Komunikaty
Komunikaty systemowe
Badanie satysfakcji i lojalności Klientów Banku BNP Paribas
W listopadzie i grudniu 2014 prowadzimy badanie satysfakcji Klientów Banku BNP Paribas, które jest elementem projektu mającego na celu weryfikację zadowolenia i lojalności Klientów naszego banku. Wyniki tego badania posłużą do dostosowania naszych usług do oczekiwań Klientów.
Badanie realizowane jest przez agencję badań rynku Millward Brown. Ankieterzy firmy Millward Brown będą przeprowadzać 15 min. rozmowy telefoniczne z naszymi Klientami (indywidualnymi i firmowymi).
W rozmowach tych będziemy weryfikować następujące kwestie:
- ogólny poziom satysfakcji i lojalności Klientów
- poziom zadowolenia z różnych obszarów działania banku
- poziom lojalności Klientów
- silne i słabe strony banku
- niespełnione oczekiwania Klientów
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących badania, prosimy kontaktować się z Państwa doradcą, który chętnie wyjaśni wszystkie ewentualne wątpliwości.