INFORMACJA O ZMIANIE SYSTEMÓW BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ I MOBILNEJ
Od dnia 11 listopada 2019 r. dotychczasowe systemy przeznaczone dla Klientów indywidualnych: Online, Dealer, Broker, aplikacje mobilne Mobilny Portfel i Mobilny Broker oraz Wideo Doradca zostały zastąpione systemami GOonline, FX Pl@net, Sidoma WEB oraz aplikacjami mobilnymi GOmobile i GObroker.
Zapoznaj się z informacjami, które ułatwią pierwsze logowanie i korzystanie z nowych systemów.
Jak mogę zalogować się do GOonline?
- Po wejściu na stronę www.bnpparibas.pl, należy kliknąć w Zaloguj się i wybrać kafel GOonline, a następnie użyć swojego dotychczasowego identyfikatora/loginu*.
- Jednorazowe hasło do pierwszego logowania zostanie przesłane w wiadomości SMS.
- System poprosi o zdefiniowanie nowego indywidualnego hasła, które będzie odtąd służyło do logowania do bankowości internetowej.
*Z wyjątkiem nielicznej grupy Klientów, którzy utracili możliwość korzystania z dotychczasowego identyfikatora/loginu. Ci Klienci zostali indywidualnie poinformowani przez Banku o nadaniu nowego identyfikatora.
Więcej o systemie bankowości internetowej GOnline Otwiera się w nowym oknie.
Ważne
Przy pierwszym logowaniu do nowego systemu, nie ma możliwości skorzystania z mechanizmów zapamiętujących w przeglądarce, login należy wpisać ręcznie. Jeśli nie pamiętasz swojego identyfikatora: sprawdź w dokumentach otrzymanych z Banku podczas zakładania rachunku lub zapytaj doradcę w oddziale.
Korzystanie z funkcji zapamiętywania loginów, identyfikatorów i haseł przez przeglądarki jest niebezpieczne i nie jest rekomendowane przez Bank. Może to grozić przejęciem danych służących do logowania do Państwa konta
Jakie dane zostały przeniesione do GOonline?
Do nowego systemu zostały przeniesione:
- dotychczasowy identyfikator/login,
- historia transakcji z okresu ostatnich 24 miesięcy,
- wyciągi bankowe z okresu ostatnich 12 miesięcy,
- aktualne produkty
- zdefiniowani odbiorcy,
- zlecenia stałe oraz przelewy z przyszłą datą,
- limity transakcyjne.
Czy po przeniesieniu do nowej bankowości internetowej zmieniły się numery moich rachunków?
Numery rachunków pozostały bez zmian.
Co w przypadku, jeśli korzystałem zarówno z bankowości internetowej Pl@net, jak i Online?
Wszystkie Twoje rachunki i produkty od 12 listopada 2019 r. są widoczne w systemie GOonline. Do zalogowania możesz użyć dowolnego z Twoich aktualnych loginów.
Jeśli korzystałeś z aplikacji mobilnej Mobilny Portfel, 11 listopada 2019 r. zastąpiła ją aplikacja GOmobile.
Aby zalogować się do nowej bankowości mobilnej należy pobrać na swój telefon aplikację GOmobile Banku BNP Paribas z Google Play lub App Store.
Po zainstalowaniu i otwarciu aplikacji:
- Należy wpisać dotychczasowy identyfikator/login do systemu bankowości internetowej Online (w przypadku jego braku numer PESEL lub numer paszportu)*.
- Następnie podać nazwisko rodowe matki.
- Kod do aktywacji aplikacji zostanie przesłane SMS.
- System poprosi o zdefiniowanie nowego, indywidualnego kodu PIN, który będzie odtąd służył do logowania do GOmobile.
*Z wyjątkiem nielicznej grupy Klientów, którzy utracili możliwość korzystania z dotychczasowego identyfikatora/loginu. Ci Klienci zostali indywidualnie poinformowani przez Banku o nadaniu nowego identyfikatora.
Więcej o aplikacji GOmobile Sprawdź > Otwiera się w nowym oknie.
Jakie dane zostały przeniesione do GOmobile?
- identyfikator/login
- historia transakcji z okresu ostatnich 24 miesięcy
- produkty
- zdefiniowani odbiorcy
- przelewy z przyszłą datą
Co w przypadku jeśli korzystałem zarówno z aplikacji Mobilny Portfel, jak i GOmobile?
