dotychczasowym systemie Online Biznes rachunków z poziomu jednego loginu:

  • jeżeli dany użytkownik został wskazany jako użytkownik względem rachunków kilku podmiotów – wówczas taki login będzie wykorzystywany do logowania się do rachunków wszystkich podmiotów,
  • jeżeli dany użytkownik posiada również konto osobiste – taki login będzie również wykorzystywany do konta osobistego.

 

Do systemu BiznesPl@net zostały przeniesione:

  • rachunki
  • historia operacji, wyciągi za okres od od 1 sierpnia 2019 r. będą dostępne od 12 listopada, wyciągi za okres od 1 stycznia 2018 r. będą dostępne po 17 listopada 2019 r.
  • zlecenia stałe, zautoryzowane zlecenia z przyszłą datą realizacji
  • bazy kontrahentów
  • karty płatnicze
  • kredyty
  • produkty finansowania handlu
  • certyfikaty usługi Connect
  • uprawnienia użytkowników
  • schematy akceptacji
  • predefiniowane szablony dla importu zleceń.

 

Co zyskam dzięki przejściu na nową platformę? Jakie są funkcjonalności systemu?

Dzięki migracji na nowy system otrzymałeś dostęp do funkcjonalności, które ułatwią Ci realizację codziennych operacji oraz zarządzanie finansami nowoczesnego przedsiębiorstwa. Są to miedzy innymi:

  • Hurtowe pobieranie potwierdzeń z historii operacji,
  • Schematy akceptacji dla kontrahentów,
  • Obsługa poczekalni (funkcjonalność pozwalająca na wysyłanie płatności nawet w przypadku braku środków na rachunku – transakcje oczekują na pojawienie się środków na rachunku do wyznaczonych godzin granicznych),
  • Możliwość generowania obszernych wyciągów w trybie offline,
  • Przelewy MT-101,
  • Obsługa otrzymywania wyciągów i inicjowania transakcji w bankach trzecich,
  • Obsługa gotówkowa (składanie wniosków dotyczących zamówienia gotówki i konwojów bankowych),
  • Funkcjonalność BNP Paribas Connect zapewniająca dodatkowe funkcje wymiany danych (mass payments, pobieranie plików itd.) oraz dodatkową integrację z systemami InsERT, Sage,
  • Aplikacja umożliwiająca połączenie systemów Klienta z Bankiem, z wykorzystaniem usługi BNP Paribas Connect,
  • Pay-by-link (dla Klientów z jednoosobowym schematem akceptacji).

 

Czy po przeniesieniu do nowej bankowości internetowej zmieniły się numery moich rachunków?

Dotychczasowe numery rachunków bankowych nie uległy zmianie.

 

Co w przypadku, jeśli korzystałem zarówno z bankowości internetowej BiznesPl@net, jak i Online Biznes, czy zobaczę wszystkie rachunki mojej firmy w jednym systemie tj. w BiznesPl@net ?

Widoki systemów nie zostały zintegrowane. Konieczne jest oddzielne logowanie. Produkty dotychczas obsługiwane w systemie BiznesPl@net są dostępne wyłącznie po zalogowaniu się dotychczasowym loginem do BiznesPl@net. Produkty przeniesione z systemu Online Biznes są dostępne po zalogowaniu dotychczasowym identyfikatorem/loginem do Biznes Online.

 

Gdzie mogę  zwrócić się w przypadku pytań?

Zapraszamy do kontaktu z doradcami Infolinii dla Klientów firmowych:

 

MAŁE PRZEDSIĘBIORSTWA

801 380 360 – dla połączeń krajowych 

+48 500 970 345 – dla połączeń krajowych i z zagranicy

Infolinia dostępna jest w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-20:00

 

PRZEDSIĘBIORSTWA

22 548 29 26 

Infolinia dostępna jest w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-17:00

KORPORACJE

22 548 29 30

Infolinia dostępna jest w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-17:00

Koszt połączenia wg stawki operatora.

 


 

Jeśli korzystali Państwo także z systemów bankowości internetowej dla klientów indywidualnych: Online, Dealer, Mobilny Portfel, Broker, Mobilny Broker prosimy o zapoznanie się z informacją dla Klientów Indywidualnych Otwiera się w nowym oknie..