Bank zmieniającego się świata Szlachetna Paczka
Otwórz konto Weź kredyt
 
 
MOJA KARTA - UBEZPIECZENIE

Zawsze bezpiecznie

Znajdź oddział

Korzyści Ubezpieczenia Moja Karta


W ramach ubezpieczenia alert otrzymasz dostęp do:

  • pomocy prawnika m.in. w przypadku cyber mobbingu, nieuprawionej transakcji, utraty tożsamości i reputacji w internecie: zwrot kosztów prawnika

  • pomocy w zastrzeganiu utraconych kart/pomocy w wypełnieniu wniosków o wydanie nowych dokumentów;

  • pakietu informacyjnego „Ochrona tożsamości”: pomocnych informacji o tym, jak chronić swoją tożsamość i dane osobowe;

  • aktywacji ALERTÓW BIK: pomocy, aby zapobiegać wyłudzeniom kredytu

  • wsparcia w ochronie reputacji internetowej: pomocy jak usunąć oraz zatrzymać rozprzestrzenianie publikacji na temat Ubezpieczonego w Internecie;

  • prawa konsumenta w Internecie: informacji i wskazówek służących ochronie swoich praw podczas korzystania z sieci.

Ubezpieczenie Moja Karta:

  • pozwala uniknąć strat finansowych w przypadku utraty karty, zniszczenia lub utraty kupionego towaru, utraty dokumentów i ważnych przedmiotów osobistych,

  • zapewnia ochronę na wypadek niezgodnej z umową transakcji internetowej oraz tożsamości w Internecie,

  • zapewnia ochronę na wypadek wykorzystania danych osobowych i próby wyłudzenia kredytu (usługa BIK alert).

ile zapłacisz za ubezpieczenie moja karta?

(w sytuacji gdy jednocześnie klient zawiera również umowę ubezpieczenia Pakiet Bezpieczeństwo)
(w sytuacji gdy jednocześnie klient zawiera również umowę ubezpieczenia Pakiet Bezpieczeństwo)
  Składka miesięczna
Moja Karta Standard 9,90 zł

 

szczegółowe informacje o ubezpieczeniu moja karta

Ubezpieczony jest objęty Ochroną ubezpieczeniową na terenie Rzeczypospolitej Polskiej

Ubezpieczenie Moja Karta oferowane jest we współpracy z Towarzystwem Cardif - Assurances Risques Divers SA Oddział w Polsce

Rola Banku – agent ubezpieczeniowy

Jak zgłosić zdarzenie?

Wniosek o wypłatę świadczenia z tytułu ubezpieczenia wraz ze wszystkimi potrzebnymi dokumentami możesz składać bezpośrednio w siedzibie Cardif, listownie lub online https://cardif.pl/zglos-zdarzenie, a także za naszym pośrednictwem.

Masz pytania dotyczące produktu?

Zadzwoń do nas

500 990 550

+48 22 134 00 00

Czynna 24/7, koszt połączenia wg stawki operatora

Przyjdź do centrum Klienta

Teraz masz także możliwość rezerwacji spotkania z Doradcą na konkretną godzinę.
Umów się na wygodny dla Ciebie termin i oszczędzaj swój czas!

Znajdź centrum Klienta

 

Dokumenty do pobrania

 
Szczególne Warunki Ubezpieczenia Karta Produktu (od 04.04.2022)
 
Ogólne Warunki Ubezpieczenia Karta Produktu IPID (od 01.10.2021)
 
Szczególne Warunki Ubezpieczenia Karta Produktu (od 01.10.2021)
 
Ogólne Warunki Ubezpiecznia Karta Produktu IPID (od 05.01.2021)
 
Informacja o Agencie (od 02.07.2022)
 
Pełnomocnictwo dla Agenta
 
Ogólne Warunki Ubezpieczenia, Karta Produktu, IPID (od 30.03.2019)
 
Szczególne Warunki Ubezpieczenia, Karta Produktu (od 30.03.2019)