Mastercard Business Standard
za wydanie pierwszej i kolejnej karty
Karty debetowe oferujemy firmom, których pracownicy regularnie dokonują wydatków służbowych w kraju
i za granicą. Karta jest także wygodnym rozwiązaniem dla kadry zarządzającej dysponującej budżetem reprezentacyjnym.
Usługa 3D Secure
Dedykowana dla transakcji realizowanych w Internecie. Podczas płatności kartą w sklepie internetowym, posiadającym zabezpieczenie 3D Secure, wysyłane jest na telefon komórkowy jednorazowe hasło 3D Secure, z prośbą o jego wprowadzenie na specjalnie do tego przygotowanej i zabezpieczonej stronie.
Korzyści 3D Secure:
Potwierdź 6 pierwszych cyfr swojej karty płatniczej i aktywuj pakiet ubezpieczeniowy. Zostaniesz poproszony(a) o podanie swoich danych jako użytkownika karty i danych firmy oraz o potwierdzenie, że przeczytałeś( aś) warunki ubezpieczenia.
Kiedy aktywacja się powiedzie, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
Ubezpieczenie dotyczy wypłat z bankomatów na całym świecie i zakupów online do użytku biznesowego, jak i prywatnego, w tym w ramach prezentu, dokonanych w e sklepach zarejestrowanych w Polsce i opłaconych zakwalifikowaną do ubezpieczenia kartą biznesową Mastercard. Mają zastosowanie Szczególne Warunki Ubezpieczenia
Bank BNP Paribas dba, aby korzystanie z naszych karty płatniczych było bezpieczne, dlatego wyposażyliśmy je w szereg mechanizmów ochronnych. W tym miejscu wyjaśniamy też czym jest skimming i jak się przed nim bronić.
W bankowości internetowej GOonline
Zaloguj się na goonline.bnpparibas.pl
Wybierz z menu: Moje Finanse > Karty > Aktywuj > Nadaj PIN
W bankowości internetowej GOonline Biznes
Zaloguj się do GOonline Biznes
Wybierz z menu: Karty> Dane Karty > Aktywuj kartę > Ustal PIN
W aplikacji mobilnej GOmobile
Pobierz nową wersję aplikacji GOmobile na swój telefon
Zaloguj się do niej, wybierz z menu:
Finanse > Karty > Aktywuj > Nadaj PIN
W Centrum Telefonicznym
zadzwoń pod numer +48 500 970 345
(opłata za połączenie według cennika operatora)
Jeżeli bankomat nie oddał karty, należy ją zastrzec i zamówić nową w jej miejsce.
Zastrzeżenie karty możliwe jest w:
•aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zastrzeż kartę)
•bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj trwale – Zastrzeż)
•na infolinii banku pod numerem: +48 500 970 345 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu);
•Systemie Zastrzegania Kart pod numerem +48 828 828 828.
•dowolnym oddziale banku
W przypadku zastrzeżenia karty przez aplikację mobilną GOmobile lub bankowość internetową GOonline nowa karta zostanie zamówiona automatycznie po zastrzeżeniu poprzedniej.
Nasze karty płatnicze posiadają szereg zabezpieczeń, aby płatności były bezpieczne:
•Kod PIN, czyli indywidualny 4 cyfrowy kod nadawany do płatności kartą, znany wyłącznie właścicielowi karty. Kodem PIN potwierdzane są transakcje w bankomatach/wpłatomatach oraz część transakcji wykonanych w terminalach. Nie wolno udostępniać go innym osobom;
•Chip na karcie - wbudowany mikroprocesor przechowujący dane karty;
•Pasek magnetyczny na karcie - dzięki niemu można zapłacić kartą w terminalu nie przystosowanym do obsługi kart z chipem;
•Imię i nazwisko właściciela na karcie – należy pamiętać, że kartą może posługiwać się tylko jej właściciel;
•Hologram na karcie - znak umieszczony na rewersie i trudny do podrobienia;
•3D Secure - dodatkowe zabezpieczenie podczas płatności w internecie;
•Stały (24h/dobę) dostęp do bankowości mobilnej GOmobile, bankowości elektronicznej GOonline oraz infolinii, gdzie Klient może zweryfikować ustawienia karty, ostatnie płatności oraz zlecić zastrzeżenie lub blokadę karty.
Bank nigdy nie wysyła wiadomości e-mail z prośbą o podanie nazwy użytkownika i/lub hasła, danych kart płatniczych, kodów PIN. Są to dane wrażliwe i nikt poza Klientem nie może ich znać!
Zanim potwierdzi się jakąkolwiek operację na swoim koncie, należy przeczytać uważnie SMS zawierający kod autoryzacyjny – sprawdzić dokładnie dane dotyczące zleconej operacji.
Opłata interchange to opłata uiszczana przez agenta rozliczeniowego na rzecz banku wydającego kartę z tytułu płatności tą kartą.
W bankowości internetowej GOonline
Zaloguj się na GOonline
Wybierz z menu: Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj trwale – Zastrzeż/ Blokuj czasowo
W bankowości internetowej GOonline Biznes
Zaloguj się do GOonline Biznes
Wybierz z menu: Karty > Dane Karty > Zastrzeż kartę/Zablokuj kartę
W aplikacji mobilnej GOmobile
Zaloguj się do GOmobile, wybierz zakładkę
Finanse > Karty > Zastrzeż kartę/Blokuj kartę
Telefonicznie
+48 500 970 345
(Koszt połączenia wg stawki operatora)
+48 828 828 828
System Zastrzegania Kart
Zadzwoń do nas
+48 500 970 345
Opłata za połączenie według cennika Operatora
Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny oraz nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Ochrona ubezpieczeniowa jest oferowana w oparciu o umowę ubezpieczenia grupowego zawartą przez Mastercard z firmą ubezpieczeniową Inter Partner Assistance S.A. z siedzibą w Brukseli, prowadzącą działalność w Polsce poprzez Inter Partner Assistance S.A. Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie (ul. Prosta 68, 00 838 Warszawa). Dostępność oferty może zostać ograniczona czasowo. O jej zakończeniu poinformujemy na stronie bezcennechwile.pl/ ubezpieczenie biznesu . Nie będzie to miało wpływu na udzieloną już ochronę ubezpieczeniową na rzecz ubezpieczonych.