Otwórz konto
Bank zmieniającego się świata
 
 
Karta debetowa Mastercard® Multiwalutowa Business

JEDNA KARTA
WIELE WALUT

zamów rozmowę
Młody uśmiechnięty pracownik z dokumentami płaci kartą

Karta debetowa Mastercard® Multiwalutowa Business

 

Karty debetowe oferujemy firmom, których pracownicy regularnie dokonują wydatków służbowych w kraju
i za granicą. Karta jest także wygodnym rozwiązaniem dla kadry zarządzającej dysponującej budżetem reprezentacyjnym.

Korzyści

bezpieczeństwo korzystania z karty

Usługa 3D Secure

Dedykowana dla transakcji realizowanych w Internecie. Podczas płatności kartą w sklepie internetowym, posiadającym zabezpieczenie 3D Secure, wysyłane jest na telefon komórkowy jednorazowe hasło 3D Secure, z prośbą o jego wprowadzenie na specjalnie do tego przygotowanej i zabezpieczonej stronie.

Korzyści 3D Secure:

  • Zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo zakupów internetowych - oprócz standardowej identyfikacji (dla każdej transakcji internetowej na podstawie numeru karty, daty jej ważności i kodu CVC2), następuje weryfikacja za pomocą dodatkowego jednorazowego hasła
  • Usługa jest bezpłatna
  • Płatności w standardzie 3D Secure dokonasz w sklepach oznaczonych znakiem MasterCard SecureCode
Bezpieczeństwo kart płatniczych

Bezpieczeństwo kart płatniczych

Bank BNP Paribas dba, aby korzystanie z naszych karty płatniczych było bezpieczne, dlatego wyposażyliśmy je w szereg mechanizmów ochronnych. W tym miejscu wyjaśniamy też czym jest skimming i jak się przed nim bronić.

Sprawdź

Zamów rozmowę z doradcą

Jak aktywować kartę i nadać jej PIN

Bankowość internetowa

W bankowości GOonline

Zaloguj się na goonline.bnpparibas.pl
Wybierz z menu: Moje Finanse > Karty > Aktywuj > Nadaj PIN

Zaloguj się

W bankowości GOonline Biznes

Zaloguj się do GOonline Biznes
Wybierz z menu: Karty> Dane Karty > Aktywuj kartę > Ustal PIN

Zaloguj się

Aplikacja GOmobile

W aplikacji GOmobile

Pobierz nową wersję aplikacji GOmobile na swój telefon

Zaloguj się do niej, wybierz z menu:
Finanse > Karty > Aktywuj > Nadaj PIN

infolinia

W Centrum Telefonicznym

zadzwoń pod numer +48 500 970 345

(opłata za połączenie według cennika operatora)

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

  • Nasze karty płatnicze posiadają szereg zabezpieczeń, aby płatności były bezpieczne:

    •Kod PIN, czyli indywidualny 4 cyfrowy kod nadawany do płatności kartą, znany wyłącznie właścicielowi karty. Kodem PIN  potwierdzane są transakcje w bankomatach/wpłatomatach oraz część transakcji wykonanych w terminalach. Nie wolno udostępniać go innym osobom;

    •Chip na karcie - wbudowany mikroprocesor przechowujący dane karty;

    •Pasek magnetyczny na karcie - dzięki niemu można zapłacić kartą w terminalu nie przystosowanym do obsługi kart z chipem;

    •Imię i nazwisko właściciela na karcie – należy pamiętać, że kartą może posługiwać się tylko jej właściciel;

    •Hologram na karcie - znak umieszczony na rewersie i trudny do podrobienia;

    •3D Secure - dodatkowe zabezpieczenie podczas płatności w internecie;

    •Stały (24h/dobę) dostęp do bankowości mobilnej GOmobile, bankowości elektronicznej GOonline oraz infolinii, gdzie Klient może zweryfikować ustawienia karty, ostatnie płatności oraz zlecić zastrzeżenie lub blokadę karty.

     

    Bank nigdy nie wysyła wiadomości e-mail z prośbą o podanie nazwy użytkownika i/lub hasła, danych kart płatniczych, kodów PIN. Są to dane wrażliwe i nikt poza Klientem nie może ich znać!

     

    Zanim potwierdzi się jakąkolwiek operację na swoim koncie, należy przeczytać uważnie SMS zawierający kod autoryzacyjny – sprawdzić dokładnie dane dotyczące zleconej operacji.

  • Opłata interchange to opłata uiszczana przez agenta rozliczeniowego na rzecz banku wydającego kartę z tytułu płatności tą kartą.

JAK ZGŁOSIĆ KRADZIEŻ LUB ZAGUBIENIE KARTY

Bankowość internetowa

W bankowości GOonline

Zaloguj się na GOonline
Wybierz z menu: Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj trwale – Zastrzeż/ Blokuj czasowo

Zaloguj się

W bankowości GOonline Biznes

Zaloguj się do GOonline Biznes
Wybierz z menu: Karty > Dane Karty > Zastrzeż kartę/Zablokuj kartę

Zaloguj się

Aplikacja GOmobile

W aplikacji GOmobile

Zaloguj się do GOmobile, wybierz zakładkę 
Finanse > Karty > Zastrzeż kartę/Blokuj kartę

infolinia

Telefonicznie

+48 500 970 345

(Koszt połączenia wg stawki operatora)

+48 828 828 828

System Zastrzegania Kart

W oddziale Banku BNP Paribas Bank Polska S.A

 

 


 

Znajdź oddział

Masz pytania?

Zadzwoń do nas

+48 500 970 345

Opłata za połączenie według cennika Operatora

Przyjdź do Oddziału

Ponad 500 oddziałów na terenie Polski

Znajdź oddział

 

Dokumenty do pobrania

 
Regulamin Rachunków, Lokat terminowych, Kart oraz wybranych innych usług dla Klientów Mikroprzedsiębiorstw w BNP Paribas Bank Polska S.A. - obowiązuje od 12 czerwca 2024 r.
 
Komunikat do Regulaminu Rachunków, Lokat terminowych, Kart oraz wybranych innych usług dla Klientów Mikroprzedsiębiorstw w BNP Paribas Bank Polska S.A. - obowiązuje od 12 czerwca 2024 r.
 
Taryfa prowizji i opłat za czynności bankowe wykonywane na rzecz Klientów Biznesowych (Mikroprzedsiębiorstw) - pakiety depozytowe w ofercie - obowiązuje od 1 marca 2023 r.
 
Regulamin Rachunków, Lokat terminowych, Kart oraz wybranych innych usług dla Klientów Mikroprzedsiębiorstw w BNP Paribas Bank Polska S.A. - obowiązuje od 26 czerwca 2023 r. do 11 czerwca 2024 r.

Zobacz również

Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny oraz nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.