Wszystkie Twoje rachunki i produkty będą od 12 listopada 2019 r. widoczne w jednej aplikacji GOmobile, do której zalogujesz się posługując się aktualnym PINem.
Elektroniczną platformę walutową Dealer, zastąpiła nowa platforma FX Pl@net. Pozwala ona na realizację transakcji wymiany walut w trybie online. Dostęp do FX Pl@net jest możliwy po zalogowaniu do bankowości internetowej GOonline - przejściu do zakładki „Oferta” znajdującej się na górnym menu i kliknięciu w kafelek FX Pl@net.
Więcej o funkcjonalnościach FX Pl@net Sprawdź > Otwiera się w nowym oknie.
Czy historia moich transakcji została przeniesione do FX Pl@net ?
Tak, do nowej platformy została przeniesiona historia transakcji wymiany walut.
Czy w FX Pl@net mam te same funkcjonalności jakie miałem na platformie Dealer?
Tak, za wyjątkiem następujących funkcjonalności:
- zakładania Lokat Dwuwalutowych
- zawierania transakcji wymiany walut bez środków na rozliczenie (dotyczy również transakcji przy wykorzystaniu zleceń oczekujących – orderów). W FX Pl@net będą zawierane jedynie transakcje wymiany walut z rozliczeniem natychmiastowym
System Broker od 12 listopada 2019 r. zastąpiła nowa platforma Sidoma WEB.
Pozwala ona na składanie zleceń online przez 24h/7 dni w tygodniu. Dostęp do platformy jest możliwy po zalogowaniu do bankowości internetowej GOonline, po kliknięciu w zakładkę „Moje finanse”, a następnie „Inwestycje” i wybraniu opcji „Twój rachunek maklerski”.
Czy w Sidomie WEB mam te same funkcjonalności jakie na platformie Broker?
W Sidomie WEB są udostępnione najważniejsze funkcjonalności związane z możliwością składania zleceń i realizowania transakcji, zapisów na nowe emisje czy przeglądu stanu rachunku maklerskiego.
Nie została natomiast przeniesiona historia Twoich rachunków z BNP Paribas Broker - jej wygenerowanie (bezpłatne) jest możliwe jedynie na żądanie Klienta na drodze dyspozycji złożonej osobiście w oddziale Banku lub drodze telefonicznej skierowanej bezpośrednio do Biura Maklerskiego.
Czy po przeniesieniu do Sidoma WEB zmieniły się numery moich rachunków maklerskich?
Tak, numery rachunków maklerskich zostały zmienione. Można je sprawdzić po zalogowaniu się do Sidomy WEB. Na nowy numer rachunku maklerskiego zostały przeniesione wszystkie papiery wartościowe oraz środki pieniężne. Jeżeli dotychczas, w aplikacji BNP Paribas Broker, korzystałeś jednocześnie z kilku rachunków maklerskich, rachunki te oraz znajdujące się na nich aktywa zostały przeniesione z zachowaniem ich rozdziału.
WAŻNE! Wykonywanie zleceń w nowym systemie Sidoma WEB, wymagać będzie wypełnienia tzw. ankiety MiFID, która służy dokonaniu przez Bank i Biuro Maklerskie oceny adekwatności lub adekwatności i odpowiedniości instrumentów finansowych oraz usług inwestycyjnych. Zachęcamy do udzielenia odpowiedzi na pytania tej ankiety przede wszystkim na drodze elektronicznej na platformie Sidoma WEB. Ankietę można wypełnić także u Doradcy w oddziale Banku.
Aplikacja mobilna Mobilny Broker zastała zastąpiona 12 listopada 2019 r. aplikacją GObroker.
Jak można zalogować się do GObroker?
Aby zalogować się do Twojej nowej aplikacji należy od 12 listopada 2019 r. pobrać i zainstalować na swoim telefonie aplikację GObroker Banku BNP Paribas z Google Play lub App Store.
Przy pierwszym uruchomieniu będzie dodatkowo wymagana aktywacja telefonu i samej aplikacji w systemie Sidoma WEB (dostępnym w bankowości internetowej GOonline). Więcej informacji o Sidoma WEB, przejdź tutaj >
- W zakładce „MOJE URZĄDZENIA” należy wybrać opcję „Wygeneruj” w polu „KOD AKTYWACJI”.
