Otwórz konto
Bank zmieniającego się świata
 
 
DOŁĄCZ DO ZMIENIAJĄCEGO SIĘ ŚWIATA

Poznaj GOonline Biznes

Zaloguj się
Kontakt
Dostępność
Oddziały

W listopadzie 2023 oddaliśmy w Państwa ręce nowy moduł Płatności, ostatecznie 18 listopada wyłączając dostęp do dotychczasowej wersji modułu. Dołożyliśmy wszelkich starań, by obsługa płatności w nowym module była intuicyjna i bezproblemowa. Więcej na temat nowych funkcjonalności poniżej.

FILMY INSTRUKTAŻOWE - PŁATNOŚCI W GOONLINE BIZNES:

POZNAJ MODUŁY W GOonline Biznes

Doskonalimy nasz serwis czyniąc go bardziej przyjaznym i łatwiejszym w obsłudze. Proces wdrażania kolejnych modułów GOonline Biznes rozłożyliśmy na fazy, podczas których udostępniamy funkcjonalności w nowej odsłonie. 

W ramach strefy GOonline Biznes udostępniliśmy moduły:

  • RACHUNKI
  • PŁATNOŚCI
  • KREDYTY
  • MASS COLLECT
  • WNIOSKI I DYSPOZYCJE
  • OBSŁUGA ZLECEŃ
  • INKASA IMPORTOWE
  • INKASA EKSPORTOWE

Nawigacja w GOonline Biznes

  1. Zaloguj się do bankowości internetowej GOonline Biznes.
  2. W lewym bocznym menu zostaną wyświetlone poszczególne moduły systemu.
  3. Część funkcjonalności m.in: panel administratora, moduł komunikacji, inne > pozostają w dotychczasowej wersji systemu. Aby do nich przejść kliknij w zielony przycisk Poprzednia wersja systemu
  4. W GOonline Biznes na górnej belce znajdziesz następujące elementy:
  • informację o czasie sesji i możliwości jej przedłużenia.
  • ikonę plików do pobrania. Po kliknięciu w nią pojawi się lista ostatnio wygenerowanych plików do pobrania (np. eksportów xlsx lub csv, dokumentów PDF) zleconych w modułach nowego systemu.
  • imię i nazwisko użytkownika oraz firma, do której jest zalogowany
  • użytkownikowi z dostępem do więcej niż jednej firmy, element ten rozwija się i prezentuje listę firm.
  • wyszukiwarkę, dzięki której szybciej odnajdziesz daną firmę. Zachowana jest również obecna funkcjonalność holdingów.
  • przycisk wylogowania.

Poznaj szczegóły Otwiera się w nowym oknie.

Moduł służy do wyświetlania listy rachunków, historii rachunków, wyciągów, generowania raportów. Zaawansowane filtry i ustawienia pozwalają na:

  • zarządzanie widokiem listy rachunków,
  • modyfikowanie kolejności rachunków na liście,
  • sortowanie i filtrowanie na liście historii transakcji jednocześnie na kilku/kilkunastu rachunkach zarówno w kontekście pojedynczej firmy, jak i holdingu,
  • dodawanie rachunków do ulubionych,
  • nadawanie własnej nazwy rachunku,
  • generowanie raportów i wydruków w pdf.

 

W module Rachunki udostępniliśmy menu Wyciągi bankowe – dzienne i miesięczne, które można: 

  • pobrać jako pliki pdf lub w formacie MT940,
  • łączyć w zestawienia zbiorcze – za wybrane, dłuższe okresy,
  • jednocześnie pobierać z wielu rachunków,
  • pobierać zgodnie z indywidualnie utworzonymi harmonogramami cyklicznego generowania dokumentów, można też tworzyć spersonalizowane szablony eksportu.


Jak działa menu Wyciągi?

 

  • Użytkownik może opcjonalnie umieścić w dokumencie dane o saldzie po transakcjach.
  • Potrzebny wyciąg można odszukać, poprzez wybranie w kalendarzu daty dokumentu. Dodatkowym ułatwieniem podczas przeglądania są strzałki nawigacyjne, które usprawniają przechodzenie miedzy kolejnymi dokumentami.
  • Na wyciągach, wskazane jest saldo rachunku oraz informacja o powiązanym rachunku VAT i jego saldzie.
  • Każdy dokument zawiera również informację o liczbie transakcji, dokonanych w okresie objętym wyciągiem oraz sumarycznej kwocie uznań i obciążeń. 
  • Na wyciągu umieszczona jest wyszukiwarka,  w którą można wpisać dowolną frazę, pozwalającą znaleźć konkretną operację.
  • Warstwa wizualna dokumentu pozwala na szybkie zlokalizowanie szukanych informacji.


W menu Wyciągi, nie prezentujemy wyciągów kredytowych, a informacje o historii transakcji widoczne są w module Kredyty. 
 

 Jak korzystać z menu Wyciągi?

  1. Zaloguj się do bankowości internetowej GOonline Biznes.
  2. Moduł Rachunki będzie dostępny na głównym ekranie systemu.

     

 

 

Poznaj szczegóły Otwiera się w nowym oknie.

 

Webinarium "Wyciągi w GOonline Biznes" (5.09.2023 r.)

 

Moduł Płatności zawiera informacje na temat wszystkich transakcji, które są realizowane na rachunkach. Nowy wygląd i nawigacja ułatwia monitorowanie i zarządzanie finansami firmy. Nowe automatyczne formatki, rozpoznają rodzaj przelewu: podatek, ZUS, KRUS, Split Payment i dostosowują formularz.
Moduł Płatności podzielony jest na kategorie:

  • Przelewy
  • Obsługa poczekalni
  • Kontrahenci
  • Szablony płatności
  • Płatności masowe
  • Zlecenia stałe

Dodatkowo złożone dyspozycje można obsługiwać w module Obsługa zleceń. Dla listy zleceń przygotowano wiele rodzajów filtrów ułatwiających przeglądanie danych. Wydzielono w niej Zakładki: Przelewy, Zlecenia stałe, Wnioski, Umowy, Kontrahenci, MassPayment, MassDirectDebit zawierające podział na kategorie zleceń:

  • Twoje do obsługi
  • Do obsługi
  • Odrzucone
  • Wszystkie.

Poznaj szczegóły Otwiera się w nowym oknie.

Możesz skorzystać z modułu Wnioski i dyspozycje, jeśli masz uprawnienia do Wniosków specjalnych i nadany Schemat do Wniosków specjalnych.

  1. Zaloguj się do bankowości internetowej GOonline Biznes.
  2. Kliknij w lewym menu Wnioski i dyspozycje.
  3. Wyświetli się lista wniosków, do których posiadasz uprawnienia nadane w GOonline Biznes.
  4. Wnioski, które możesz złożyć to:
  • wniosek o otwarcie rachunku
  • wniosek o Customer Service,
  • wniosek o zmianę danych rejestrowych,
  • wniosek o zgody dla Grupy BNP,
  • listy transportowe – Konwój Klienta,
  • odwołanie Wypłaty Zamkniętej w Liczarni,
  • zamówienie/odwołanie Konwoju Bankowego,
  • monitoring kredytowy,
  • wniosek o zmianę statusu dla serwisu Biała Lista.

 

Poznaj szczegóły

Moduł służy do wyświetlania w jednym miejscu informacji o inkasach importowych i eksportowych. Czytelna prezentacja zapewnia komplet informacji o danym produkcie. 

Dodatkowo w nowej odsłonie inkas, udostępniliśmy nowe funkcjonalności tj.:

  • generowanie raportów w formie plików .pdf, .csv, .xlsx z listy inkas i z listy opłat i prowizji,
  • dostęp do opłat i prowizji,
  • szybkie przekierowanie do płatności z tytułu inkasa importowego,
  • powiadomienia,
  • pobieranie szczegółów inkasa do pliku .pdf,
  • dostęp do skanów dokumentów dla inkasa importowego,
 
  1. Zaloguj się do bankowości internetowej GOonline Biznes. 
  2. Kliknij w lewe menu w Finansowanie handlu, a następnie w Inkasa importowe/Inkasa eksportowe, zostaniesz przeniesiony do sekcji Inkasa importowego/Inkasa eksportowego.
  3. Dotrzesz do ekranu głównego, na którym wyświetli się:
  • podsumowanie inkas,
  • lista inkas.

 

Poznaj szczegóły Otwiera się w nowym oknie.

Moduł służy do wyświetlenia w jednym miejscu informacji o posiadanych zobowiązaniach kredytowych wobec banku. Czytelnie prezentuje informacje o kwocie kredytu, jego statusie i harmonogramie.

  1. Zaloguj się do bankowości internetowej GOonline Biznes.
  2. Kliknij w lewe menu w Kredyty,  zostaniesz przeniesiony do sekcji Kredyty. 
  3. Dotrzesz do ekranu głównego, który jest podzielony na trzy sekcje:
  • limity (podsumowania wszystkich limitów),
  • lista kredytów (prezentacja 3 aktywnych/przeterminowanych kredytów),
  • harmonogram spłat (prezentacja 5 najbliższych rat z zobowiązań klienta).

 

 

JAK KORZYSTAĆ Z MODUŁU KREDYTY?

GOonline Biznes - Kredyty

 

Poznaj szczegóły Otwiera się w nowym oknie.

Użytkownik może skorzystać z modułu Mass Collect, jeżeli ma nadane specjalne uprawnienia.

  1. Zaloguj się do bankowości internetowej GOonline Biznes.
  2. W lewym menu wybierz Płatności. 
  3. Po wybraniu modułu Płatności, kliknij Mass Collect.

 

JAK KORZYSTAĆ Z MODUŁU MASS COLLECT?

Poznaj szczegóły Otwiera się w nowym oknie.

STRONA LOGOWANIA GOonline Biznes

 

Logowanie do systemu bankowości internetowej GOonline Biznes jest możliwe wyłącznie poprzez stronę internetową banku: www.bnpparibas.pl lub pod adresem www.goonlinebiznes.bnpparibas.pl.

Na stronie logowania stawiamy na intuicyjną nawigację, czytelny przekaz i maksymalną wygodę użytkownika. Dostęp do potrzebnych informacji jest szybki i łatwy.

JAK ZALOGOWAĆ SIĘ DO GOonline Biznes

 

Logowanie za pomocą SMS i hasła maskowanego.

Logowanie za pomocą SMS i hasła maskowanego.

Bezpieczeństwo bankowości internetowej

Bezpieczeństwo bankowości internetowej​

Poznaj podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z komputera, a także logowania się do bankowości elektronicznej i autoryzacji transakcji. Dowiedz się, jak zabezpieczamy komunikację Klientów z bankiem.

Sprawdź

Masz pytania?

Zadzwoń na Infolinię

 

500 970 345 - dla Małych przedsiębiorstw

22 548 29 26 - dla Przedsiębiorstw

22 548 29 30 - dla Korporacji

22 130 06 00 - dla dużych Korporacji i Klientów Międzynarodowych

622 548 29 60 do 63 -dla Klientów Premium

Infolinia jest czynna:

  • w dni robocze od 8:00 do 17:00 dla Przedsiębiorstw, Korporacji, Klientów Międzynarodowych i Premium
  • w dni robocze od 8:00 do 20:00 dla Małych przedsiębiorstw

Koszt połączenia wg stawki operatora

Przyjdź do centrum Klienta

 

Ponad 500 centrów Klienta na terenie Polski

Znajdź centrum

Najczęściej zadawane pytania

  • Swój login (identyfikator) znajdziesz na wniosku o aktywację dostępu do systemu. Jeżeli nie możesz odszukać wniosku, skontaktuj się z infolinią banku.

  • Jeżeli nie pamiętasz hasła i nie możesz zalogować się do GOonline Biznes, skontaktuj się z infolinią banku.

    1. Sprawdź, czy klawisz Caps Lock nie jest włączony - hasła rozróżniają pomiędzy małymi i dużymi literami.
    2. Wyczyść dane pamięci podręcznej przeglądarki i pliki cookie oraz zapisane hasła i autouzupełnianie.
  • Jeżeli podczas prób zalogowania do systemu GOonline Biznes 3-krotnie z rzędu podane zostało nieprawidłowe hasło, dostęp do systemu zostanie zablokowany.

    W przypadku zablokowania dostępu do systemu skontaktuj się z infolinią banku. Po zweryfikowaniu Twojej tożsamości, pracownik infolinii odblokuje dostęp do systemu GOonline Biznes.

  • Jeżeli chcesz ustawić nowy PIN do tokena, skontaktuj się z infolinią banku.

  • Trzykrotne wprowadzenie błędnego PIN prowadzi do zablokowania tokena. Aby odblokować token i nadać nowy PIN skontaktuj się z infolinią banku.

  • Jeżeli logujesz się podpisem elektronicznym, w przypadku 5-krotnego z rzędu podania nieprawidłowego kodu PIN do urządzenia kryptograficznego (nośnika USB) zostanie ono zablokowane.

    • jeżeli pamiętasz kod PUK (8-cyfrowy kod odblokowujący, który zdefiniowałeś podczas inicjalizacji urządzenia kryptograficznego), użyj go aby odblokować nośnik USB i zdefiniować nowy kod PIN.
    • Jeżeli nie pamiętasz kodu PUK, musisz ponownie zainicjalizować swój nośnik USB. Po ponownym zainicjalizowaniu urządzenia kryptograficznego i zdefiniowaniu nowych kodów PIN i PUK, będzie można znowu korzystać z nośnika, jednakże wszystkie zapisane na tym urządzeniu kryptograficznym klucze zostaną utracone (podczas inicjalizacji zostają one usunięte z nośnika USB). W celu wygenerowania nowego klucza konieczne jest otrzymanie nowego pakietu startowego do systemu GOonline Biznes. Aby uzyskać pakiet startowy skontaktuj się z infolinią banku (musisz posiadać zdefiniowany zaufany numer telefonu). Jeżeli nie posiadasz zdefiniowanego zaufanego numeru telefonu, wówczas konieczna jest wizyta w oddziale banku celem odbioru nowego pakietu startowego w formie papierowej.
  • Jeśli otrzymałeś powiadomienie dotyczące logowania, a nie logowałeś się w danym momencie do systemu lub podejrzewasz, że osoba nieuprawniona uzyskała dostęp do Twojego konta skontaktuj się z infolinią banku w celu wyjaśnienia wątpliwości.

  • Podczas pracy w systemie GOonline Biznes rekomendujemy korzystanie z przeglądarek internetowych Google Chrome, Mozilla Firefox oraz Microsoft Edge. Przeglądarka powinna być zaktualizowana do najnowszej wersji. Nie gwarantujemy prawidłowego działania systemu na innych przeglądarkach internetowych oraz na smartfonach.