Mobilna autoryzacja i bezpieczeństwo
- Komunikację pomiędzy Twoim Mobilnym Portfelem a bankiem szyfrujemy za pomocą szyfrowania TLS 1.2 oraz przy wykorzystaniu nowoczesnych metod kryptograficznych.
- Takie zabezpieczenie gwarantuje bezpieczeństwo i poufność Twoich danych.
- Dostęp do aplikacji zabezpieczony jest hasłem mobilnym lub logowaniem biometrycznym. Transakcję można zatwierdzić (i zobaczyć jej dane) dopiero po zalogowaniu do Mobilnego Portfela.
- W Mobilnym Portfelu dostępna jest też historia autoryzacji, tak więc zawsze można sprawdzić jakie transakcje i kiedy były zatwierdzone a jakie odrzucone.
Zacznij korzystać z mobilnej autoryzacji
Pobierz najnowszą wersję aplikacji Mobilny Portfel (2.9 iOS, 2.9.8 Android)
Z menu aplikacji wybierz opcję Mobilna autoryzacja i przycisk "Aktywuj". Od teraz zamiast dotychczas używanej metody autoryzacji (SMS) wszystkie operacje zlecane w serwisie transakcyjnym będziesz potwierdzał Mobilną autoryzacją.
Pamiętaj, że bank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów - App Store (iOS - Apple), Google Play (Android). Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł!