Najczęściej poszukiwane

Bank zmieniającego się świata
 

Informacja dot. bankowości elektronicznej

15/11/2016

Szanowni Państwo,

W Banku BGŻ BNP Paribas w miniony weekend została przeprowadzona migracja danych i ujednolicenie systemów bankowości elektronicznej. Dotychczasowy system bankowości elektronicznej eBGŻ od 14 listopada został zastąpiony systemem Pl@net. 
W związku z wprowadzanymi zmianami po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej mogą występować przejściowe problemy z prawidłowym wyświetlaniem salda na rachunku w sekcji „Moje finanse” (system Pl@net) lub w liście rachunków (system Biznes Pl@net). Saldo widoczne w historii transakcji jest prawidłowe. 

Zapewniamy, że pieniądze naszych klientów są bezpieczne. 

Nieustannie pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Robimy wszystko, aby w bankowości elektronicznej prezentowane były prawidłowe dane o saldach rachunków. 

Bardzo przepraszamy za utrudnienia.