Komunikaty
Komunikaty systemowe
Bank BGŻ BNP Paribas nagrodzony Gwiazdą Jakości Obsługi
Bank BGŻ BNP Paribas został uhonorowany przez konsumentów w XI edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi. Bank uzyskał tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi 2018”. Nagroda została przyznana na podstawie ocen i opinii klientów. Konsumenci wyróżnili Bank za najwyższe standardy obsługi. Tym samym Bank BGŻ BNP Paribas znalazł się w gronie najbardziej przyjaznych i godnych zaufania firm.
- Opinie klientów są dla nas szczególnie ważne, bo to dla nich budujemy nasz Bank. Gwiazda Jakości Obsługi to ważne wyróżnienie, bo otrzymaliśmy sygnał od naszych klientów, że kierunek zmian jaki obraliśmy jest właściwy i klienci to doceniają. To duża motywacja do dalszych działań, a przede wszystkim ogromne podziękowanie dla wszystkich naszych pracowników, którzy na co dzień obsługują klientów – mówi Joanna Jóźwiak, dyrektor Departamentu Jakości i Projektów Bankowości Detalicznej w Banku BGŻ BNP Paribas.
- Klienci najbardziej cenią wiedzę i kompetencję naszych pracowników, co jest doskonałą prognozą rozwoju przyjaznego Banku. Mamy lojalnych klientów o których chcemy dbać i jednocześnie zapraszać do naszego grona kolejnych – mówi Maciej Chlebowski, dyrektor Departamentu Zarządzania Sprzedażą w Banku BGŻ BNP Paribas.
- Bank BGŻ BNP Paribas koncentruje się na potrzebach klientów i chce wspierać zmiany, których dokonują, dlatego stawiamy także na rozwój i udoskonalenie obsługi w alternatywnych kanałach sprzedaży bankowości mobilnej i internetowej – podkreśla Joanna Jóźwiak.
W Polskim Programie Jakość Obsługi liderzy w poszczególnych branżach są wyłaniani przez konsumentów za pośrednictwem portalu www.jakoscobslugi.pl i aplikacji mobilnej. Wyróżnienia Gwiazda Jakości Obsługi otrzymują te firmy, które wykazują najwyższą dbałość o obsługę klientów oraz zyskały ich pozytywne rekomendacje na kolejny rok.