- Następnie zostaniesz poproszony o wygenerowanie i potwierdzeniu kodu PIN, jako jednej z dostępnych metod logowania do aplikacji.
Udostępniamy także możliwość logowania się z wykorzystaniem funkcjonalności „Touch ID” oraz „FaceID*”.
*opcja dostępna wyłącznie dla APP Store.
Uwaga! Aplikacja do poprawnego działania wymaga urządzeń z zainstalowaną minimalnie wersją oprogramowania Android 6.0 - Marshmallow lub dla urządzeń APPLE iOS w wersji 9.0.
Zobacz jak działa aplikacja > Otwiera się w nowym oknie.
Zalecane przeglądarki: CHROME, FireFox, Edge (18,17, 16, 15), Safari.
Jakie dane z mojej obecnej aplikacji zostały przeniesione do GObroker?
Do nowej aplikacji przeniesiono informacje dotyczące posiadanych papierów wartościowych oraz środków pieniężnych, w tym m.in. stany rachunków, wyceny aktywów czy też informacje o należnościach i zobowiązaniach, a także transakcjach zawartych w dniach 07 oraz 08.11.2019, a jeszcze nierozliczonych.
UWAGA! Do nowej aplikacji nie zostały przeniesione dane dotyczące:
- aktywnych zleceń maklerskich – wszystkie zlecenia z terminem ważności dłuższym niż 08.11.2019 a złożone przez Państwa w aplikacji Mobilny Broker, zostały automatycznie anulowane przez Biuro Maklerskie po sesji giełdowej w dniu 08.11.2019 – prosimy o ich ponowienie w aplikacji GObroker przed rozpoczęciem sesji w dn. 12.11.2019 roku
- historii rachunków papierów wartościowych oraz środków pieniężnych, a także informacje dotyczące transakcji zawartych przed dniem 07.11.2019 roku
Czy w GObroker będę mieć te same funkcjonalności jakie miałem w Mobilny Broker?
Aplikacja GObroker umożliwia korzystanie z szeregu funkcjonalności:
- informacji o stanie rachunku papierów wartościowych oraz rachunku pieniężnego,
- składanie, modyfikację oraz anulowanie zleceń,
- przegląd historii zleceń oraz transakcji,
- podgląd notowań i wykresów czasu bieżącego,
- składanie zleceń i zapisów w emisjach pierwotnych przygotowywanych przez Biuro Maklerskie lub w których uczestniczy Biuro Maklerskie,
- przelew gotówki na zdefiniowane rachunki bankowe, a także
- przegląd komunikatów Biura Maklerskiego.
W dniu 8 listopada 2019 r. usługa Wideo Dordca została wyłączona.
Zapoznaj się z informacjami, które ułatwią pierwsze logowanie i korzystanie z nowych systemów.
Jak mogę zalogować się do GOonline?
|
*Z wyjątkiem nielicznej grupy Klientów, którzy utracili możliwość korzystania z dotychczasowego identyfikatora/loginu. Ci Klienci zostali indywidualnie poinformowani przez Banku o nadaniu nowego identyfikatora. |
Więcej o systemie bankowości internetowej GOnline Sprawdź > Otwiera się w nowym oknie.
Ważne
Przy pierwszym logowaniu do nowego systemu, nie ma możliwości skorzystania z mechanizmów zapamiętujących w przeglądarce, login należy wpisać ręcznie. Jeśli nie pamiętasz swojego identyfikatora: sprawdź w dokumentach otrzymanych z Banku podczas zakładania rachunku lub zapytaj doradcę w oddziale.
Korzystanie z funkcji zapamiętywania loginów, identyfikatorów i haseł przez przeglądarki jest niebezpieczne i nie jest rekomendowane przez Bank. Może to grozić przejęciem danych służących do logowania do Państwa konta.
Jakie dane zostały przeniesione do GOonline?
Do nowego systemu zostały przeniesione:
- dotychczasowy identyfikator/login,
- historia transakcji z okresu ostatnich 24 miesięcy,
- wyciągi bankowe z okresu ostatnich 12 miesięcy,
- aktualne produkty
- zdefiniowani odbiorcy,
- zlecenia stałe oraz przelewy z przyszłą datą,
- limity transakcyjne.
