Najczęściej poszukiwane

Bank zmieniającego się świata
 

Badanie satysfakcji klientów biznesowych z TNS Polska S.A.

31/05/2016

W kwietniu i maju 2016 r. firma TNS Polska S.A. przeprowadza na zlecenie Banku BGŻ BNP Paribas S.A. badanie satysfakcji klientów biznesowych.

Badanie jest realizowane za pomocą wywiadów telefonicznych. W rozmowach tych będziemy weryfikować następujące kwestie:

  • ogólny poziom satysfakcji i lojalności Klientów
  • poziom zadowolenia z różnych obszarów działania banku
  • silne i słabe strony banku
  • niespełnione oczekiwania Klientów

Dzięki Państwa opiniom, będziemy mogli nie tylko tworzyć ofertę, która lepiej odpowiada na potrzeby Państwa działalności, ale także stale ulepszać procesy obsługi i umiejętnie wspierać Państwa w rozwiązywaniu problemów i odpowiadaniu na kierowane do banku zapytania.

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących badania, prosimy kontaktować się z Państwa doradcą, który chętnie wyjaśni wszystkie ewentualne wątpliwości.

Zapraszamy do udziału w badaniu!