Bank zmieniającego się świata
Otwórz konto Weź kredyt
 
 
Wniosek Dobry Start

Rozpocznij dobrze
nowy rok szkolny

Złóż wniosek o 300+

w bankowości internetowej GOonline

Złóż wniosek

Jeśli jesteś użytkownikiem systemu bankowości internetowej GOonline
możesz złożyć bezpłatny wniosek o świadczenie Dobry Start.

Wniosek mogą złożyć użytkownicy bankowości internetowej GOonline, z wyjątkiem Klientów, którzy otworzyli konto osobiste za pośrednictwem przelewu aktywacyjnego (w takim przypadku, przed wypełnieniem wniosku, wymagana jest wizyta w oddziale w celu osobistego potwierdzenia tożsamości).

Termin składania wniosku: od 1 lipca do 30 listopada 2023 r. 

Świadczenie wychowawcze w ramach programu 300+ Dowiedz się jak złożyć wniosek o 300+

Kto otrzyma 300 zł?

 

Program Dobry start to świadczenie w wysokości 300 zł przysługujące raz w roku wszystkim uczniom rozpoczynającym rok szkolny bez względu na dochód rodziny.

  • uczniowie do ukończenia 20 roku życia
  • dzieci niepełnosprawne uczące się w szkole do ukończenia 24 roku życia

Jak złożyć wniosek przez Internet?

1
Zaloguj się do systemu GOonline

Zaloguj się

do systemu bankowości internetowej GOonline

ZALOGUJ SIĘ do GOonline

2
kliknij

Kliknij w zakładkę e-Urząd

w lewym menu i wybierz Wniosek Dobry start

3
wypełnij wniosek

Wypełnij Wniosek Dobry start

postępując zgodnie ze wskazówkami w systemie

 

4
potwierdzenie odbioru

W ciągu 24 godzin na adres e-mail

podany we wniosku otrzymasz Urzędowe Potwierdzenie Odbioru (UPO)

kiedy otrzymam pieniądze?

Dla prawidłowo wypełnionych i kompletnych wniosków Dobry start złożonych:

 do 31 sierpnia br. - świadczenie zostanie wypłacone do 30 września br.

 od 1 września do 30 listopada br. - świadczenie będzie wypłacone w ciągu 2 miesięcy od dnia złożenia wniosku

poznaj korzyści złożenia wniosku "dobry start"  w systemie GOonline

W bankowości internetowej GOonline w każdej chwili możesz sprawdzić status swojego wypełnionego wniosku Dobry start.

Statusy prezentowane w potwierdzeniu wysłania wniosku:

Przetwarzany - trwa przesyłanie wniosku do systemu ZUS.

Dostarczony - wniosek Dobry start został przesłany do systemu ZUS.

Błąd dostarczenia - wniosek nie został dostarczony do systemu
ZUS. Wyślij wniosek jeszcze raz.

 

W ciągu 24 godzin od wypełnienia, status wniosku powinien zmienić się na „dostarczony”. Jeśli wyświetli się status „błąd dostarczenia”, wtedy wymagane jest ponowne wypełnienie i wysłanie wniosku online.

Pamiętaj, aby wydrukować i zachować wypełniony wniosek po jego wysłaniu!

Pamiętaj o dokładnym sprawdzeniu poprawności wprowadzonych danych. Bank nie dokonuje weryfikacji formalnej i merytorycznej danych podanych we wniosku oraz załączników i nie posiada informacji dotyczących dalszej obsługi wniosku przez ZUS. 

Szczegółowe informacje dotyczące Wniosku Dobry start możesz także znaleźć na stronie internetowej ZUS 
oraz pod numerem specjalnej infolinii 22 290 22 02 (dostępnej w dni robocze (pn.-pt.) w godz. 8.00 -15.00).

Zobacz również

Pamiętaj, aby dokładnie sprawdzić poprawność wprowadzonych danych, ponieważ Bank BNP Paribas Bank Polska S.A. nie dokonuje weryfikacji formalnej i merytorycznej danych podanych we wniosku oraz załączników i nie posiada informacji dotyczących wniosku obsługiwanego przez wybrany Organ gminy prowadzący postępowanie w sprawie świadczenia wychowawczego Dobry start

Dokumenty wygenerowane z systemu GOonline nie stanowią potwierdzenia złożenia wniosku o świadczenie 300+.