Czy po przeniesieniu do nowej bankowości internetowej zmieniły się numery moich rachunków?
Numery rachunków pozostały bez zmian.
Co w przypadku, jeśli korzystam obecnie zarówno z bankowości internetowej Pl@net, jak i Online?
Wszystkie Twoje rachunki i produkty są od 12 listopada 2019 r. widoczne w systemie GOonline. Do zalogowania możesz użyć dowolnego z Twoich aktualnych loginów.
Jeśli korzystałeś z aplikacji mobilnej Mobilny Portfel, 11 listopada 2019 r. zastąpiła ją aplikacja GOmobile.
Aby zalogować się do nowej bankowości mobilnej należy pobrać na swój telefon aplikację GOmobile Banku BNP Paribas z Google Play lub App Store.
|
Po zainstalowaniu i otwarciu aplikacji:
*Z wyjątkiem nielicznej grupy Klientów, którzy utracili możliwość korzystania z dotychczasowego identyfikatora/loginu. Ci Klienci zostali indywidualnie poinformowani przez Banku o nadaniu nowego identyfikatora. Więcej o aplikacji GOmobile Sprawdź > Otwiera się w nowym oknie. |
Jakie dane zostały przeniesione do GOmobile?
Do GOmobile zostały przeniesione:
- identyfikator/login
- historia transakcji z okresu ostatnich 24 miesięcy
- produkty
- zdefiniowani odbiorcy
- przelewy z przyszłą datą
Co w przypadku jeśli korzystałem zarówno z aplikacji Mobilny Portfel, jak i GOmobile?
Wszystkie Twoje rachunki i produkty będą od 12 listopada 2019 r. widoczne w jednej aplikacji GOmobile, do której zalogujesz się posługując się aktualnym PINem.
Elektroniczną platformę walutową Dealer, zastąpiła nowa platforma FX Pl@net. Pozwala ona na realizację transakcji wymiany walut w trybie online. Dostęp do FX Pl@net jest możliwy po zalogowaniu do bankowości internetowej GOonline - przejściu do zakładki „Oferta” znajdującej się na górnym menu i kliknięciu w kafelek FX Pl@net.
Więcej o funkcjonalnościach FX Pl@net Sprawdź > Otwiera się w nowym oknie.
Czy historia moich transakcji została przeniesione do FX Pl@net ?
Tak, do nowej platformy została przeniesiona historia transakcji wymiany walut.
Czy w FX Pl@net mam te same funkcjonalności jakie miałem na platformie Dealer?
Tak, za wyjątkiem następujących funkcjonalności:
- zakładania Lokat Dwuwalutowych
- zawierania transakcji wymiany walut bez środków na rozliczenie (dotyczy również transakcji przy wykorzystaniu zleceń oczekujących – orderów). W FX Pl@net są zawierane jedynie transakcje wymiany walut z rozliczeniem natychmiastowym
System Broker zastąpiła nowa platforma Sidoma WEB.
Pozwala ona na składanie zleceń online przez 24h/7 dni w tygodniu. Dostęp do platformy jest możliwy po zalogowaniu do bankowości internetowej GOonline, po kliknięciu w zakładkę „Moje finanse”, a następnie „Inwestycje” i wybraniu opcji „Twój rachunek maklerski”.
Czy w Sidomie WEB mam te same funkcjonalności jakie miałem na platformie Broker?
W Sidomie WEB są udostępnione najważniejsze funkcjonalności związane z możliwością składania zleceń i realizowania transakcji, zapisów na nowe emisje czy przeglądu stanu rachunku maklerskiego.
Nie została przeniesiona historia Twoich rachunków z BNP Paribas Broker - jej wygenerowanie (bezpłatne) jest możliwe jedynie na żądanie Klienta na drodze dyspozycji złożonej osobiście w oddziale Banku lub drodze telefonicznej skierowanej bezpośrednio do Biura Maklerskiego.
Czy po przeniesieniu do Sidoma WEB zmieniły się numery moich rachunków maklerskich?
Tak, numery rachunków maklerskich zostały zmienione. Można sprawdzić je po zalogowaniu się do Sidomy WEB. Na nowy numer rachunku maklerskiego zostały przeniesione wszystkie papiery wartościowe oraz środki pieniężne. Jeżeli dotychczas, w aplikacji BNP Paribas Broker, korzystałeś jednocześnie z kilku rachunków maklerskich, rachunki te oraz znajdujące się na nich aktywa zostały przeniesione z zachowaniem ich rozdziału.
