Najczęściej poszukiwane

Bank zmieniającego się świata
 
 

WAŻNE INFORMACJE

Zauważyłeś płatności kartą, przelewy z rachunków, logowania do bankowości, które nie wynikały z Twojej inicjatywy lub osoba trzecia uzyskała dostępy do Twojej bankowości/dane Twojej karty? Zadzwoń +48 22 548 29 40* (24/7). Pozwoli to na szybką reakcję banku na niepożądane działania osób trzecich.

*Koszt połączenia wg stawki operatora


Chcesz skorzystać z procedury chargeback? Tutaj możesz zapoznać się z informacjami niezbędnymi do jej uruchomienia. 

Do 12.08.2023 r. bank skieruje listem poleconym informację do wszystkich Klientów, których umowy kredytu dotyczy decyzja Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
o numerze DOZIK-14/2020 z dnia 22 września 2020 r.

 

Formularz reklamacji

Formularz zawiera błędy. Popraw je i spróbuj ponownie.

Błędy walidacji formularza

Formularz reklamacji BNP Paribas
Klient:
Umowa:
Wysyłane pliki muszą spełniać poniższe wymagania
Maksymalny rozmiar pliku:5.0 MB
Akceptowalne rozszerzenia:pdf, doc, docx, jpg, jpeg, png, gif, tif, tiff
Maksymalna liczba plików:5
Możesz przeciągnąć i upuścić wybrane elementy na to pole.
Brak pliku.
Postęp przesyłania plików.Przerwij wszystkie.

Przekazanie odpowiedzi na adres e-mail nastąpi, jeżeli został on wskazany w formie pisemnej w ramach zawartych z bankiem umów.

Administratorem danych osobowych jest BNP Paribas Bank Polska S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych.

Wyślij

Jestem Klientem

Zaloguj się i zgłoś reklamację poprzez czat

Nie jestem Klientem

Wypełnij formularz reklamacyjny