Komunikaty
Komunikaty systemowe
Badanie satysfakcji klientów biznesowych z TNS Polska S.A.
W kwietniu i maju 2016 r. firma TNS Polska S.A. przeprowadza na zlecenie Banku BGŻ BNP Paribas S.A. badanie satysfakcji klientów biznesowych.
Badanie jest realizowane za pomocą wywiadów telefonicznych. W rozmowach tych będziemy weryfikować następujące kwestie:
- ogólny poziom satysfakcji i lojalności Klientów
- poziom zadowolenia z różnych obszarów działania banku
- silne i słabe strony banku
- niespełnione oczekiwania Klientów
Dzięki Państwa opiniom, będziemy mogli nie tylko tworzyć ofertę, która lepiej odpowiada na potrzeby Państwa działalności, ale także stale ulepszać procesy obsługi i umiejętnie wspierać Państwa w rozwiązywaniu problemów i odpowiadaniu na kierowane do banku zapytania.
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących badania, prosimy kontaktować się z Państwa doradcą, który chętnie wyjaśni wszystkie ewentualne wątpliwości.
Zapraszamy do udziału w badaniu!