WAŻNE! Wykonywanie zleceń w nowym systemie Sidoma WEB, wymaga wypełnienia tzw. ankiety MiFID, która służy dokonaniu przez Bank i Biuro Maklerskie oceny adekwatności lub adekwatności i odpowiedniości instrumentów finansowych oraz usług inwestycyjnych. Zachęcamy do udzielenia odpowiedzi na pytania tej ankiety przede wszystkim na drodze elektronicznej na platformie Sidoma WEB. Ankietę można wypełnić także u Doradcy w oddziale Banku.
Aplikacja mobilna Mobilny Broker zastała zastąpiona aplikacją GObroker.
Jak można zalogować się do GObroker?
Aby zalogować się do Twojej nowej aplikacji należy od 12 listopada 2019 r. pobrać i zainstalować na swoim telefonie aplikację GObroker Banku BNP Paribas z Google Play lub App Store.
Przy pierwszym uruchomieniu jest dodatkowo wymagana aktywacja telefonu i samej aplikacji w systemie Sidoma WEB (dostępnym w bankowości internetowej GOonline). Więcej informacji o Sidoma WEB, przejdź tutaj >
- W zakładce „MOJE URZĄDZENIA” należy wybrać opcję „Wygeneruj” w polu „KOD AKTYWACJI”.
- Następnie zostaniesz poproszony o wygenerowanie i potwierdzeniu kodu PIN, jako jednej z dostępnych metod logowania do aplikacji.
Udostępniamy także możliwość logowania się z wykorzystaniem funkcjonalności „Touch ID” oraz „FaceID*”.
*opcja dostępna wyłącznie dla APP Store.
Uwaga! Aplikacja do poprawnego działania wymaga urządzeń z zainstalowaną minimalnie wersją oprogramowania Android 6.0 - Marshmallow lub dla urządzeń APPLE iOS w wersji 9.0.
Zobacz jak działa aplikacja > Otwiera się w nowym oknie.
Zalecane przeglądarki: CHROME, FireFox, Edge (18,17, 16, 15), Safari.
Jakie dane zostały przeniesione do GObroker?
Do nowej aplikacji przeniesiono informacje dotyczące posiadanych papierów wartościowych oraz środków pieniężnych, w tym m.in. stany rachunków, wyceny aktywów czy też informacje o należnościach i zobowiązaniach, a także transakcjach zawarte w dniach 7 oraz 8.11.2019, a jeszcze nierozliczone.
UWAGA! Do nowej aplikacji nie zostały przeniesione dane dotyczące:
- aktywnych zleceń maklerskich – wszystkie zlecenia z terminem ważności dłuższym niż 8.11.2019 a złożone przez Państwa w aplikacji Mobilny Broker, zostały automatycznie anulowane przez Biuro Maklerskie po sesji giełdowej w dniu 08.11.2019 – prosimy o ich ponowienie w aplikacji GObroker przed rozpoczęciem sesji w dn. 12.11.2019 roku
- historii rachunków papierów wartościowych oraz środków pieniężnych, a także informacje dotyczące transakcji zawartych przed dniem 07.11.2019 roku
Czy w GObroker mam te same funkcjonalności, jakie w Mobilny Broker?
Aplikacja GObroker umożliwia korzystanie z szeregu funkcjonalności:
- Informacji o stanie rachunku papierów wartościowych oraz rachunku pieniężnego,
- składanie, modyfikację oraz anulowanie zleceń,
- przegląd historii zleceń oraz transakcji,
- podgląd notowań i wykresów czasu bieżącego,
- składanie zleceń i zapisów w emisjach pierwotnych przygotowywanych przez Biuro Maklerskie lub w których uczestniczy Biuro Maklerskie,
- przelew gotówki na zdefiniowane rachunki bankowe, a także
- przegląd komunikatów Biura Maklerskiego.
W dniu 8 listopada 2019 r. usługa Wideo Dordca została wyłączona.
Jeśli korzystali Państwo także z systemów bankowości internetowej dla firm: Online Biznes, Dealer, Mobilny Portfel, Mobile Biznes prosimy o zapoznanie się z informacją dla Klientów Biznesowych Otwiera się w nowym oknie..