Bank zmieniającego się świata Szlachetna Paczka
Otwórz konto Weź kredyt
 
 

JAK się z nami skontaktować?

w czym możemy pomóc

  • Udzielimy informacji oraz wyjaśnimy szczegóły transakcji, dotyczące przelewów krajowych i zagranicznych, pobranych opłat i prowizji bankowych, sald na rachunkach bieżących i pomocniczych
  • przyjmiemy dyspozycje dotyczące kart płatniczych - blokady, zastrzeżenia, zamknięcia, wznowienia, wydania nowej karty bądź jej duplikatu, udzielimy pomocy w nadaniu numeru PIN,
  • udzielimy informacji dotyczących złożonych dyspozycji, a także szczegółów statusu ich realizacji,
  • przyjmiemy i rozwiążemy zgłoszenia dotyczące reklamacji i innych problemów, jak również przyjmiemy propozycje zmian dotyczących obsługi.

 

Udzielimy informacji i wsparcia w zakresie systemu GOonline Biznes dotyczące:

  • nadania i modyfikacji uprawnień - blokady użytkowników, zmiany hasła, narzędzia do autoryzacji,
  • transakcji elektronicznych wykonanych poprzez GOonline Biznes,
  • wniosków składanych przez kanały elektroniczne.

 

Przygotujemy następujące dokumenty:

  • formularze zmian, aneksy do umów
  • historię rachunków, potwierdzenie wykonania dyspozycji, wydanie zaświadczenia, opinii bankowej i odpowiedzi na zapytania
  • audytorów,
  • wnioski o nowy produkt, usługę – o nowy rachunek/rachunki, o nowe karty debetowe, karty obciążeniowe i kredytowe w ramach przyznanych limitów, zmiany limitów na kartach, wnioski o transakcje FX oraz lokacyjne.

*Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00. Koszt połączenia wg stawki operatora.

Powyższe realizujemy w oparciu o obowiązujące przepisy bankowe dotyczące określonych produktów i usług, a dla Klientów posiadających Usługę Customer Service, również w oparciu o Zasady świadczenia Usługi Customer Service. Regulaminy i zasady znajdziecie Państwo na stronie www.bnpparibas.pl.