Komunikaty
Komunikaty systemowe
Zarabiaj z Bankiem BGŻ BNP Paribas, nawet gdy płacisz
Wystartowała kolejna odsłona kampanii aplikacji mobilnej GOmobile Banku BGŻ BNP Paribas. W ramach oferty „Mobilna premia 2” klienci, którzy otworzą Konto w Banku, otrzymają złotówki za mobilne płatności i przelewy - nawet do 300 zł w ciągu 12 miesięcy. Propozycja skierowana jest do osób, które w ostatnich 3 latach nie posiadały konta w Banku BGŻ BNP Paribas. Promocja potrwa do 31 marca br.
– Obserwując reakcję widzów po emisji pierwszej kampanii opartej na motywie „kury, znoszącej złote” zauważyliśmy, że wykorzystanie tego popularnego związku frazeologicznego spotkało się z pozytywną reakcją odbiorców. Kampania wzbudziła również spore zainteresowanie w social mediach, internauci zainspirowani reklamą inicjowali ciekawe dyskusje – mówi Piotr Machel, dyrektor zarządzający Pionu Komunikacji w Banku BGŻ BNP Paribas. – Płatności mobilne zadomowiły się w naszym Banku na dobre i ciągle przybywa użytkowników, którzy korzystają z tej możliwości. Poprzez kolejną odsłonę kampanii chcemy zachęcić jeszcze większą grupę klientów do wygodnego mobilnego bankowania – dodaje Piotr Machel.
Zgodnie z promocją „Mobilna Premia 2” nowi klienci, którzy założą darmowe Konto Optymalne, Konto Maksymalne lub Konto Premium w Banku BGŻ BNP Paribas, otrzymają zwrot złotówek jeśli użyją telefonu do płatności zbliżeniowych oraz mobilnych przelewów. W ten sposób telefon zupełnie jak „kura znosząca złote jajka” staje się źródłem dodatkowych pieniędzy. Oferta dostępna jest dla klientów, którzy nie są lub nie byli posiadaczem/współposiadaczem konta osobistego w Banku BGŻ BNP Paribas w okresie 36 miesięcy przed datą złożenia wniosku o przystąpienie do promocji. W ramach oferty klient, w okresie 12 miesięcy od przystąpienia do promocji, korzysta z przyznawanej przez Bank premii w wysokości 1 zł za transakcję przy użyciu aplikacją mobilnej GOmobile (transakcja bezgotówkowa z konta w aplikacji GOmobile, za wyjątkiem płatności BLIK i założenia lokaty) oraz transakcji aplikacją Android Pay, którą obciążono Konto Osobiste. Premia przyznana w ramach promocji wynosi maksymalnie 25 zł w miesiącu, co daje w sumie 300 zł zwrotu w ciągu 12 miesięcy. Premia za dany miesiąc kalendarzowy wypłacana jest ósmego dnia kolejnego miesiąca.
– Tworząc ofertę dokładamy starań, by odpowiadała ona na potrzeby naszych klientów. Darmowe konto to już standard w ofercie banków, a w zmieniającym się świecie wymagania naszych konsumentów nieustannie rosną. Dlatego, Bank BGŻ BNP Paribas wykracza poza standardy czego najlepszym przykładem jest aplikacja mobilna z darmowym kontem, w którym dodatkowo za mobilną płatność, klienci otrzymają zwrot złotówek – podkreśla Piotr Machel.
Podczas kampanii, Bank BGŻ BNP Paribas jest również partnerem akcji Start do Nart organizowanej przez Radio Zet. To świetnia okazja do poznania oferty Banku i aplikacji mobilnej GOmobile w trakcie zimowego wypoczynku. Wydarzenie pod hasłem „Nie bierz karty na narty” ma zachęcić do sprawdzenia jakie korzyści niosą ze sobą płatności mobilne. Akcja trwa w każdy weekend, od 19 stycznia do 25 lutego w popularnych kurortach narciarskich (Czarna Góra, Kurza Góra, Szczyrk, Zieleniec, Świeradów Zdrój oraz Białka Tatrzańska), Ponadto, podczas weekendu w Zieleńcu, gościem specjalnym będzie bloger Michał Górecki, który miał już okazję przetestować aplikację GOmobile w różnych warunkach.
Wnioski o założenie konta można składać online na stronie www.bnpparibas.pl lub osobiście w jednym z prawie 500 oddziałów Banku BGŻ BNP Paribas albo pod numerem infolinii 801 321 123 (wyłącznie telefony stacjonarne) lub +48 22 134 00 00 czynnej 24/7 (koszt połączenia wg stawki operatora).
Kampania reklamowa aplikacji mobilnej GOmobile Banku BGŻ BNP Paribas do darmowego Konta Optymalnego potrwa do 28 lutego br. i obejmie telewizję, Internet, kina oraz materiały BTL. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Havas Media. Za działania online odpowiada Green Parrot, a za planowanie i zakup mediów internetowych Sales&More.