zadzwoń
pod nr 22 548 29 30*
JAK się z nami skontaktować?
w czym możemy pomóc
- Udzielimy informacji oraz wyjaśnimy szczegóły transakcji, dotyczące przelewów krajowych i zagranicznych, pobranych opłat i prowizji bankowych, sald na rachunkach bieżących i pomocniczych
- przyjmiemy dyspozycje dotyczące kart płatniczych - blokady, zastrzeżenia, zamknięcia, wznowienia, wydania nowej karty bądź jej duplikatu, udzielimy pomocy w nadaniu numeru PIN,
- udzielimy informacji dotyczących złożonych dyspozycji, a także szczegółów statusu ich realizacji,
- przyjmiemy i rozwiążemy zgłoszenia dotyczące reklamacji i innych problemów, jak również przyjmiemy propozycje zmian dotyczących obsługi.
Udzielimy informacji i wsparcia w zakresie systemu GOonline Biznes dotyczące:
- nadania i modyfikacji uprawnień - blokady użytkowników, zmiany hasła, narzędzia do autoryzacji,
- transakcji elektronicznych wykonanych poprzez GOonline Biznes,
- wniosków składanych przez kanały elektroniczne.
Przygotujemy następujące dokumenty:
- formularze zmian, aneksy do umów
- historię rachunków, potwierdzenie wykonania dyspozycji, wydanie zaświadczenia, opinii bankowej i odpowiedzi na zapytania
- audytorów,
- wnioski o nowy produkt, usługę – o nowy rachunek/rachunki, o nowe karty debetowe, karty obciążeniowe i kredytowe w ramach przyznanych limitów, zmiany limitów na kartach, wnioski o transakcje FX oraz lokacyjne.
*Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00. Koszt połączenia wg stawki operatora.
Powyższe realizujemy w oparciu o obowiązujące przepisy bankowe dotyczące określonych produktów i usług, a dla Klientów posiadających Usługę Customer Service, również w oparciu o Zasady świadczenia Usługi Customer Service. Regulaminy i zasady znajdziecie Państwo na stronie www.bnpparibas.pl.